Jep, legendaarista, taas alkaa tämä: "Kyllä cutlerkin mahtuisi classiciin, kun oikein tiukaksi vetäisi"...
Osoitapa se kohta, jossa olen selittänyt CBB-rajojen yhteydessä mitään jostain Cutlerista, tai ylipäätään pro-bodareista. Laitoin nuo kuvat yksinkertaisesti vastineeksi väittämälle, että Classicin painorajat ovat melkoisen tiukat (eli niihin ei mahdu yhtään lihasta), vaikka esim. nuo MM-kisojen kärkiukot (esim. noissa kuvissa posettavat Konstedt / Iacobucci) olisivat aika helvetin kova sana esim. kehonrakennuksen SM-kisoissa. Ja tosiaan tuo Konstedt on ennen Classikkiin siirtymistään ollut monta kertaa MM-finaalissa kehonrakennuksessa sarjoissa alle 85-95 kg, ja on nykyisin Classicissa kovemmassa kunnossa.
Tämän pitäisi itsessään osoittaa se, että noihin Classikin painorajoihin saa kyllä mahtumaan ihan kiitettävästi lihasta, jos oikeasti yrittää. Ja koska ne painorajat ovat pituuteen suhteutettuna täysin samat aivan kaikille, ei ole edes tarpeen postittaa useamman CBB-tyypin kuvia tuon ylläolevan pointin todistaakseen. Muutenkin suuri osa kilpailijoista jopa EM/MM-tasolla jää punnituksessa jonkin verran omasta painorajastaan.
jep ja aina tuo saman äijjän kuva(eka):D
Katsopa neutraali tuo jo kirjoittamani pointti: ne rajat ovat samat kaikille, joten yksikin massiivinen kilpailija joka niihin rajoihin on mahtunut, riittää osoittamaan epäpäteväksi väittämän, ettei rajoihin mahdu lainkaan lihasta.
Ja jos kerran Konstedt tai Iacobucci kyllästyttävät, tuossa on vuoden takaa pitkän sarjan MM-vitonen Classicissa:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/attachment.php?attachmentid=33587&d=1177793827
Mutta mitä Savolaiseen tulee, olen aika pitkälti samoilla linjoilla vanhakehon kanssa. Ennen kuin Marko itse kirjoittaa tänne tähtäävänsä Classikkiin, en oikein jaksa ottaa kovinkaan vakavissani noita muiden liikkeelle panemia huhuja. Kieltämättä aika omituista olisi nähdä Supermassa CBB-kisoissa.