BB PRO Marko Savolainen

Toivottavasti todella elpyy. Näyttää kuitenkin jokseenkin toivottamalta. Stoorit omituista muminaa josta ei oikein saa mitään selvää. Tuntuu kuin koko maailma pyörisi oman pään sisällä. Olisi aika saada ammattiapua, alkaa vaikuttaa oikeilta mielenterveys ongelmilta. Ei ehkä enää pelkkä narkkijuttu. Näyttää maallikon silmiin tosi pahalta. Toivottavasti olen väärässä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis voi helvetti soikoon😅

Normaali ihminen ei lähtökohtaisesti ajaudu tekemisiin virkavallan kanssa. Jos kuitenkin ajat ylinopeutta, pahoittelet ja maksat sakot kiltisti.
Jos kuitenkin olet opiskelija joka asuu kerrostalossa ja soitat perjantaina musiikkia liian lujaa, pahoittelet asiaa poliisille joka on soitettu asian vuoksi ja hiljennät volyymia.

Osalla vaan on joku helvetin asenneongelma ja on aivan pakko alkaa vääntämään ja kääntämään sen poliisin kanssa jolloin todellakin saa viedä putkaan. Näitä elämänkoululaisten videoita on jokunen netissä joissa milloin pyydetään poliisia näyttämään virkamerkkiä tai huudetaan pää punaisena poliisille omien virheiden vuoksi
Näitä varmaan jokaisen kaveripiiriin kuulunut joku jolle poliisit ovat jo lähtökohtaisesti "paskalakkeja" yms. Tulevat aina mukamas väärin kohdelluiksi. Heitä aina järkkärit tai vartijat retuuttaneet vauhdilla portaita alas yms tarinaa. Ja sitten suurin osa kaveriporukasta ei ole juuri koskaan millään lailla poliisinkanssa tekemisissä. Kuin korkeintaan jossain ratsiassa pilliin puhaltaa nollat. Ja kuitenkin samalla lailla kaikki nuorena yöelämässä oltu yms.
 
Siis voi helvetti soikoon😅

Normaali ihminen ei lähtökohtaisesti ajaudu tekemisiin virkavallan kanssa. Jos kuitenkin ajat ylinopeutta, pahoittelet ja maksat sakot kiltisti.
Jos kuitenkin olet opiskelija joka asuu kerrostalossa ja soitat perjantaina musiikkia liian lujaa, pahoittelet asiaa poliisille joka on soitettu asian vuoksi ja hiljennät volyymia.

Osalla vaan on joku helvetin asenneongelma ja on aivan pakko alkaa vääntämään ja kääntämään sen poliisin kanssa jolloin todellakin saa viedä putkaan. Näitä elämänkoululaisten videoita on jokunen netissä joissa milloin pyydetään poliisia näyttämään virkamerkkiä tai huudetaan pää punaisena poliisille omien virheiden vuoksi

Nykyään varmasti näin, kun poliisin putkaan vienti käytännöt on muuttuneet.

Joskus reilu 20vuotta sitten putkaan vietiin huomattavasti herkemmin, itsekkin pari kertaa joskus nuorena putkassa ollut ihan siitä syystä että ollu sammuneena johonkin pihalle, nykyään vastaavissa tilanteissa vievät kotiin mutta siihen aikaan osoite oli poliisi laitos.
 
Siis voi helvetti soikoon😅

Normaali ihminen ei lähtökohtaisesti ajaudu tekemisiin virkavallan kanssa.
No mää en tästä haluais alkaa vääntämään, koska oon samaa mieltä, mutta on niitä silti tilanteita että voi käydä niin huono tuuri että oot väärässä paikassa väärään aikaan, ja poliisi korjaa koko lössin varuiksi. Itselleni näin ei ole käynyt, eikä muutenkaan ole ongelmia virkavallan kanssa. Markon kohdalla en kuitenkaan epäile hetkeäkään etteikö olisi omaa syytä. Vissiin olisi alkuperäisestä viestistä pitänyt jättää kaikki pois paitsi se etten kehtaisi sanoa jos olisin putkassa, jos se näin ymmärretään.
 
No mää en tästä haluais alkaa vääntämään, koska oon samaa mieltä, mutta on niitä silti tilanteita että voi käydä niin huono tuuri että oot väärässä paikassa väärään aikaan, ja poliisi korjaa koko lössin varuiksi. Itselleni näin ei ole käynyt, eikä muutenkaan ole ongelmia virkavallan kanssa. Markon kohdalla en kuitenkaan epäile hetkeäkään etteikö olisi omaa syytä. Vissiin olisi alkuperäisestä viestistä pitänyt jättää kaikki pois paitsi se etten kehtaisi sanoa jos olisin putkassa, jos se näin ymmärretään.
Juu toki joskus voi käydä tuollainen huono tuuri. Tai vaan persoonallisuushäiriöinen poliisi. Mutta jos noita tuureja osuu toistuvasti aina samalle tyypille niin silloin voisi veikata, että siinä käytöksessä on jotain omaakin vikaa.
 
Jos liikkuu epämääräisissä piireissä, niin enemmän tai vähemmän aiheettomia pidätyksiä ja varsinkin kiinniottoja varmaan sattuu useinkin.

Kun on tapahtunut joku vakavampi rikos tai on epäily sellaisesta, niin poliisithan ottavat ensin kiinni kaikki paikalla olleet ja selvittävät vasta sitten, kuka on tehnyt mitäkin.
 
Poliisithan ottavat ensin kiinni kaikki paikalla olleet ja selvittävät vasta sitten, kuka on tehnyt mitäkin.
Nainhan se menee. Serkku oli ranskassa ja joku yritti varastaa sen lompakon. Tuli kahakka siina ja poliisi tuli paikalle. Varas kerkesi karkuun ja serkku vietiin putkaan. Poliisit ei puhunu englantia.
 
Kyl mä yhden tyypin tiedän keneltä varastettiin auto. Arvatkaa vain kenet poliisit veivät kotoaan rekisterinumeron perusteella putkaan odottamaan kuulustelua? Autolla oli muistaakseni tehty joku keikka.
 
Kyl mä yhden tyypin tiedän keneltä varastettiin auto. Arvatkaa vain kenet poliisit veivät kotoaan rekisterinumeron perusteella putkaan odottamaan kuulustelua? Autolla oli muistaakseni tehty joku keikka.
Jos sen auton on ilmoittanut varastetuksi vasta keikan jälkeen tai samoihin aikoihin niin en ihmettele. Jos auto on ollut viikonkin varastettuna ennen keikkaa niin ihmettelen.
 
Sitten siinä käy niin että on hetken putkassa ja kuulusteluissa selvittää asiat. Hetkenhän tuo saattaa vituttaa, mutta hauskan tarinan siitä lopulta saa.
Näinhän se menee. Mutta palatakseni Markoon, on täysin mahdollista että jos näitä aivan aiheettomia putkautuksia paljon tulee, niin on aivan mahdollista että saamme lukea uutisista että mies menehtyi putkassa Oulussa. Se on sit joku sairaskohtaus tai muuta vastaavaa, poliiseilla ja putkavahdeilla ei oo ihan samanlaisia keinoja ja tietämystä kuin ensihoitajilla tai sairaalahenkilökunnalla.
 
Itse asiassa tuli mieleen tosta auton varastamisesta.

25v sitten hyppäsin kaverin auton kyytiin että vaihdan baaria ja sillä oli kuski kun ite otti kuppia vänkärin paikalla.

Sitten kuski suoritti autolla ihmeellisesti pienen pakenemisen kun poliisit tulivat vastaan ja laittoivat pysäytys valon päälle.

No lopputulos oli kaiken hässäkän.jälkeen että olin ite pidätettynä samana iltana rattijuoppoudesta ja auto varkaudesta!!!!

Kuski oli toisessa sellissä ja auton omistaja toisessa mutta minä kuulemma ajoin autoa ja se oli varastettu.
Siihen oli kahden poliisin sana minun sanaa vastaan.

No itse vain totesin kuulusteluissa että syytön olen joten kysykääpä näiltä toisiltakin miten asia on mutta ei minä kuulemma olin syyllinen vaikka en ajanut autoa ja tiesin että auto oli kaverin ollut jo vuosia.

Aamulla pääsin sitten pois ja sanoivat että autovarkaus selvinnyt ja kuski tiedossa nyt myös.

Että näin voi joskus käydä.
Mutta vaatii kyllä huonot kaverit.
 
Näinhän se menee. Mutta palatakseni Markoon, on täysin mahdollista että jos näitä aivan aiheettomia putkautuksia paljon tulee, niin on aivan mahdollista että saamme lukea uutisista että mies menehtyi putkassa Oulussa. Se on sit joku sairaskohtaus tai muuta vastaavaa, poliiseilla ja putkavahdeilla ei oo ihan samanlaisia keinoja ja tietämystä kuin ensihoitajilla tai sairaalahenkilökunnalla.
Niitä ei hirveemmi kiinnosta kameroita valvoa miten jollain nistillä putkassa sujuu
 
Itse asiassa tuli mieleen tosta auton varastamisesta.

25v sitten hyppäsin kaverin auton kyytiin että vaihdan baaria ja sillä oli kuski kun ite otti kuppia vänkärin paikalla.

Sitten kuski suoritti autolla ihmeellisesti pienen pakenemisen kun poliisit tulivat vastaan ja laittoivat pysäytys valon päälle.

No lopputulos oli kaiken hässäkän.jälkeen että olin ite pidätettynä samana iltana rattijuoppoudesta ja auto varkaudesta!!!!

Kuski oli toisessa sellissä ja auton omistaja toisessa mutta minä kuulemma ajoin autoa ja se oli varastettu.
Siihen oli kahden poliisin sana minun sanaa vastaan.

No itse vain totesin kuulusteluissa että syytön olen joten kysykääpä näiltä toisiltakin miten asia on mutta ei minä kuulemma olin syyllinen vaikka en ajanut autoa ja tiesin että auto oli kaverin ollut jo vuosia.

Aamulla pääsin sitten pois ja sanoivat että autovarkaus selvinnyt ja kuski tiedossa nyt myös.

Että näin voi joskus käydä.
Mutta vaatii kyllä huonot kaverit.
Tällasen vuoks seuransa tulee valita. Itellä on kyllä elämässä ollu killiin kasvaneita, ongelmallisia, lopulta kyseenalasen polun valinneita yms. hahmoja ''kontakteissa'' semisti. Itellä on sellanen periaate, että kaikki tekee omaa juttuaan, eikä oikeestaan kiinnosta mikä se juttu on. Eli hyväksyn erilaisuuden, ja oon keskivertoa ehkä silleen liberaalimpi. Mut siinä vaiheessa loppuu toleranssi täysin, ku muiden perseilyt alkaa vaikuttaan muhunki. Vaikka oonki suvaitsevainen, ni en sit taas oikeen usko anteeksantoon 😆 . Sun tapauksessa oisin polttanu sillat liekinheittimellä noihin kalluäijjiin, ellei ne ois ottanu hommasta vastuuta, ja puhdistanu sun mainetta välittömästi. Eli enemmänki kerrasta homma poikki, ja oot kuollut mulle. Porukka monesti voivottelee paskaa elämäänsä, ja hengaa jossain ihan viemäritason seurassa. Ylläripylläri, ettei sellasessa skenessä tapahdu hirveesti kauniita asioita lol. Ihan omaa syytä 100% silti, jos pysyy kuvioissa.
 
Tällasen vuoks seuransa tulee valita. Itellä on kyllä elämässä ollu killiin kasvaneita, ongelmallisia, lopulta kyseenalasen polun valinneita yms. hahmoja ''kontakteissa'' semisti. Itellä on sellanen periaate, että kaikki tekee omaa juttuaan, eikä oikeestaan kiinnosta mikä se juttu on. Eli hyväksyn erilaisuuden, ja oon keskivertoa ehkä silleen liberaalimpi. Mut siinä vaiheessa loppuu toleranssi täysin, ku muiden perseilyt alkaa vaikuttaan muhunki. Vaikka oonki suvaitsevainen, ni en sit taas oikeen usko anteeksantoon 😆 . Sun tapauksessa oisin polttanu sillat liekinheittimellä noihin kalluäijjiin, ellei ne ois ottanu hommasta vastuuta, ja puhdistanu sun mainetta välittömästi. Eli enemmänki kerrasta homma poikki, ja oot kuollut mulle. Porukka monesti voivottelee paskaa elämäänsä, ja hengaa jossain ihan viemäritason seurassa. Ylläripylläri, ettei sellasessa skenessä tapahdu hirveesti kauniita asioita lol. Ihan omaa syytä 100% silti, jos pysyy kuvioissa.
No mullahan heti pahenti omaa tilannetta ku en ruvennu käryttään ketään vaan sanoin kuulustelijalle että autoa en ajanut ja mitään autoa oo varastettu eli kysykääpä toisilta mikä homma.

Ja hommahan selvis ku nämä toiset kertoi miten homma mennyt.

Mulla periaate että muitten tekemiset ei periaatteessa kuulu mulle mutta toleranssi siinäkin on esim: tututuissa sattuis olemaan pedofiili yms niin sillon jo kuuluis henkilökohtasestikki mulle vaikka periaatteessa ei.

Ja toi 25v vanha homma oli vaan siitä ku kuskilla ei ollu korttia ja hätäänty ku poliisit pani pysäytysvalon päälle.

Ja syy sille oli ku halusivat vain huomauttaa että toinen ajovalo ei toimi😀
 
No mullahan heti pahenti omaa tilannetta ku en ruvennu käryttään ketään vaan sanoin kuulustelijalle että autoa en ajanut ja mitään autoa oo varastettu eli kysykääpä toisilta mikä homma.

Ja hommahan selvis ku nämä toiset kertoi miten homma mennyt.

Mulla periaate että muitten tekemiset ei periaatteessa kuulu mulle mutta toleranssi siinäkin on esim: tututuissa sattuis olemaan pedofiili yms niin sillon jo kuuluis henkilökohtasestikki mulle vaikka periaatteessa ei.

Ja toi 25v vanha homma oli vaan siitä ku kuskilla ei ollu korttia ja hätäänty ku poliisit pani pysäytysvalon päälle.

Ja syy sille oli ku halusivat vain huomauttaa että toinen ajovalo ei toimi😀
Aa luin väärin. Käsitin että kaveris oli pöllässy auton.
 
Sehän se hassua oliki että kuski jolla ei tosin ollu korttia ja auton omistaja joka tosiaan omisti auton olivat viereisissä selleissä ja kuulusteli totesi heti minulle että minä ajoin autoa ja auto oli varastettu.
Hieman se meinas ensin hymyilyttää vaikka nauruun ei kyllä ollut aihetta.

No asia selvisi kyllä mutta baarit jäi mulla väliin siltä yötä sitä myöten.

Että voi sitä vain joskus olla väärään aikaan väärässä paikassa.
 
Sehän se hassua oliki että kuski jolla ei tosin ollu korttia ja auton omistaja joka tosiaan omisti auton olivat viereisissä selleissä ja kuulusteli totesi heti minulle että minä ajoin autoa ja auto oli varastettu.
Hieman se meinas ensin hymyilyttää vaikka nauruun ei kyllä ollut aihetta.

No asia selvisi kyllä mutta baarit jäi mulla väliin siltä yötä sitä myöten.

Että voi sitä vain joskus olla väärään aikaan väärässä paikassa.

Kunhan yritti vain hönö-poliisi uunottaa sinua kun ajatteli, että kenties olet vielä häntä hönömpi tapaus.

Oman nimen niille voi kertoa ja osoitteen. Henkilötunnuksen osaltakin voi sanoa jo ettei muista sitä. Kaikkeen muuhun sitten vastaa vain en kommentoi.

Voi ne hölmöimpiä pelotella, että jos ei nyt puhu ja vastaa, niin pitävät vuosia siellä kopissa. Todellisuudessa viimeistään kolmantena päivänä pitää päästää vapaaksi tai esittää vangitsemista käräjäoikeudelle.
 
Back
Ylös Bottom