YouTubesta löytyy kun nimellä etsiiMistä pystyy kuuntelemaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
YouTubesta löytyy kun nimellä etsiiMistä pystyy kuuntelemaan?
Joo tubesta löytää jos osaa hakea.Kovia nimiä keillä oikeasti oli jopa kansainvälisiä yhteyksiä.Onkohan nykyisillä vaikuttajille kenelläkään?YouTubesta löytyy kun nimellä etsii
No mutta eikös tämä ole sitten taputeltu juttu tämä, Savolainen vaan sanoo lääkäreille, että mikä on vikana, ja neuvoo miten se korjataan? Ai ei? Ai ei selkä korjaannu pirillä? No sori siitä, erehdyin..Pisti yksityisviestillä, että kuulemma vetäisin itseni jojoon, jos olisi samat kivut kuin hänellä. Kertoi myöskin, että oli raivona hoitajille ja lääkäreille, koska antoivat hänelle yliannostuksen lääkettä hammasoperaation jälkeen. Make selvästi osaa diagnosoida itse itsensä, määrätä lääkkeet itselleen oikein, muuta ovat väärässä ja yrittävät tappaa yliannostuksella. Kannattaiskohan siis parantaa itse itsensä, kun vain muissa vika.
Jos pötköttäminen olisi olympialaji, niin jäis 97:n tulokset kauas taakse! Veikkaisin ainakin 5 kultamitalia ;)
PS. Toivottovasti vuonna 2024 Make pääsis irti pirikoukusta!
Kyllä ja tietysti ostaa myös ruuat ku ei reppanalla oo rahaa sentään enää ruokaa ostaa ku pitäähän sitä vähän A:ta saaha kuitenkin myös että pärjää..Veikkaan etta aitimuori kantaa kauppakassit
No ne sentään ei olis teilannut makea minkään parisuhteen tai tatuoinnin takia miten muille tehdään. Joten onko se joku ihme että verorahoilla sairaalassa lojuva saa niinikään negaa kun negaa tulee aivan normaaleista asioista muille. Onko se tosiaankin niin, että mitä vähemmän perseilet, sitä oikeitetumpaa paskan heittäminen on ja mitä alemmaksi vajoat, sitä vähemmän negaa saa antaa?Täällä jengi jaksaa haukkua makea, varmaan viimeiset 100 sivua samaa.
Oma elämä varmaan tosi kunnossa.
Niin no onhan se ihmeellistä kun itse valitat negaamisesta ja kuitenkin teet samaa maken tapauksessa.No ne sentään ei olis teilannut makea minkään parisuhteen tai tatuoinnin takia miten muille tehdään. Joten onko se joku ihme että verorahoilla sairaalassa lojuva saa niinikään negaa kun negaa tulee aivan normaaleista asioista muille. Onko se tosiaankin niin, että mitä vähemmän perseilet, sitä oikeitetumpaa paskan heittäminen on ja mitä alemmaksi vajoat, sitä vähemmän negaa saa antaa?
No näytä missä kohtaa mä olen tässä ketjussa makea dissannut? Mä otin kantaa sun viestiin ja edelleen, uskomatonta miten sulle on ihan ok mulle tuleva nega täysin naurettavista asioista, mutta Maken kohdalla muiden antama nega ei olekaan ok. En vitun tajua sun ajatusmaailmaa, miten kiero se on?Niin no onhan se ihmeellistä kun itse valitat negaamisesta ja kuitenkin teet samaa maken tapauksessa.
No mä en näe sua kohtaan mitään negaa, ehkä se on sun kuvitelmaa.No näytä missä kohtaa mä olen tässä ketjussa makea dissannut? Mä otin kantaa sun viestiin ja edelleen, uskomatonta miten sulle on ihan ok mulle tuleva nega täysin naurettavista asioista, mutta Maken kohdalla muiden antama nega ei olekaan ok. En vitun tajua sun ajatusmaailmaa, miten kiero se on?
Mun ketjusta on poistettu kaikki nega kun linjasin sinne, että en kato sitä enää. Siellä on sitä aivan helvetisti. Mutta tää on tätä, negaa ei ole olemassa koska se on normi nykyään.No mä en näe sua kohtaan mitään negaa, ehkä se on sun kuvitelmaa.
En tosin käy missään ylilaudoilla.
Tässä ketjussa ei mitään muuta ole kun maken haukkumista, sinänsä mulle ihan sama jos jengi saa siitä paremman olon.
Yleensä vaan jos oma elämä kunnossa ei tarvetta siihen.
Tämä taitaa olla aika yleistä kuvitelmaa, että joku henkilö X vaikka ptvatanen ei saa negatiivista kommentointia vaikka oikeasti aika tiukka luuta käy siivoomassa kaiken roskan pois kommenteista.Mun ketjusta on poistettu kaikki nega kun linjasin sinne, että en kato sitä enää. Siellä on sitä aivan helvetisti. Mutta tää on tätä, negaa ei ole olemassa koska se on normi nykyään.