BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olis kiva kyllä jos Marko edes joskus puhuis rehellisesti asioista. Jotenkin jääny sellanen kuva, et on muka olevinaan niin rehellinen kun kertoo juttuja, mut on kyllä niin läpinäkyvää se p.....n puhuminen yleensä.. Varsinkin huumeidenkäytöstä.
 
Olis kiva kyllä jos Marko edes joskus puhuis rehellisesti asioista. Jotenkin jääny sellanen kuva, et on muka olevinaan niin rehellinen kun kertoo juttuja, mut on kyllä niin läpinäkyvää se p.....n puhuminen yleensä.. Varsinkin huumeidenkäytöstä.
Taitaa juuri se huumeiden käyttö aiheuttaa enimmäkseen edellä mainittua käytöstä
 
Mutta onko se sitten jotenkin ok vihata jos on esillä? Meinaan monta kertaa olen kuullut, miten kaikki vihaaminen on oma vika. Miten se voi olla oma vika jos se vihaaminen alkaa täysin ilman provosointia? Miten vuosikymmenien nettiherjaaminen on jotenkin aina vain kohteen vika? Olisko koskaan mahdollista että siellä toisessa päässä on mielisairaita jotka eivät elämässään mitään muuta osaa?

Esimerkki, mä kusen sun auton päälle ja sä suutut siitä, kusen sitten lisää koska sä suutuit siitä ja syytän sua sitten että oma vika kun mä kusen sun auton päälle. Sit joku neropatti tulee sanomaan sulle, että itse heitit bensaa likkeihin, että mikset vaan ignoorannut sitä kusijaa. Sitten kun ignooraat, niin seuraavana päivänä se polttaa sun auton ja sä meet kysymään että mitä vittua, miksi sä noin teet, niin se vastaa, koska sulla menee tunteisiin ja tää on sun vika.
Eli tarkoitat, että kun joku huomiohuoraa netissä ja jakaa elämäänsä somessa kuvitellen, että on jokin luomakunnan ihme, ja sitten kun sitä huomiota tulee, eikä kaikki olekaan mielistelyä? Seassa onkin myös kritiikkiä, joten heti pitää uhriutua ja repiä vaatteensa, koska on ihan syytön kaikkeen? Paitsi tietysti siihen, että joka sitä huomiota kerjää, hän myös saa sitä, ja koska ihmiset ovat erilaisia, myös se huomiokin tulee eri muodoissa. Kohde vasta päättää mikä on kivaa ja mikä ei, mistä vetää herneet ja mistä ei. Kritiikin lähettäjä ei voi sitä päättää, mutta jos kritiikistä seuraa jonkinlainen apeshit-reaktio, niin onhan se oikeus ja kohtuus heittää lisää löylyä sille kiukaalle? Itsehän ryhtyi niin herkäksi, ettei mikään kritiikki sovi. SIIS NOIN YLEISESTI YLEISISTÄ SOME-HENKILÖISTÄ JA PERSOONISTA, SUOM.HUOM..:ROFLMAO:
 
Kyllä säälittää katsella missä kunnossa Marko vetää tänäpäivänä. Mitähän ig storyissa nuo kuulapyssyn esittelyt ja Oysin vessassa makoilut?
Monet niistä puhuu, mutta harva on nähnyt? Missähän lienevät piilossa?? On se tavallaan jännä, että vaikka on tasavertainen, vaikka on idoli ja suuri stara, niin oulun kokoisesta kylästä ei löydy yhtään kaveria joka olisi A. puheväleissä ja B. kirjoittaisi pakkiksella. Silloinhan voisi vaikka mennä tykö, ja kysyä, että mitäs vittua nyt on menossa? :unsure:
 
Eli tarkoitat, että kun joku huomiohuoraa netissä ja jakaa elämäänsä somessa kuvitellen, että on jokin luomakunnan ihme
Eli siis jos käyttä somekanavia saadakseen seuraajia esim bisneksien mainostamista varten, on se sun mielestä huomiohuoraamista? Mun mielestä se on mainostamista ja henkilöbrändin rakentamista. Juuri sun kaltaiset vihaa koska näkevät asiat noin kierosti. Näät vain automaattisesti sen negatiivisen, niin suomalainen, jos itse ei ole kiinnostava millään tasolla, aiheuttaa se negatiivisia tunteita kiinnostavia kohtaan ja se ratkaistaan haukkumalla ja lyömällä niitä alas esim termeillä huomiohuoraaminen. Täällähän ei porukasta saisi erota millään tavalla, koska jos niin teet, niin saat katua.

Ja vihaajat ovat niitä herkkänahkaisimpia kaikista, piilossa anonyyminä arvostelevat muita ja autappa jos kritisoit niiden toimintaa, ne hyökkää sua vastaan joka kanavassa aggressiivisesti, koska hehän ovat aina oikeassa ja oikeutettuja siihen vihaamiseen. He eivät missään nimessä ikinä tee mitään väärää, koska syy on aina siinä, jonka sosisaalisesta mediasta pahoittivat mielensä ihan vapaaehtoisesti katsoen ilman mitään pakottamista.

Sunkin vastaus tähän tulee olemaan armottoman henkilökohtaiseen menevä defenssi, koska tää osuu aika oikeaan.

Ja kaikista hulluinta hommassa on se, että vihaaja pahoittaa mielensä kaiken lisäksi vielä muiden puolesta, se vain osoittaa sen, että se viha on universaalia, se ei vaadi syytä, se lähtee aina yksilön huonosta omasta olosta ja se puretaan sitten ihan sama millä verukkeella ja mikäs sen parempi kohde kuin joku jolla sattuu olemaan onnelliselta näyttävä elämä, se ei perkele passaa, se pitää pilata että sillälkin olisi huono elämä. Omaa elämäähän ei missään nimessä kannata tarkastella ja koittaa niitä ongelmia korjata.
 
Viimeksi muokattu:
Eli siis jos käyttä somekanavia saadakseen seuraajia esim bisneksien mainostamista varten, on se sun mielestä huomiohuoraamista? Mun mielestä se on mainostamista ja henkilöbrändin rakentamista. Juuri sun kaltaiset vihaa koska näkevät asiat noin kierosti. Näät vain automaattisesti sen negatiivisen, niin suomalainen, jos itse ei ole kiinnostava millään tasolla, aiheuttaa se negatiivisia tunteita kiinnostavia kohtaan ja se ratkaistaan haukkumalla ja lyömällä niitä alas esim termeillä huomiohuoraaminen. Täällähän ei porukasta saisi erota millään tavalla, koska jos niin teet, niin saat katua.

Ja vihaajat ovat niitä herkkänahkaisimpia kaikista, piilossa anonyyminä arvostelevat muita ja autappa jos kritisoit niiden toimintaa, ne hyökkää sua vastaan joka kanavassa aggressiivisesti, koska hehän ovat aina oikeassa ja oikeutettuja siihen vihaamiseen. He eivät missään nimessä ikinä tee mitään väärää, koska syy on aina siinä, jonka sosisaalisesta mediasta pahoittivat mielensä ihan vapaaehtoisesti katsoen ilman mitään pakottamista.

Sunkin vastaus tähän tulee olemaan armottoman henkilökohtaiseen menevä defenssi, koska tää osuu aika oikeaan.

Ja kaikista hulluinta hommassa on se, että vihaaja pahoittaa mielensä kaiken lisäksi vielä muiden puolesta, se vain osoittaa sen, että se viha on universaalia, se ei vaadi syytä, se lähtee aina yksilön huonosta omasta olosta ja se puretaan sitten ihan sama millä verukkeella ja mikäs sen parempi kohde kuin joku jolla sattuu olemaan onnelliselta näyttävä elämä, se ei perkele passaa, se pitää pilata että sillälkin olisi huono elämä. Omaa elämäähän ei missään nimessä kannata tarkastella ja koittaa niitä ongelmia korjata.

Taitavat huomiotalouden hyödyntäjät ymmärtää, että se kaikki huomio sataa omaan laariin oli se ns. sitä ulinaa tai suoraan positiivista. Ne huutelijat ruokkii samaan aikaan sitä yläpeukkujengiä. Kaikki huomio on arvokasta. Pääasia, että sitä on ja paljon.

Aikoinaan, kun Elviksen manageri rupesi painamaan elvispinssejä, niin se painoi heti sekä I Love Elvis pinssejä että Elvis sucks pinssejä ja hyödynsi nerokkaasti kaiken huomion. Ihan helvetin fiksusti hoiti sen.

Toinen hyvä esimerkki ja ihan suoraan nykyhetkestä Andrew Tate ja sekin tajusi sen homman heti ja olikin maailman googlatuin mies.
 
Eli siis jos käyttä somekanavia saadakseen seuraajia esim bisneksien mainostamista varten, on se sun mielestä huomiohuoraamista? Mun mielestä se on mainostamista ja henkilöbrändin rakentamista. Juuri sun kaltaiset vihaa koska näkevät asiat noin kierosti. Näät vain automaattisesti sen negatiivisen, niin suomalainen, jos itse ei ole kiinnostava millään tasolla, aiheuttaa se negatiivisia tunteita kiinnostavia kohtaan ja se ratkaistaan haukkumalla ja lyömällä niitä alas esim termeillä huomiohuoraaminen. Täällähän ei porukasta saisi erota millään tavalla, koska jos niin teet, niin saat katua.

Ja vihaajat ovat niitä herkkänahkaisimpia kaikista, piilossa anonyyminä arvostelevat muita ja autappa jos kritisoit niiden toimintaa, ne hyökkää sua vastaan joka kanavassa aggressiivisesti, koska hehän ovat aina oikeassa ja oikeutettuja siihen vihaamiseen. He eivät missään nimessä ikinä tee mitään väärää, koska syy on aina siinä, jonka sosisaalisesta mediasta pahoittivat mielensä ihan vapaaehtoisesti katsoen ilman mitään pakottamista.

Sunkin vastaus tähän tulee olemaan armottoman henkilökohtaiseen menevä defenssi, koska sää osuu aika oikeaan.
Toki, koska sitähän se seuraajien kalastaminen käytännössä on: Julkaiset jotain jonka kuvittelet kiinnostavan selkääntaputtelijoita jne. koska sometykkäyksethän ovat se elämisen ehto nykypäivässä, täysin riippumatta siitä millaiset henkilöt niitä tykkäyksiä jakelee. Se on ihan omassa mielessä mitä haluat kuvitella sen olevan, paino lauseille, jotka alkaa "mun mielestä" = henkilökohtainen mielipide, ei absoluuttinen totuus. Esim. siinä mitä kirjoitin, mikä tavallaan myös on sitä huomiohuoraamista, ei ollut mitään viitettä sinuun ja sinun tekemisiisi, vaan kuten mainitsin, kohdistin sen "yleisesti yleisiin somepersooniin jne. suom.huom." En minä voi sille mitään, jos sinä samaistut tekstiin, joka ei kohdistu sinuun millään tapaa, ja vedät siitä herneet. Se on ihan siellä omassa päässä tapahtuva reaktio se. Siinä me olemme varsin erilaiset, koska sinua ei voi kritisoida millään tapaa mistään ilman, että vedät herneet, ja minulle on herttaisen yhdentekevää mitä täällä minusta ajatellaan, koska minä tajuan missä ollaan ja minkälaisen porukan parissa..
 
Toki, koska sitähän se seuraajien kalastaminen käytännössä on: Julkaiset jotain jonka kuvittelet kiinnostavan selkääntaputtelijoita jne. koska sometykkäyksethän ovat se elämisen ehto nykypäivässä, täysin riippumatta siitä millaiset henkilöt niitä tykkäyksiä jakelee. Se on ihan omassa mielessä mitä haluat kuvitella sen olevan, paino lauseille, jotka alkaa "mun mielestä" = henkilökohtainen mielipide, ei absoluuttinen totuus. Esim. siinä mitä kirjoitin, mikä tavallaan myös on sitä huomiohuoraamista, ei ollut mitään viitettä sinuun ja sinun tekemisiisi, vaan kuten mainitsin, kohdistin sen "yleisesti yleisiin somepersooniin jne. suom.huom." En minä voi sille mitään, jos sinä samaistut tekstiin, joka ei kohdistu sinuun millään tapaa, ja vedät siitä herneet. Se on ihan siellä omassa päässä tapahtuva reaktio se. Siinä me olemme varsin erilaiset, koska sinua ei voi kritisoida millään tapaa mistään ilman, että vedät herneet, ja minulle on herttaisen yhdentekevää mitä täällä minusta ajatellaan, koska minä tajuan missä ollaan ja minkälaisen porukan parissa..
Ja näin vastasit, ei mikään yllätys. Eli et missään nimessä ajatellut, että oisko se vika sussa kun pahoitat mielen muiden tekemisistä, vaan alennuit taas haukkumaan, todistit juuri pointtini.

Kuten sanoin, vihaajat ovat herkkänahkaisimpia kaikista, ne eivät kestä mitään kritiikkiä omaa toimintaansa kohtaan, mutta ovat kyllä kovia arvostelemaan muita.
 
Toki, koska sitähän se seuraajien kalastaminen käytännössä on: Julkaiset jotain jonka kuvittelet kiinnostavan selkääntaputtelijoita jne. koska sometykkäyksethän ovat se elämisen ehto nykypäivässä, täysin riippumatta siitä millaiset henkilöt niitä tykkäyksiä jakelee. Se on ihan omassa mielessä mitä haluat kuvitella sen olevan, paino lauseille, jotka alkaa "mun mielestä" = henkilökohtainen mielipide, ei absoluuttinen totuus. Esim. siinä mitä kirjoitin, mikä tavallaan myös on sitä huomiohuoraamista, ei ollut mitään viitettä sinuun ja sinun tekemisiisi, vaan kuten mainitsin, kohdistin sen "yleisesti yleisiin somepersooniin jne. suom.huom." En minä voi sille mitään, jos sinä samaistut tekstiin, joka ei kohdistu sinuun millään tapaa, ja vedät siitä herneet. Se on ihan siellä omassa päässä tapahtuva reaktio se. Siinä me olemme varsin erilaiset, koska sinua ei voi kritisoida millään tapaa mistään ilman, että vedät herneet, ja minulle on herttaisen yhdentekevää mitä täällä minusta ajatellaan, koska minä tajuan missä ollaan ja minkälaisen porukan parissa..
Sanoisitko, että sinulle tyypillistä on ottaa itseesi ja mielipiteisiisi kohdistuva kritiikki varsin tyynesti vastaan?
 
Ja näin vastasit, ei mikään yllätys. Eli et missään nimessä ajatellut, että oisko se vika sussa kun pahoitat mielen muiden tekemisistä, vaan alennuit taas haukkumaan, todistit juuri pointtini.

Kuten sanoin, vihaajat ovat herkkänahkaisimpia kaikista, ne eivät kestä mitään kritiikkiä omaa toimintaansa kohtaan, mutta ovat kyllä kovia arvostelemaan muita.
Täsmälleen mistä päättelit, että pahoitin mieleni, tai haukuin sinua jotenkin? Laita nyt ihmeessä suora lainaus, jotta tiedän varoa, koska sen herneen voi näköjään vetää mistä tahansa sanasta tai välimerkistä? Ihan silleen pikkuisen tuntuu siltä, että minä en ole täällä se, joka ensimmäisenä pahoittaa mielensä, koska minusta on parempi kun asiat sanoo suoraan ja kaunistelematta. Täällä se on hiukan vaikeaa, kun näitä mielensäpahoittajia on liikkeellä lukuisa määrä, ja kaikki heistä kuvittelevat olevansa jotain luomakunnan ihmeitä.

Alunperin tuossa ylhäällä totesin suunnilleen sen, että se huomiota hakeva ei voi päättää millaista huomiota saa, mikä on tasan 100% fakta, ja sitten kun ne odotukset eivät täyty, koska eivät voi täyttyä, koska ovat ns. liioiteltuja, niin kaikki vähänkään mielistelystä poikkeava on vihaamista? Entä jos ei olekaan? Entäpä jos siellä on ihan hyvässä hengessä annettua kritiikkiä, jonka huomiota hakeva leimaa vihaksi, koska automaattisesti olettaa niin? Ei tietenkään ole mahdollista, koska täällähän ollaan tekemisissä universumin korkeimman älyn kanssa, tiedän joo..

Ihan vaan tiedoksi: Jos kirjoitan monisanaisia lauseita, jopa monikappaleisia viestejä, se ei tarkoita, että olisin pahalla päällä, vihainen tai vihaamassa jotakuta. Se on vaan sellainen tapa meillä ns. aikuisilla, koska kirjoittaminen on nopeaa ja helppoa, tekstiä syntyy kuin itsestään pitkät pätkät, koska se ei tuota vaivaa. Toisekseen, täällä jostain syystä joutuu selittämään asioita aika moneen kertaan ja monilla tavoilla, en yhtään ymmärrä mistä syystä, jotain mystiikkaa tms. ilmassa..:LOL:
 
Olis kiva kyllä jos Marko edes joskus puhuis rehellisesti asioista. Jotenkin jääny sellanen kuva, et on muka olevinaan niin rehellinen kun kertoo juttuja, mut on kyllä niin läpinäkyvää se p.....n puhuminen yleensä.. Varsinkin huumeidenkäytöstä.
Joo tuon ukon sanomana en usko mitään, en mitään.
 
Entäpä jos siellä on ihan hyvässä hengessä annettua kritiikkiä, jonka huomiota hakeva leimaa vihaksi, koska automaattisesti olettaa niin?
Ai että huomiohuoraaminen sanana on sun mielestä kritiikkiä eikä haukkumista, edelleen todistat vain pointtini selvästi, vihaaja ei näe omassa toiminnassaan ikinä mitään vikaa.
 
Back
Ylös Bottom