BB PRO Marko Savolainen

Oon joskus miettinyt, kuinkahan moni viitsisi elää bodauksen vaatimalla tavalla ja treenata bodausta mikäli se ei vaikuttaisi ulkonäköön.

90% häipyisi heti toisen harrastuksen pariin.

Ja nyt odottelemme herkkähipiäisten mielensäpahoittajien kiukkuisia vittuilukommentteja.
Yks mitä en Suomessa käsitä on se, että ei saisi näyttää hyvältä. Omasta peilikuvasta ei saisi nauttia jos oot kunnossa.

Mutta läskit saa peilata itseään ja kantaa ylpeästi jokaista saatanan ihra kiloa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu mitä juttuja. Kuka läski nyt oikeasti on iloinen että on läski? Ookko ihan hölmö?
Ei varmasti tosiasiassa kukaan, mutta on näitä useita influenssereita, ketkä ovat ottaneet tämän kehopositiivisuuden ja kilojen kantamisen "ylpeydellä" omaksi asiakseen.

Eräs nainen kertoi instastooreissaan mm. siitä, miten Helsingin kahvilat ottavat tosi huonosti isommat asiakkaat huomioon penkkivalinnoillaan. Hänellä kuulema mennyt useampi kantispaikka vaihtoon siitä syystä, kun ei mahdu penkkeihin. Siihen ei ottanut kantaa, että vaihtuivatko penkit kesken asiakkuuden vai kasvoiko hän ns. ulos sieltä.

Oon joskus miettinyt, kuinkahan moni viitsisi elää bodauksen vaatimalla tavalla ja treenata bodausta mikäli se ei vaikuttaisi ulkonäköön.

90% häipyisi heti toisen harrastuksen pariin.

Ja nyt odottelemme herkkähipiäisten mielensäpahoittajien kiukkuisia vittuilukommentteja.
Totta hitossa ainakin omalla kohdallani.

Henkilökohtaisesti en tykkää treenaamisesta niin paljoa että jaksaisin sitä tehdä jos kroppa näyttäisi normolta.

Ei varmasti tosiasiassa kukaan, mutta on näitä useita influenssereita, ketkä ovat ottaneet tämän kehopositiivisuuden ja kilojen kantamisen "ylpeydellä" omaksi asiakseen.

Eräs nainen kertoi instastooreissaan mm. siitä, miten Helsingin kahvilat ottavat tosi huonosti isommat asiakkaat huomioon penkkivalinnoillaan. Hänellä kuulema mennyt useampi kantispaikka vaihtoon siitä syystä, kun ei mahdu penkkeihin. Siihen ei ottanut kantaa, että vaihtuivatko penkit kesken asiakkuuden vai kasvoiko hän ns. ulos sieltä.
Somevaikuttajat nyt ei ole edes oikeita ihmisiä, ihan oma lajinsa.

Veikkaan ettei koko lajia enää olis. Eihän siinä ole mitään muuta kuin ulkoinen muutos, se on koko homman idea. Samalla myös monen mielenterveys paranisi merkittävästi kun hiiriä ei katkerasti vituttais jos jollain on vähän paksumpi käsi.
Kai sitä ainakin jokunen itseään silti rääkkäisi, haastaisi itseään esim.pitkillä kyykkysarjoilla. Ja kyllähän punttireeni tekee hyvää verenkiertojärjestelmällekin. Kyllä ihmisiä käy punttisalilla treenaamassa asenteella " treeni tuntuu hyvältä" ilman ulkonäkötavoitteita.

En kyllä ymmärrä tuota jatkuvaa " hiiriä vituttaa"-ajatista. Ehdin itse olemaan 10 vuotta melkoisen lihaksikas, enkä kohdannut mitään joka tukisi ajatusta. Ei mua ahdistelu, ei tehty kiusaa, ei raavittu autoa. Ei mitään, joka olisi osoittanut, että jotain vitutti mun lihaksikkuua.Ehkä poikkeuksellista, mutta osasyynä lienee sekin, että oma käytökseni tuolloin ei provosoinut varmaankaan ketään En esim.mennyt baareihin känniääliöiden joukkoon hihaton paita päällä tms.

Aika paljon tässä maailmassa pätee sääntö että kannattaa muutenkin kohdella muita samalla tavalla kuin toivoo muiden kohtelevat itseään. Pitäis vaan itsekin muistaa se, joka päivä (huoh...)

Ehdin itse olemaan 10 vuotta melkoisen lihaksikas, enkä kohdannut mitään joka tukisi ajatusta
Ei oikeassa elämässä kukaan tule mitään sanomaan, mutta netissä sitäkin kovempaa. Ja ne lihakset triggeröi valtavasti, se on ihan sama kuka bodari on uutisessa missä vaan, niin melko negatiivista se kommentointi on vaikka ei kai uutinen ole mikään provo.

Liian moni netissä pahoittaa mielensä muiden puolesta, jos esim otat kantaa lihavuuteen, ei se kohdistu keneenkään, mutta se siitä negatiivisen antaminen kohdistuu suoraan kirjoittajaan. Mä veikkaan että suurimmalla osalla lahois pää muutamassa kuukaudessa siihen nettivihaan, sitä kun ei osata ottaa oikealla tapaa, eli tyyliin antaa tulla vaan, ette te muuhun pysty.

Ei oikeassa elämässä kukaan tule mitään sanomaan, mutta netissä sitäkin kovempaa. Ja ne lihakset triggeröi valtavasti, se on ihan sama kuka bodari on uutisessa missä vaan, niin melko negatiivista se kommentointi on vaikka ei kai uutinen ole mikään provo.

Liian moni netissä pahoittaa mielensä muiden puolesta, jos esim otat kantaa lihavuuteen, ei se kohdistu keneenkään, mutta se siitä negatiivisen antaminen kohdistuu suoraan kirjoittajaan. Mä veikkaan että suurimmalla osalla lahois pää muutamassa kuukaudessa siihen nettivihaan, sitä kun ei osata ottaa oikealla tapaa, eli tyyliin antaa tulla vaan, ette te muuhun pysty.
Edelleen, oli se uutinen mikä hyvänsä niin kommentointi on negatiivista. Bodaus ei tee siinäkään asiassa mitään poikkeusta.

Ja en kyllä itsekään ole törmännyt "hiiriä vituttaa" ilmiöön koskaan.
Joku on joskus tokaissut jossain kassajonossa sen perus "Ei ole noita patteja pelkällä kaurapuurolla hankittu".
Joka on sama asia kuin punapäiselle naiselle heitetään perus "Punapäät ei pääse taivaaseen lällällää"

Yks mitä en Suomessa käsitä on se, että ei saisi näyttää hyvältä. Omasta peilikuvasta ei saisi nauttia jos oot kunnossa.

Mutta läskit saa peilata itseään ja kantaa ylpeästi jokaista saatanan ihra kiloa.
Se hauskuus syntyykin kysymyksestä, että kenen mielestä hyvältä? Kehonrakentajat ovat tyyppiesimerkki siitä, miten ihminen kuvittelee itse olevansa se, jonka mielipide ratkaisee kaiken, ja sitten kun tuomaristo jakaa pisteet, niin käykin ilmi ettet ole edes 160 parhaan joukossa. Se johtuu siitä, että se silmä kertoo sen, mitä haluat nähdä siellä peilissä, ei sitä, mitä muut sinussa näkevät.

Se on ihan alkeispsygologiaa, ts. jokainen joka käy salilla, on nähnyt miten erilaiset narukädet, läskiämpärit tms. ulkonäkövammaiset poseeraa peilin edessä ja olettavat näkevänsä jonkinlaisen adoniksen. Kaikki muita huvittaa moinen käytös, koska kaikki muut näkee sen narukäden, sen läskiämpärin tms. ja sen adoniksen näkee vain se henkilö itse. :LOL:

Tuo nettiviha kohdistuu netissä itseään ja elämäänsä esitteleviin tahoihin yleisestikin. Kai se Tuksukin on saanut aika lailla nettivihaa päällensä, vaikkei kauheesti lihakset ainakaan ulospäin näykään.

Eli jos mennään alkulähteille, niin veikkaanpa, että bodari, joka pitää itsensä fiksusti pois nettijulkisuudesta (jos ei tarvitse sitä julkisuutta) eikä tuo itseään pahemmin muutenkaan tyrkyllä, ei saa mitään ihmeellistä vihaa "hiiriltä" tai "siimoilta" ( hyi vittu mitä termejä ihmisestä, jolle itsekeskeisyys tai ulkonäkö ei välttämättä ole se elämän prioriteetti nro yksi).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom