Ja täytyy sanoa että olit sä maailmanmestari tai vaikka presidentti niin ei kai mikään status anna sulle oikeutta kusettaa ihmisiä ja sitten siitä pitäs olla vaan hiljaa? Mun mielestä täällä on suurinta närää aiheuttanut Markon nykyinen meininki missä vedätetään ihmisiä tahalleen ja keksitään uusia muotoja ottaa raha pois. Nämä syntymäpäivä hyväntekeväisyyskeräykset sun muut tekosyyt joilla pumpataan ihmisiltä raha? Milloin myydään mitäkin olematonta tms. Nämä alkaa olla niitä juttuja mitä en kyllä itse arvosta oli ihmisen status mikä hyvänsä ja hän ansaitseekin pienen parjauksen. Itseasiassa noilla tempuilla voi jo fyysisen väkivallan uhka olla läsnä.
Mun mielestä täällä nyt ei muuten hirveästi alta lipan ole Markoa vedetty. Täähän on kesyä vielä vaikka Foorumin pitäjän arvostelussa tms. Ja kiusaamisessa mikä mennyt sairaanpuolelle. Ja hän ei tietääkseni tällästä rottailua ole harrastanut! Ja muistetaan ettei se haukku haavaa tee
Sen sijaan joku voi vaikka pettyä kun laittaa ”esikuvalleen” fanipoikana muutaman Roposen ja huomaa tulleensa kusetetuksi.