BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katoava on mainen kunnia.
Ihan yhtäkkiä Marko, joka oli vuosikymmenen ajan pakkiksen suurin jumala, on nyt halveksituin loinen ja narkkari.
Minuakin aikoinaan oikaistiin kun ihmettelin Markon bodari elämää ja sitä että hän vain makaa sohvalla, ettei lihakset kuihdu, mulle sanottiin etten tiedä mitään.
No nyt jumalasta on tullut sylkykuppi.
Kukakohan on seuraava?
Ketään ei tule mieleen, sillä esimerkiksi Sihvonen on liian laimea, eikä aiheuta minkäänlaista vau-efektiä, millään lailla, kuten kaikki tietää, ei siis millään lailla.
(kirjoitin aiemmin eri nimimerkillä)
Tulee vähän Mika Myllylän tapaus mieleen. Nyt on rappiollenaureskeluvaihe menossa.
 
Ja täytyy sanoa että olit sä maailmanmestari tai vaikka presidentti niin ei kai mikään status anna sulle oikeutta kusettaa ihmisiä ja sitten siitä pitäs olla vaan hiljaa? Mun mielestä täällä on suurinta närää aiheuttanut Markon nykyinen meininki missä vedätetään ihmisiä tahalleen ja keksitään uusia muotoja ottaa raha pois. Nämä syntymäpäivä hyväntekeväisyyskeräykset sun muut tekosyyt joilla pumpataan ihmisiltä raha? Milloin myydään mitäkin olematonta tms. Nämä alkaa olla niitä juttuja mitä en kyllä itse arvosta oli ihmisen status mikä hyvänsä ja hän ansaitseekin pienen parjauksen. Itseasiassa noilla tempuilla voi jo fyysisen väkivallan uhka olla läsnä.

Mun mielestä täällä nyt ei muuten hirveästi alta lipan ole Markoa vedetty. Täähän on kesyä vielä vaikka Foorumin pitäjän arvostelussa tms. Ja kiusaamisessa mikä mennyt sairaanpuolelle. Ja hän ei tietääkseni tällästä rottailua ole harrastanut! Ja muistetaan ettei se haukku haavaa tee 😉 Sen sijaan joku voi vaikka pettyä kun laittaa ”esikuvalleen” fanipoikana muutaman Roposen ja huomaa tulleensa kusetetuksi.
 
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvitellut, että siitä olisi muuhun hyväntekeväisyyten mennyt rahaa kuin Maken omaan / velkoihin.
 
Toki moni myös uskoo, että nigerialaisessa savimajassa odottaa 15 miljoonaa juuri häntä, jos vähän auttaa ensin. Että oli tosiaan vähän turhan rohkeasti sanottu.
Sanottakoon siis, että jos joku tuli 'huijatuksi', niin on ns. oma vika.
Täysin, vaikka ei olis tollasta taustaa kuin Makella niin en silti laittais rahaa kenellekään yksityishenkilölle ajatellen että varmasti laittaa ne sinne hyväntekeväisyyteen kuten lupaa.
 
Ja täytyy sanoa että olit sä maailmanmestari tai vaikka presidentti niin ei kai mikään status anna sulle oikeutta kusettaa ihmisiä ja sitten siitä pitäs olla vaan hiljaa? Mun mielestä täällä on suurinta närää aiheuttanut Markon nykyinen meininki missä vedätetään ihmisiä tahalleen ja keksitään uusia muotoja ottaa raha pois. Nämä syntymäpäivä hyväntekeväisyyskeräykset sun muut tekosyyt joilla pumpataan ihmisiltä raha? Milloin myydään mitäkin olematonta tms. Nämä alkaa olla niitä juttuja mitä en kyllä itse arvosta oli ihmisen status mikä hyvänsä ja hän ansaitseekin pienen parjauksen. Itseasiassa noilla tempuilla voi jo fyysisen väkivallan uhka olla läsnä.

Mun mielestä täällä nyt ei muuten hirveästi alta lipan ole Markoa vedetty. Täähän on kesyä vielä vaikka Foorumin pitäjän arvostelussa tms. Ja kiusaamisessa mikä mennyt sairaanpuolelle. Ja hän ei tietääkseni tällästä rottailua ole harrastanut! Ja muistetaan ettei se haukku haavaa tee 😉 Sen sijaan joku voi vaikka pettyä kun laittaa ”esikuvalleen” fanipoikana muutaman Roposen ja huomaa tulleensa kusetetuksi.
Tää on kyl ihan totta. Ihan itse aiheutettua kaikki. Saanu enemmän mahdollisuuksia, kun 99% samassa tilanteessa olevista, mut silti kusee aina.. Kehtaa vielä pyrkiä johonki eduskuntaan. Eläny sossupummina koko ikäsä ja saanu vanhemmiltaan rahaa ties kuinka paljon ja nää kaikki kusetukset päälle! Paskaakaan kiinnostanu työnteko ikinä. Tottunu siihen, et kakki tehään puolesta ja tuodaan nenän eteen ja vaan ylistetään koska 97. Sinne eduskuntaankin haluais vaan sen takia, et sais takuueläkkeen oliko 2v jälkeen jo, en muista mut jotain sellasta.. Ihan saletisti. Täys luuseri koko jätkä.
 
takuueläkkeen oliko 2v jälkeen jo, en muista mut jotain sellasta.. .
Siitä ns. sopeutumiseläkkeestä luovuttiin 2019 - se olikin ihan hullu systeemi.

 
Muistaakseni tuossa syntymäpäiväkeräyksessä oli myös mukana hänen siskonsa? Tai joku muu lähisukulainen. En tiedä millainen käsitys heillä on sitten Markon nykytilasta vai uskovatko he sokeasti näihin miehen selityksiin...
 
Siitä ns. sopeutumiseläkkeestä luovuttiin 2019 - se olikin ihan hullu systeemi.

Eikös sopeutumiseläke aiemminkin vaatinut kaksi täyttä kautta (8v) eduskunnassa, että siihen oli oikeutettu. Markolla tuskin on realistisia mahdollisuuksia tulla valituksi edes kunnan valtuustoon.
 
Eikös sopeutumiseläke aiemminkin vaatinut kaksi täyttä kautta (8v) eduskunnassa, että siihen oli oikeutettu. Markolla tuskin on realistisia mahdollisuuksia tulla valituksi edes kunnan valtuustoon.
Joo, mutta sitä sai sitten kahden kauden jälkeen hautaan saakka.
 
Paskaakaan kiinnostanu työnteko ikinä. Tottunu siihen, et kakki tehään puolesta ja tuodaan nenän eteen ja vaan ylistetään koska 97. Sinne eduskuntaankin haluais vaan sen takia, et sais takuueläkkeen oliko 2v jälkeen jo, en muista mut jotain sellasta.. Ihan saletisti. Täys luuseri koko jätkä.
Tuo on kyllä jo laiskuuden huippu jos kakkikin tehdään puolesta.
 
1*eLkICDvtlqXBNM5kSMIH6g.png
 
Marko ei eduskuntaan tule pääsemään. On muutenkin ihan väärä käsitys, että ns. julkkikset noin vaan pääsisivät sankoin joukoin eduskuntaan. Prosentuaalisesti heitä on hyvin vähän. Toki siellä on ollut urheilijaa, laulajaa, näyttelijää yms., mutta ei määräänsä enempää. Ja miksi ei urheilijasta voisi tulla hyvä poliitikko siinä kuin jostain muustakin? Pääsääntöisesti puolueet haalivat listoilleen julkisuudesta tuttuja henkilöitä keräämään puolueelle ääniä. Tarkoitus ei ole, että he pääsisivät läpi, se on sitten jo vahinko. On se niinkin, että joku maata ristiin rastiin kiertänyt viihdetaiteilija on nähnyt tätä Suomen kansaa enemmän kuin 99% tavan ihmisistä. Ei hullumpi tausta sekään poliitikolle.

Eiköhän tuo Markon lyöminen ala jo riittää. Hienoa, varsinkin Markolle itselleen, että vieläkin jotkut kv. foorumit reksiteröivät hänen 97-kuntosa, varsinkin valtavat hauikset. Totuus lienee se, että tuo 97 oli todellakin se hänen huippunsa, parempaa ei olisi enää ollut luvassa. Kirjassaan Marko itse kertoo, ettei enää koskaan saavuttanut sellaista flow-tilaa treenatessaan, kuin silloin 97. Sitten tuli sarja loukkaantumisia ja lopuksi menivät munuaiset. Kroppa ei vaan kestänyt. Munuaisongelmat saattoivat olla vain huonoa tuuria. Missään ei ole todistettu, että ne olisivat juuri dopingista johtuneet. Roinat yleensä vaikuttaa eniten sydän- ja verisuonipuolelle ja maksaan, toki varmaan myös sisäelimiin yleisimminkin.

Tuskinpa Marko Savolainen on mikään "paha" ihminen. Sekö tässä on vaikea hyväksyä, että joidenkin ihannoima idoli on osoittautunut tavalliseksi kuolevaiseksi heikkouksineen?
 
Back
Ylös Bottom