Näköjään olen liian jurrissa kirjoittamaan jopa pakkotoistolle. Kyllä mä sanon, että kun pyhä kyykkyperjantai saapuu ja treeniporukan 130-160kg rantaleijonat aloittavat viekoittelevan soidintanssin malmien alla, voi jollakulla oikeasti mennä usko elämään. Koko toimintahan on täysin käsittämättömän typerää. Joka jätkällä on kymmeniä kiloja ylipainoa, jokainen roinaa, roinaaminen perustellaan parilla hupikisalla vuodessa. Jos hengenvaarallisen korkealla verenpaineella olisi kasvot, se näyttäisi meikäläisen 158kg painavalta frendiltä. Mut hei, kyl se vetää 300 ja penkkaa 200, eli on sen arvoista
Treeniporukan kundit käyttävät holtittomasti alkoholia ja osa muitakin päihteitä. Sekiksissä yleensä hakataan joku ihan lämpimikseen. Muutenkaan en saman kaliberin juntteja ole voimanoston ulkopuolella tavannut. Näiden jätkien elämä on 100% duunia, voimanostoa ja ryyppäämistä. Minut jostain syystä hyväksyvät, vaikka olen aivan eri puusta. Hyvä näin, ei tuollaisia treenikavereita mistään saisi. Myös hyvät ja halvat lääkkeet suuri plus.
En voi kuvitella mitään muuta lajia, johon nuo sopisivat. Totaalijuntteja, mutta lojaaleja sellaisia