BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö kukaan ole vielä vetänyt keskusteluun Pessistä?! Minä teen sen nyt, Pessinen olisi voittanut kehonrakennuksen raskaan SM-kultaa halutessaan! Siinä mies joka tekee aina feilureen metsähommat, laitappa joku podari tukkimettään nii paskat on posepöksyisä!
En tiedä muistanko oikein, mutta muistaakseni Pessinen painoi about 86kg, eikä kyllä kovin ihmeellisen näköinen ollutkaan näin normi-ihmisen näkökulmasta. Mutta kyllä tuukka Heikkinen esim. näyttää helvetisti lihaksikkaammalta, vaikka ei ehkä vaihdakkaan autoon rengasta ilman tunkkia...(tosin kusetettua showta sekin aikanaan oli) Ite en tiedä kuin nälkäkurkia ja selkävikasia metsureita ajalta ennen ponssea, tuota metsien mersua...
 
Pessinen myös kylvi kymmenen hehtaarin perunapellon päivässä kylvöauralla, ilman hevosta työntämällä ja routaiseen maahan. Taisi painaa silloin about 72,5 kiloa flanellipaita päällä ja hirven nahasta tehdyt saappaat jalassa.
 
Onko Marko taas amfetamiinikoukussa???

Sääli kun kaverilla olisi lahjoja vaikka mihin.
Uskoisin, että voisi oikeasti menestyä politiikassa jos saisi itseään niskasta kiinni.
 
Tosiaan aika erikoiselta tuntuu ajatus et joku haluaisi Marko Savolaisen hoitamaan yhteisä asioita. Saas nähä kevään vaaleissa kuinka sankoin joukoin paikalliset ryntäävät äänestämään Turtiaista uudelle kaudelle, siis jos asettuu edes ehdokkaaksi.
 
Ensimmäinen asia minkä ottaa esille kysymykseen "mitä annettavaa minulla olisi suomen kansalle?" - "ainakin olisin rehellinen". Heh.

Toivottavasti ei lähde ehdolle tai jos lähtee, niin ihan Markon parhaaksi toivoisin että ei pääse läpi. Toisaalta, äänestäähän ihmiset tota Turtiaisenkin sekopäätä joten..
 
Ootteko varmoja, ettei ois vaikka vaa mania?

Jompi kumpi, mutta menneisyyden ku ottaa huomioon, nii kallistun A-vitamiinin liiallisen nauttimisen puoleen.

Sitä se on kun ongelmia ei ikinä hoidata kuntoon, vakuuttelee vaan itselleen, että kyllä mä hanskaan tän tällä kertaa.
 
Back
Ylös Bottom