Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valitettavasti ei.
Sen sijaan eri asiaan, niin oli suoraan sanottuna hieman häiritsevä Marmain uusimman uutiskirjeen mainos...
F. Bettger: Miten minusta tuli huippuluokan myyjä
M.Rubanovitsch & E.Aalto: Myy enemmän-myy paremmin
Nuo luin tässä parin viikon sisään. Aika perushuttua. Ton Bettgerin kirja oli huomattavasti värikkäämpää luettavaa. Harmi vaan, kun osa noista vinkeistä ei enää 2000-luvulla toimi.
Ainakaan itselle ei noista jäänyt oikeastaan mitään käteen. Mutta ei toisaalta ihan ajan haaskaustakaan olleet. Hyvähän noita perusteitakin on välillä kerrata.
Välillä ihmettelen sitä, miten vähän jengi kouluttaa itseään lukemalla kirjoja, käymällä kursseilla jne. Mut tais olla Brian Tracy joka sano että vain 10 % jengistä tekee näin. Vaikka kouluttautuminen olis ilmaista.. Musta aika erikoista.
Toi on kyllä outoa, varsinkin jos on provisiopalkattu. Itse en ole, mutta vuosibonarit on sen verran kivat, että sen voi kyllä laskea provisioksi...
Yksi tuttu töissä tuolla sijoitusalalla, ja kyllähän sen myyntipuheista aika karusti paistaa läpi provisiopalkkaus. Näen kyllä miten siitä haittaa voisi olla, mutta toisaalta voihan sitä puolustaa myös toiselta kantilta. Ainakin "draivi" on kaverilla kova, eikä se kuitenkaan sikaa säkissä myy.Mun mielestä toi provisiopalkkaus pitäisi tietyillä toimialoilla kieltää. Esim. sijoitus- ja rahoitustoiminta. Myyjän halua saada provisioita voi johtaa päämiehen ja asiakkaan kannalta väärään lopputulokseen.
Onko monikin Pakkotoiston b2b-myynnin ammattilainen LinkedIn-palvelussa? Onko siitä oikeasti hyötyä? Tai haittaa? Itse en ole Facebookissa (eli mulla on jotain salattavaa, tai oon huijari/talousrikollinen/kommari;)), koska olen vaan tykännyt kapinoida "kaikki normaalithan on FBssä"-lässytystä, enkä tykkää palvelun henkilökohtaisuudesta (oikeat nimet ja tiedot kehissä yleisesti ottaen yms.). LinkedInissä ollaan omalla CV:llä/tiedoilla liikenteessä, mutta äkkiseltään se tuntuu hyvin ammattimaiselta ja asialliselta palvelulta... ikään kuin ammattilais-Facebook...