Onko monikin Pakkotoiston b2b-myynnin ammattilainen LinkedIn-palvelussa? Onko siitä oikeasti hyötyä? Tai haittaa? Itse en ole Facebookissa (eli mulla on jotain salattavaa, tai oon huijari/talousrikollinen/kommari;)), koska olen vaan tykännyt kapinoida "kaikki normaalithan on FBssä"-lässytystä, enkä tykkää palvelun henkilökohtaisuudesta (oikeat nimet ja tiedot kehissä yleisesti ottaen yms.). LinkedInissä ollaan omalla CV:llä/tiedoilla liikenteessä, mutta äkkiseltään se tuntuu hyvin ammattimaiselta ja asialliselta palvelulta... ikään kuin ammattilais-Facebook...
Mä olen luopunut perinteisestä käyntikortista kokonaan, koska voin ja koska +80% asiakkaista on verkostoitunut LinkedIn:ssä. Mun mielestä se toimii, jos on oikeasti henkilökohtainen kontakti olemassa.
HBR:ssä oli mielenkiintoinen artikkeli ratkaisumyynnin tämän päivän haasteista: http://hbr.org/2012/07/the-end-of-solution-sales/ar/1.