"Markan Kerho" :-)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuonne Jippiin palstalle kirjoittajat joko ei noita juttujaan tosissaan kirjoittele tai sitte niillä on ruuvi pahasti löysällä päässä tai jopa tipahtanut kokonaan.

Pakko kaivaa vanha threadi esiin kun kuukausi sitten luin kateellisena näitä juttuja ja nyt sitte nousi itelläkin tuo 100kg (ja vielä kohtalaisen helposti). Lopputreeni menikin sitten ihan leijuen :D

h.

Originally posted by rautahaba
Mä treenasin joskus muinoin yhen jätkän kans,molemmat lähettiin suunnilleen samalta viivalta,sillä oli pena 80kg ja mulla kuuskyt.
Huh, ku teil on kaikil korkeet tulokset ekal kerral! Ku mä ekaa kertaa penkkasin, nostin 30kg:D

Originally posted by Deat
Huh, ku teil on kaikil korkeet tulokset ekal kerral! Ku mä ekaa kertaa penkkasin, nostin 30kg:D

eiköhän toi riipu aika paljon iästä. Eiköhän nyt kaikki 20 vuotta täyttäneet nyt jonku 50 nosta, mun taas yläasteella 30 taitaa olla keskitasoa.

Tevetuloa "markan" kerhoon :D

Onnittelut euron penkistä! :)

Mä en ole koskaan päässyt kokemaan sitä satasen maagista rajaa.

Kun aikoinaan alotin, penkistä nous 45kg ja kaverit aina kyseli, että paljon nyt nousee jne. Lopetin sitten penkin tekemisen ja vastailin kavereille, etten tiedä -hyvällä omallatunnolla :) . Siirryin vinopenkkiin, ristikkäistaljaan, pec deckiin ja pull overiin.

2vuotta aloittamisestani ja noilla liikkeillä treenattuani, kaverini suorastaan käski mun penkata. Noh, ekalla kerralla tuli kakkonen 130kg! Ja merkistä. Täysin tyylipuhtaita toistoja 2. :)
Ainiin, ja natuna -tietenkin!

Nykyään penkissä sarjapaino on 200kg. Ykkösestä en tiedä, treenini on bodytyyppistä.

Originally posted by paistijauheliha
Anteeksi?

-edit-

Siis että olen roipetta ottanut? - TIETENKIN! Mutta toi 2x130kg tuli kyllä ihan natuna.

Joo eipä mitään, ihan kunnioitettavat romut! natuna 2x130 nyt ei ole mitään ihmeellistä.

Originally posted by VahvaJussi
Joo eipä mitään, ihan kunnioitettavat romut! natuna 2x130 nyt ei ole mitään ihmeellistä.

No enhän minä väittänytkään, että se mitään ihmeellistä 2 vuoden treenillä onkaan, ja vielä kun en edes ollut tehnyt penkkiä. :rolleyes:

Sitä vaan sanoin, että en ole tuntenu sitä satasenhuumaa ikinä.

20.5.2003 100,5kg

100kg POKSPOKS mullakin lopultakin.

jouluna 2001 hankin ensimmäiset vinyylipainot kotiin ja nostin 36kg penkistä. Tammikuussa alkoi jo 1,5kk tauko olkapäävamman takia. Kyykkyä tehtiin ilman telinettä..:david: Huhtikuussa 2002 60kg. Kesällä 2002 kyykkyteline + parempi penkki ja kunnon painot autotalliin.

Satanen meni aika hemmetin puhtaasti ja ei ollut lähelläkään voimat loppua kesken. Viikkoa aikaisemmin tein silloisen uuden recordin 95,5kg, ja ennen tuota satasen nostoa ehdin siinä "lämppärinä" tehdä 96,5kg ennätysnoston. Nuo puolikkaat kilot johtuvat siitä, että ne painot on handmade jossakin konepajalla ja siellä on tasakilojen lisäksi mm 3,6kg, 8,6kg ja 17,50kg lätkiä.

Mä nostin huntin ekan kerran reilu ½ vuotta sitten. Olin yksin illalla salilla ja pienen lämmittelyn jälkeen päätin iskeä maagisen 100 tankoon ku oli vaan sellanen fiilis et kyllä vitussa nousee. Ei mitään varmistajaa ollu, mut meitsihän nosti! Ja suht. helposti tulikin. Sen jälkeen en oo tosin enkkoja ilman varmistajaa kokeillu ymmärrettävistä syistä.

Minkä painoisilla käsipainoilla teitte sarjaa vino- ja tasapenkissä kun saitte huntin nostettua?

onneks olkoon minunkin puolesta!:thumbs:
itellä tais nousta huntti keväällä 2001, sit loppu treenit melkein seinään ja kesällä läksin vuodeks inttiin. nyt kovaa treeniä viime syksystä ja ykköstä vois taas kokeilla joskus. tuliskohan 110. **ttu tulee prkl

Originally posted by VahvaJussi
eiköhän toi riipu aika paljon iästä. Eiköhän nyt kaikki 20 vuotta täyttäneet nyt jonku 50 nosta, mun taas yläasteella 30 taitaa olla keskitasoa.

Me kun alettiin siinä 15-vuotiaina treenata, niin jengillä oli 35-80kg välillä se, mitä sai treenaamatta. Mä sain tosin 22,5kg, mutta muuten ne meni tohon mainitsemaani väliin. Lahjakkain veti puolessa vuodessa 60kg -> 115kg, tosin tietty hirveellä perseennostamisella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom