Originally posted by Pain
Noin. Tänään päätin huvikseni kokeilla sitä kuuluisaa penkkiykköstä ja hip hurraa kun 100kg nousi! :whip:
Onnex olkoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Pain
Noin. Tänään päätin huvikseni kokeilla sitä kuuluisaa penkkiykköstä ja hip hurraa kun 100kg nousi! :whip:
Originally posted by Danyon
Olin treenannut jo jonkin aikaa hauberia jne, kun kokeilin penkkiä joka oli 80kg. Kaveri teki mulle ohjelman; muiden ohella penkkiä kerran viikossa 3x3 todella kovaa pinnistystä. Siihen kreatiinia ja hieman toisenlainen ruokavalio. 3.5 kk myöhemmin nostin 120kg ja kaksi viikkoa siitä teloin selkäni, kun idioottina nostin ilman vyötä. Siihen jäi mun penkki jonka jälkeen palasin takaisin omaan "treeniohjelmaani" jossa huvikseen treenailen kuukauden pari hulluna muita, kun penkkiä ja jalkoja kunnes taas innostus lopahtaa pariksi kuukaudeksi.
itse sain sen kuvan että tyyppi rikkoi selkänsä (maasta)nostaessaan. eihän penkkipunnertaminen ole nostamista (jos pilkkua viilataan).3.5 kk myöhemmin nostin 120kg ja kaksi viikkoa siitä teloin selkäni, kun idioottina nostin ilman vyötä.
Originally posted by Danyon
siitä teloin selkäni, kun idioottina nostin ilman vyötä.
Originally posted by lepex
Tämä nyt ei koske sinua Danyon, mutta viitaten Threadin nimeen,
salilla missä käyn, varmasti suurin osa reenaajista jotka penkkiä tekee, tekee sen päin vittuja. Eli se selkä ja perse on lähempänä kattoa kuin penkkiä. Näin moni heistä voi sanoa "penkanneensa satasen". En nyt tiedä, onko tuo itsensä ja/tai muiden huijjaamista mutta naurettavaa se ainakin on.
Ei siinä kehity ne paikat, joiden pitäisi kehittyä penkatessa, ainostaan puheet paisuu...
Originally posted by rautahaba
...