Marit Björgen

Vittu mikä show tästki tuli..Mikä tos nii kummost, perus anorektinen ämmä?
Sillä on kuitenkin enemmän lihasta kuin 97 prosentilla pakkislaisista... Esimerkiksi tuolla punttimimmien puolella on kuvia henkilöistä, jotka ilmeisesti yrittävät nousta lavalle jossain hamassa tulevaisuudessa. Lihaa ei kuitenkaan ole senkään vertaa mitä kestävyysurheilijalla. Mun mielestä se on huvittavaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sillä on kuitenkin enemmän lihasta kuin 97 prosentilla pakkislaisista... Esimerkiksi tuolla punttimimmien puolella on kuvia henkilöistä, jotka ilmeisesti yrittävät nousta lavalle jossain hamassa tulevaisuudessa. Lihaa ei kuitenkaan ole senkään vertaa mitä kestävyysurheilijalla. Mun mielestä se on huvittavaa...
Samaa oon pari kertaa ite ihmetellyt varsinkin kun takana saattaa olla se 1-2vuotta satunnaista jumppailua. Norminaiseen verrattuna hyvin poikkeukselliset lihat Björgenillä mutta ei toisaalta pitäs tulla yllätyksenä että joltain huippuurheilijalta tollaset lihat löytyy vaikka kyseessä oiskin pitkälti kestävyyslaji.

Tuolla Maritillahan on tuota massaa saman verran ku Jutta Gustafsbergillä. Ihan hyvin vaikkei lajina ole pelkkä bodaus...

Jos joltain tätä trediä lukevalta löytyy isommat klabit, niin kuvia kehiin.

52514.jpg

Mun mielestä kannattaa muistaa tässäkin asiassa se fakta että hiihto nyt ei vaan ole pelkästään sitä kestävyysurheilua vaikka se suurimmalta osin sitä onkin ja sitten se tärkein asia että Maritilla taitaa olla kymmenen kertaa pidempi treeniura kuin suurimalla osalla pakkiksen punttimimmeistä.

Ja täytyy muistaa, että noi on huippu-urheilijoita, eikä mitään vuoden treenanneita fitnesstyttöjä, jotka kampee heti lavalle.

En tiedä, liittyykö mitenkään mihinkään, mutta joskus punttiurani alkuvuosina treenasin pelkkää salia ja aerobinen oli melkoisen vähissä. Tuloksena oli kyl kireä kroppa mut ei mitään kovin järkkyjä haukkareita tullut vaikka ihan helvetisti väänsin ja ruokaa söin kyllä tarpeeks. Tauon jälkeen on tullut aloitettua uudelleen ja tällä kertaa puntin lisäksi paljon aerobista --> jostain syystä pala on kasvanut paljon paremmin :D

Mua lähinnä ihmetyttää tuo, etteikö nainen voisi saada tuollaisia lihaksia ilman mömmöjä? Kait oon sitten vaan kermaperse vaaleanpunaisine laseineni, mutta eihän hänellä ole esim. Minnaa enempää lihaksia ja oon ollut siinä käsityksessä, että esim. Minna on ihan natu.

tumblr_ljm7xjQBkD1qhatv8o1_500.jpg

Mua lähinnä ihmetyttää tuo, etteikö nainen voisi saada tuollaisia lihaksia ilman mömmöjä? Kait oon sitten vaan kermaperse vaaleanpunaisine laseineni, mutta eihän hänellä ole esim. Minnaa enempää lihaksia ja oon ollut siinä käsityksessä, että esim. Minna on ihan natu.

Mistäs ihmeestä olet tuollaisen käsityksen saanut?

Ärsyttävintä tässä hommassa on pelkkä spekulointi/olettaminen ja faktan puute.

Jos olisin vaikka hiihtäjä niin vaihtaisin leiriä jos tyrkyttäisivät aineita, ja kertoisin maailmalle missä mennään :D

Jos nyt vertaa vaikkapa minnaa natuihinkin mieskehonrakentajiin, niin siinä on aivan järkyttävä ero.

Huippuohjelma+valmennus auttaa varmasti saamaan irti enemmin kuin suuri osa pakkislaisista kotitreenillä ja satunnaisella salilla käymisellä saa :whip:

Miksi muuten maritilla on noin iso hauis vaikka hiihdossa tuskin sitä tarvitaan?

Ei sitä hauista tosiaan hiihdossa tarvita. Toisaalta oli laji mikä tahansa, niin lihasten pitäisi olla suhteellisen hyvin tasapainossa, jotta ongelmilta vältytään.

Niin ja hiihtäjän harjoitteluun kuuluu myös salilla käyntiä. Tosin lihasmassaa sieltä ei haeta. Salilla tehdään maksimivoimaa ja nopeusvoimaa yms. Toki ensin on saavutettava lajille riittävät voimatasot.

tumblr_ljm7xjQBkD1qhatv8o1_500.jpg

Ei ole ikävä kyllä natua nähnytkään tämä tytteli, alkaa olla jo jonkin verran miesmäisiäkin piirteitä. En ihmettelis vaikka partaa joutuisi ajelemaan.

Kannattaa muuten kuunnella kyseisen neidon puheääntä... Sekun kertoo varsinkin naisilla melko paljon meiningistä. Miehillähän äänen madaltumista ei yleensä lasketa suinkaan turnoffiksi ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom