Kuulostaisi hienolta harjoitella porukalla, jos vain kelpaan mukaan, tällainen tuntematon sielu. Olen suunnitellut osallistuvani ensi kesänä maratonille, todnäk HCM:lle. Lopullisen päätöksen teen tosin vasta alkuvuodesta erinäisistä syistä. Olen nelikymppinen naisihminen ja harrastanut hölkkää nelisen vuotta. Huomenna osallistun puolikkaalle. Tarkoitukseni on jatkaa treeniä aika lailla nykyiseen malliin vuodenvaihteeseen saakka ja sitten hiukan tiukentaa jos siltä tuntuu. Nyt käyn lenkillä säännöllisesti 3 kertaa viikossa, teen yhden lönkyttelytahtisen kaksituntisen, yhden keskiraskaan puolitoistatuntisen ja yhden ärhäkän tuntisen. Toisinaan, jos voimia piisaa, teen yhden sekä pitkän että kipakan. Käyn silloin tällöin myös vesijuoksemassa mutta punttitreeniä en ole vielä edes kokeillut. Huollan lihaksia pääasiassa huolellisilla ja säännöllisillä venyttelyillä.
Jaa, on minulla yksi vastapainolaji, itämainen tanssi. Selälle oivallista rentoutusta.
Ja jos maratonille meno ei sitten onnistuisikaan, olisi se silti kivaa jakaa tuntemuksia ja ehkä saada hyviä neuvoja teiltä, joilla kokemusta näyttää jo olevan. Eli jos teille sopii, olen ainakin kuulolla ja toisinaan ehkä lähestyn tyhmillä kysymyksillä.
Jaa, on minulla yksi vastapainolaji, itämainen tanssi. Selälle oivallista rentoutusta.
Ja jos maratonille meno ei sitten onnistuisikaan, olisi se silti kivaa jakaa tuntemuksia ja ehkä saada hyviä neuvoja teiltä, joilla kokemusta näyttää jo olevan. Eli jos teille sopii, olen ainakin kuulolla ja toisinaan ehkä lähestyn tyhmillä kysymyksillä.