BB PRO Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay

cutler itse sanonut etta ei juuri koskaan vetanyt failureen vaan pyrki tekemaan vaan paljon volyymia, ei ihme etta cutlerilla ei paikat menny paskaksi ja silti oli iso kun perkele, muutenkin proot nykyaan tekee paljon enemman volyymia mita sa teit aikanaan myos rami, muutama setti siella taalla voi olla failureen, mutta volyymi on paaasia, kai greene toinen esimerkki joka kayttaa todella paljon volyymia ja jolla todella isot massat, ja colemaninkin volyymi oli aika kova kun veti kahteen kertaan per viikko ne hullut treenit lapi, se veti high intensity ja high volume

sa vedit 2-3 toistoa tappiin sit pudotus ja taas 2-3 toistoa tappiin jne, tai nain ainakin rannalan kanssa, ei ihme etta rinta pamahti, taa on taas tata samaa vaittelya, joo oli hieronta eika treeni, edellisessa treenissa ihan helposti voinut tulla vaurio joka sitten aloitti tien loukkaantumiseen

varmaankin lihassolujakauma vaikuttaa tassa mutta pro massoissa taytyy kylla kasvattaa kaikkia myos hitaita lihassoluja niin paljon kuin pystyy

noin yleisella tasolla niin kuin cutlerkin sanoi monesti 'train smart' olisi hyva ohje pro kehoilussa myos, yates, branch, ronnie, levrone, hyvia esimerkkeja miten high intensity rikkoo paikat

etka sa oikeesti ole ajan kanssa kokeillut kunnon volyymitreenia itselles, sanoit tuossa jossain kohtaa etta ekasta kerrasta salilla aina oot vetanyt sarjat tappiin nuoresta pitaen, sun olis pitanyt testata volyymiharjoittelua ainakin kuukausi pari ennen kuin olisit voinut vetaa mitaan johtopaatoksia miten se sulle toimii, tottakai sita pitaa sit syodakin enemman, mutta siina ruokavaliossakin oli varmasti paljon parannettavaa, enemman kasviksia, vahemman prodea, mita jarkee vetaa jotain 4g per painokilo prodee? ei mitaan... mutjoo eikohan tassa ollu taas tarpeeks, mika ma oon sanomaan ku oon vaan tallasissa kynaniskamassoissa
Ja taas väärin :) Kuka hullu vetää 4g/painokilo prodea? Miksi olisi pitänyt olla kasviksia. Rinta meni painolla millä tein helposti 12 toistoa. Ja olen treenannut myös volyymilla.
Montako Cutlerin treeniä olet livenä nähnyt aikana kun sitä massaa tehtiin?
Sinun kanssa on vain kiva vääntää, no hard feelings :)

Ja taas väärin :) Kuka hullu vetää 4g/painokilo prodea? Miksi olisi pitänyt olla kasviksia. Rinta meni painolla millä tein helposti 12 toistoa. Ja olen treenannut myös volyymilla.
Montako Cutlerin treeniä olet livenä nähnyt aikana kun sitä massaa tehtiin?
Sinun kanssa on vain kiva vääntää, no hard feelings )
no esim JP puhu 550g prodea paivassa, en muista sun maaria

noi mitsurun videot cutlerista vaikuttaa aika luotettavilta ja sitten kun on nain viela itse sanonut, en nae syyta miksi valehtelisi, onhan tietysti paljon tutkimusta aiheesta myos niinkuin tama uusin » How much volume do you need to get stronger and build muscle? joka tukee samaa teoriaa

rintavaurio voi alkaa kauan ennen kuin se varsinaisesti poksahtaa, vaikka telkkaria kantaessa hauis pamahtaa kun on vauriot tullu treenatessa jne

kasviksia olis hyva syoda jotta tulee kaikki mikroravinteet tayteen (tarve voi olla isompi bodaajalle naissa myos) 'whole food' lahteista, itse en syo mitaan monivitamiinia, mutta varmistan syomalla muutamasta hyvasta 'whole food' lahteesta kalorit niin etta kaikki mikroravinnetarpeet tayttyy, riittava kuidun saanti on myos tarkeaa suoliston toiminnan kannalta

olis mukava oikeestaan laittaa joku bodarin alku jolla kunnon treeni ja laakkeet niin mun ruokavalio-ohjeistukseen, idea on tehda elimistolle mahdollisimman helpoksi ravinteiden imeityminen, lihan ja maitotuotteiden syominen on yleensa huono idea esim

tassa mita nyt syon kun nostan kaloreita taas hiljalleen, joskus tulee syotya ulkona illallinen, mutta nain paasaantoisesti menee talla hetkella, parsakaali raakana, aamupaino 109.3kg noin 15% rasvoilla
upload_2019-3-30_14-31-13.png

esim talla jaballa paljon kokemusta ja hyvia videoita

View: https://www.youtube.com/watch?v=1OaQWSJ4sZs

no hard feelings :) joskus vahan karkkaasti tulee kirjoitettua, mutta kylla ma tykkaan vaitella :)

noi mitsurun videot cutlerista vaikuttaa aika luotettavilta ja sitten kun on nain viela itse sanonut, en nae syyta miksi valehtelisi, onhan tietysti paljon tutkimusta aiheesta myos niinkuin tama uusin » How much volume do you need to get stronger and build muscle? joka tukee samaa teoriaa

rintavaurio voi alkaa kauan ennen kuin se varsinaisesti poksahtaa, vaikka telkkaria kantaessa hauis pamahtaa kun on vauriot tullu treenatessa jne

kasviksia olis hyva syoda jotta tulee kaikki mikroravinteet tayteen (tarve voi olla isompi bodaajalle naissa myos) 'whole food' lahteista, itse en syo mitaan monivitamiinia, mutta varmistan syomalla muutamasta hyvasta 'whole food' lahteesta kalorit niin etta kaikki mikroravinnetarpeet tayttyy, riittava kuidun saanti on myos tarkeaa suoliston toiminnan kannalta

olis mukava oikeestaan laittaa joku bodarin alku jolla kunnon treeni ja laakkeet niin mun ruokavalio-ohjeistukseen, idea on tehda elimistolle mahdollisimman helpoksi ravinteiden imeityminen, lihan ja maitotuotteiden syominen on yleensa huono idea esim

tassa mita nyt syon kun nostan kaloreita taas hiljalleen, joskus tulee syotya ulkona illallinen, mutta nain paasaantoisesti menee talla hetkella, parsakaali raakana, aamupaino 109.3kg noin 15% rasvoilla
katso liitettä 154010

no hard feelings :) joskus vahan karkkaasti tulee kirjoitettua, mutta kylla ma tykkaan vaitella :)

JP laski volyymia MM-kisojen jälkeen ja teki 10 kg lihasta. Kun sen 6000-8000 kcal vetää ruokaa, niin ei paljon tarvitse kuituja miettiä. Ja minulla meni joka aterialla vitamiineja ja mineraaleja + kalaöljyä.
Coleman ei taida sen videoilla syödä yhtään kasviksia.

Ei siinä mitään jos on itse kynäniska, mutta oletko montakin kehonrakentajaa treenauttanut isoihin massoihin tuolla filosofiallasi?
en oo, ainakaan viela :D oon vasta pari kuukautta treenannut kunnolla tassa, meni muutama vuosi ryypatessa, nyt on vahan energiaa, ehka vois tulevaisuudessa ihan huvikseen :D

JP laski volyymia MM-kisojen jälkeen ja teki 10 kg lihasta. Kun sen 6000-8000 kcal vetää ruokaa, niin ei paljon tarvitse kuituja miettiä. Ja minulla meni joka aterialla vitamiineja ja mineraaleja + kalaöljyä.
Coleman ei taida sen videoilla syödä yhtään kasviksia.
coleman ei todennakoisesti syonyt lahellekaan optimaalisesti, olis parempi saada noi vitamiinit ja mineraalit ruuasta mita purkista, kalaoljy on hyva tosin, sita itsekin syon ja d-vitamiinia jos suomessa asuisin

aika monella bodarilla on ongelmia suoliston kanssa

cutler itse sanonut etta ei juuri koskaan vetanyt failureen vaan pyrki tekemaan vaan paljon volyymia, ei ihme etta cutlerilla ei paikat menny paskaksi ja silti oli iso kun perkele, muutenkin proot nykyaan tekee paljon enemman volyymia mita sa teit aikanaan myos rami, muutama setti siella taalla voi olla failureen, mutta volyymi on paaasia, kai greene toinen esimerkki joka kayttaa todella paljon volyymia ja jolla todella isot massat, ja colemaninkin volyymi oli aika kova kun veti kahteen kertaan per viikko ne hullut treenit lapi, se veti high intensity ja high volume

sa vedit 2-3 toistoa tappiin sit pudotus ja taas 2-3 toistoa tappiin jne, tai nain ainakin rannalan kanssa, ei ihme etta rinta pamahti, taa on taas tata samaa vaittelya, joo oli hieronta eika treeni, edellisessa treenissa ihan helposti voinut tulla vaurio joka sitten aloitti tien loukkaantumiseen

varmaankin lihassolujakauma vaikuttaa tassa mutta pro massoissa taytyy kylla kasvattaa kaikkia myos hitaita lihassoluja niin paljon kuin pystyy

noin yleisella tasolla niin kuin cutlerkin sanoi monesti 'train smart' olisi hyva ohje pro kehoilussa myos, yates, branch, ronnie, levrone, hyvia esimerkkeja miten high intensity rikkoo paikat

etka sa oikeesti ole ajan kanssa kokeillut kunnon volyymitreenia itselles, sanoit tuossa jossain kohtaa etta ekasta kerrasta salilla aina oot vetanyt sarjat tappiin nuoresta pitaen, sun olis pitanyt testata volyymiharjoittelua ainakin kuukausi pari ennen kuin olisit voinut vetaa mitaan johtopaatoksia miten se sulle toimii, tottakai sita pitaa sit syodakin enemman, mutta siina ruokavaliossakin oli varmasti paljon parannettavaa, enemman kasviksia, vahemman prodea, mita jarkee vetaa jotain 4g per painokilo prodee? ei mitaan... mutjoo eikohan tassa ollu taas tarpeeks, mika ma oon sanomaan ku oon vaan tallasissa kynaniskamassoissa

Kelaappa 5:09 kohtaan. Klippi on 2016 vuodelta ja Kai tuli sen vuoden Arnold classiciin isommilla rintalihaksilla verrattuna aikaisempaan kisaan. Liekö @SUPERMASSA n treenityyli ollut avaimena rinnan rakentamiseen :whistle:

View: https://www.youtube.com/watch?v=tvQXdzZdf7M

Oisko ne pro ukot kuitenkin tehneet ne lihat isoilla romuilla joskus ja nyt hupiukko treeneillä ylläpidetään massat?

katso liitettä 154010

Syötkö Duude ollenkaa lihaa? Ja mitä wheytä toi on mitä menee, siis eläin vai kasvisperästä? Ja onhan noista kananmunistaki nyt sitä tutkimusta että ois huonoksi, samanlai ku on lihasta. Ihan mielenkiinnosta kysyn, oon itekki nyt 2 vuotta vetäny aikalailla plant based vaan, muutamia roskaruoka mättöjä sattu viimevuodelle vielä kun olin ns. siirtymävaiheessa :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kelaappa 5:09 kohtaan. Klippi on 2016 vuodelta ja Kai tuli sen vuoden Arnold classiciin isommilla rintalihaksilla verrattuna aikaisempaan kisaan. Liekö @SUPERMASSA n treenityyli ollut avaimena rinnan rakentamiseen :whistle:

View: https://www.youtube.com/watch?v=tvQXdzZdf7M

Noin saadaan yhdistettyä raskaat painot ja paljon toistoja. Voiko olla parempaa tapaa, kuin pitkää sarjaa isolla painolla? En usko, että kukaan pystyy rakentamaan isoja lihaksia vetämättä failureen ja olla käyttämättä isoja painoja jossain vaiheessa uraa.

Ja onhan voimanostajillakin aika hyvin lihasta fläsän alla kun isoilla romuilla tehdään.
Tietty sarjat on lyhyempiä mutta silti
Mekaaninen kuormitus on iso ja peruskaudella monet voimailijat veivailee 8-12 toiston settejä volyymiprogressiolla. Satunnaisia toistomaksimitestejäkin siellä tulee, eli ei voimailijatkaan sitä failurea aina välttele kuin ruttoa. Kyllä siinä patti ihan mukavasti kasvaa.

Tai mitä jos sä pitäisit vaan naamas kiinni?

en oo, ainakaan viela :D oon vasta pari kuukautta treenannut kunnolla tassa, meni muutama vuosi ryypatessa, nyt on vahan energiaa, ehka vois tulevaisuudessa ihan huvikseen :D

Eikö tämä tunnu sinusta yhtään kummalliselta, että väittelet Marko Savolaisen kanssa siitä, miten kannattaa treenata lihasmassaa ammattilaiskehonrakentajaksi?

Make on kuitenkin Suomen kaikkien aikojen kovin ammattilaiskehonrakentaja ja myös valmentanut jengiä fysiikkalajeissa ainakin SM-voittoon. Ja sinä olet joku random harrastaja, joka on lukenut juttuja netistä ja katsonut youtubevidoita.

Eihän se tietenkään niin mene, että maailmanmestari tietää kaiken paremmin kuin euroopanmestari, mutta tässä tapauksessa se osaamistason ja näyttöjen epäsuhta on aika valtava.

Syötkö Duude ollenkaa lihaa? Ja mitä wheytä toi on mitä menee, siis eläin vai kasvisperästä? Ja onhan noista kananmunistaki nyt sitä tutkimusta että ois huonoksi, samanlai ku on lihasta. Ihan mielenkiinnosta kysyn, oon itekki nyt 2 vuotta vetäny aikalailla plant based vaan, muutamia roskaruoka mättöjä sattu viimevuodelle vielä kun olin ns. siirtymävaiheessa :D
whey on joo elainperaista ja kananmunat, joskus syon lihaa ravintolassa, punaista lihaa en juuri koskaan, kanaa joskus, kalaa useiten

en oo varma kananmunien kolesterolia nostavasta mahdollisesta vaikutuksesta yhdistettyna mun muuhun ruokavalioon niin ajattelin syoda nain nyt ja menna verikokeisiin tuossa seuraavan kuukauden aikana

vaikka plant-based yhteydessa korkea proteiini ja kananmunat on mukana niin taiteilen tassa vahan optimaalisen terveellisyyden ja optimaalisen lihaksenkasvatuksen valimaastossa, natuna

kananmuna imeityy paljon helpommin mita liha, liha on elimistolle aika vaikea sulattaa, kala vahan helpompi, mutta kananmuna varmaankin sitakin helpompi ja sitten keltuaisesta saa helposti paljon hyvia mikroja

noi banaani-whey-kreatiini-suola-pirtelot teki ison havaittavan muutoksen kun aloin niita juomaan treenin ymparilla, banaanimaara kannattaa nostaa hiljalleen kun siina on paljon kaliumia joka isoina kerta-annoksina voi laittaa pakin sekaisin, mutta isot maarat banaania on erittain jees, paljon parempi kun vetaa jotain jauhohiilaria, kuidut, sokerit, tarkkelys, mikrot (mm kalium) suolan ja kreatiinin kanssa aivan loistava soluaineenvaihdunnalle

Eikö tämä tunnu sinusta yhtään kummalliselta, että väittelet Marko Savolaisen kanssa siitä, miten kannattaa treenata lihasmassaa ammattilaiskehonrakentajaksi?

Make on kuitenkin Suomen kaikkien aikojen kovin ammattilaiskehonrakentaja ja myös valmentanut jengiä fysiikkalajeissa ainakin SM-voittoon. Ja sinä olet joku random harrastaja, joka on lukenut juttuja netistä ja katsonut youtubevidoita.

Eihän se tietenkään niin mene, että maailmanmestari tietää kaiken paremmin kuin euroopanmestari, mutta tässä tapauksessa se osaamistason ja näyttöjen epäsuhta on aika valtava.

ma saatan olla random harrastaja kehonrakennuksessa, mutta ma tiedan mihin lahteisiin luottaa, ma luen ja ma opin, olen noin 99% todennakoisyydella fiksumpi kuin 96% keskusteluun osallistujista, mutta sen lisaksi pystyn myos tekemaan asioita enka vaan teoretisoimaan, esim. olen treidaaja yhden miehen yrityksessa, yksi vaikeimmista ammateista maailmassa ja tehnyt silla enemman rahaa kuukaudessa mita te teette keskimaarin koko elamanne aikana, enka hassaa sita suomiautoon vaan ajan edelleen skopalla, jonka vuokra on 40-50eur kuussa

en niele markon vaitetta etta yleensa pro kehonrakentajat ovat rakentaneet isot massat isolla intensiteetilla per sarja ja pienella volyymilla, olen linkannut lukuisia lahteita asiaan liittyen, markolla on oma kokemus ja uskomukset siita miten muut on treenannut, kun on kerran livena nahnyt jossain joskus colemanin kyykkaavan tjst.

kehonrakennus on niin marginaalilaji etta asioita ei todellakaan tehda lahellakaan optimaalista siella ihan huipullakaan viela, geenit tuntuu olevan kaikista tarkein asia, liittyen laakkeisiin, miten vastaa treeniin, kuinka pystyy syomaan jne. colemani esim. niin kuin markokin vaikuttaa enemman treenaamiseen koukkuun jaaneeseen hullulta kuin fiksulta, asioita objektiivisesti puntaroivalta, pitkan aikavalin suunnittelijalta

tassa viela listaa muutamista alan kovan luokan asiantuntijoista jotka puoltavat sarjavolyymia enemman mita korkeaa sarjaintensiteettia pienella kokonaisvolyymilla

brad schoenfeld
mike israetel
eric helms
hany rambod (phil heath ja paljon muita)

jos sulla on joku voimakkaista tunteista lahteva karkas vastaus siella tulossa niin jata se postaamatta, ei viittita spammata ketjua tayteen paskaa

kylla he nayttaa tuolla kuwaitissakin kayttavan suurta volyymia treeneissa

View: https://www.youtube.com/watch?v=kYnjS1NV7Sc

enka ole sanonut etta failurea ei tarvis koskaan kayttaa tai etta isoja painoja ei tarvis kayttaa, ainoastaan etta sarjavolyymin kasvattaminen on tarkeinta ja sarjat voi jattaa 1 toiston paahan failuresta varsinkin isoissa hermostolle raskaissa liikkeissa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom