Tuo näyttää siltä että tuo massa on niin iso, että iho vetää niin kireelle että se ei ns. uppoa niihin uriin. Voisiko siis kenties löysemmällä iholla saada reidet erottuvammiksi? Mitä mieltä porukka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo näyttää siltä että tuo massa on niin iso, että iho vetää niin kireelle että se ei ns. uppoa niihin uriin. Voisiko siis kenties löysemmällä iholla saada reidet erottuvammiksi? Mitä mieltä porukka?
Eihän Ronskan kintut ainakaan kovin paljoa jää Ramin koivista. Laatu parempi kuin Ramilla.Ronniella isommat kintut?katso liitettä 152451
Mitä just luinTuo näyttää siltä että tuo massa on niin iso, että iho vetää niin kireelle että se ei ns. uppoa niihin uriin. Voisiko siis kenties löysemmällä iholla saada reidet erottuvammiksi? Mitä mieltä porukka?
Colemanille annetaan reiden ympärysmitaksi 91 cm (rinta 150, pohje 55 (!), hauis 61 ja vyötärö 91 cm) ja nämä siis kisakunnossa. Ei Ramy ainakaan reisissä voi pienemmäksi jäädä.90 senttiä on reiden ympärys kuulemma.
Kyllä saisi jo ns. lopettaa tuon "massamonsteroinnin" ja vetää itsensä kireeseen kuntoon, kiloja kärsisi pudottaa ja paljon, Big Ramy se olisi vielä siltikin. Nuo reidet on ihan järkyttävän kokoiset, mutta niin on näköisetkin, ei tuo oo enää kaunista katseltavaa, vaikka onkin vaikuttavaa jossain määrin.
Lihakset kun on rakennettu jo, niin keskittys esteettisyyden hakemiseen nyt, siinä voisi olla avain menestykseen, mutta jos haluaa vaan olla tunnettu friikkeydestä ja massasta niin minkäs teet.
Miten selittäisit aestheettisen?
Hyvin alakanu englantiki luistaa kaverilla.
joo jos ei oo natu niin voi vetaa tolleen, mutta on toikin todella kaukana sun 2-3 toistoa failureen x3-4 pudotuksilla toistot yli kymmeneenNo mitäs duude sanot tästä?
Just niinku sanoin miten hyvä tehdä. Suht kevyet lämmittelyt ja max 1-2 kovaa sarjaa. Ja FAILUREEN!Noin ne todellisuudessa treenaa.
Sanoit aiemmin, että ei noi jätkät vedä failureen? En verrannut minun tekemisiin. Ja taas mikä minun 2-3 toistoa? Myönnä nyt vaan, että joka pro jätkä vetää failureenjoo jos ei oo natu niin voi vetaa tolleen, mutta on toikin todella kaukana sun 2-3 toistoa failureen x3-4 pudotuksilla toistot yli kymmeneen
tossa teki suoria sarjoja valilla failureen, ei mitaan erikoistekniikoita tai pakkotoistoja ja sanoi viela etta jos ei tuu yli kymmenta toistoa niin sit vahemman painoa
mut sit jos aletaan puhumaan miten natun kannattais yleensa treenata niin 1 toisto varastoon ja enemman toistoja/sarjoja on parempi mita ihan tappifailureen, varsinkin isoissa hermostolle raskaissa liikkeissa
Sanoit aiemmin, että ei noi jätkät vedä failureen? En verrannut minun tekemisiin. Ja taas mikä minun 2-3 toistoa? Myönnä nyt vaan, että joka pro jätkä vetää failureenNäin se vaan menee!