S225T
Mode
Originally posted by Pii
Itse vetäsen mitallisen maltoa myös n. tuntia ennen treeniä.
Treenaan hyvin paljon n. klo 11 kieppeillä, ja näin aikaiseen treenii
Suurin vaikutus aamutreeniin on edellisen päivän aikana nautituilla hiilareilla, eli jos maksan glykogeenivarannot on täynnä, ei niitä aamulla enää tarvitse, eikä itse asiassa ole käytännössä mahdollistakaan erikseen täydentää aamutreeniä varten.
Olen jo useamman vuoden treenannut pääsääntöisesti n.8 aikaan aamulla ja olen sen tiimoilta kerinnyt kokeilemaan eri vaihtoehtoja; itse olen viime aikoina syönyt viimeisen hiilareita sisältävän ateriani vähän aikaisempaa myöhempään (19-20 aikaan) ja aamulla syönyt vain 30-40g heraa +5g glutamiinia ennen treeniä.
Toimii aivan loistavasti. Tehossa/jaksamisessa ei mitään eroa eikä tarvitse stressata sen aamuheräämisen kanssa että saisi riittävän välin ruokailulle ja treenille.
ENNEN tätä söin n.1h30-1h45 min ennen treeniä pienen aamiaisen, eli pari palaa täysjyväleipää, pieni lasi tuoremehua sekä n.40g heraa.
Jokainen tehköön mitä tykkää mutta edelleen: IMHO ei mitään järkeä vetää maltoa aamulla.
)
Voithan ostaa valmiiksi sekoitetun palautusjuomaseoksen, siis sellaisen jossa on hiilarit ja protskut molemmat jo valmiina. Ei tarvitse sitten sitä maltoa lähteä etsimään, jos tuntuu hankalalta.