Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja kannattaa varmaan vetästä ennen ja jälkeen treenin

Kannattaa kokeilla. Itselleni toimii ihan hyvin esim. treeni drinkkinä välillä malto+gluta+leusiini kompo. 25-30g maltoa, 5g glutaa ja 5g leusiinia ja tarvittaessa 1-2g suolaa. Tuon olen havainnut ihan passeliksi treeni juomaksi jota lipitän pitkin treeniä, varsinkin jos tiedän, että treenin pituus ylittää sen maagisen 45 min rajan.ojr sanoi:Mietin itekin tota maltoo siinä et varmaan rupee puuduttaa kun verensokeri laskee nopeesti insuliinipiikin jälkeen.
) 
. Himohyvää
.Itse suosin vitargoa enemmän kuin maltoa. Vitargo ei tee oloakaan heikoksi, niin kun malto. Vitargolle kyllä tulee vähän liikaa hintaa![]()
Itse tuota olen viimeisen pari kuukautta käyttänyt. Vaikea sanoa tosin onko ollut eroa palautumisessa.
riippuu tavoitteista, jos haluat massaa niin enemmän, jos laihduttaa niin vähemmän. 50/50 on ihan passeli sääntö. Mömmöt shakeriin ja vettä päälle niin että täyttyy, ei se noilla jauheilla mitään rocket scienciä ole.
No massaa haen. Eli 2dl heraa ja n. 2dl maltoo ja vettä sitten?