Malto6 vai Muscle+

MALT06 sopii kaikkiin urheilulajeihin, varsinkin voimaharjoitteluun.

Muscle+
• Tehokas palautumisjuoma voimalajeihin
• Kasvattaa tiukkaa lihasmassaa
• Sisältää kreatiinia, joka lisää voimaa ja kestävyyttä
MUSCLE+ on voimalajien harrastajille suunniteltu palautumisjuoma.

Eli lisäravinnetta voimaharjoitteluun. Kreatiinia olen popsinut, mutta nyt ajattelin hankkia jotain muuta. Joillain sivuilla kehotetaan pitämään kreatiinin käytössä tauko 3kk jälkeen, tauko siis olisi 1kk. Hölynpölyä?

Kreatiinin olen kokenut ihan ok ravinteeksi, ja muscle+ sisältää myös tätä. Miten siis tuon tauon kanssa, kannattaako sitä noteerata?
Malto6 nyt sisältää ainoastaan hiilihydraatteja, musclessa kun on proteiiniakin, ja voisi sitä lihastakin kertyä, vaikka voimaa haenkin.

Muscle+ kuulostaa houkuttelevvammalta, mutta kumpi nyt kannattaa hankkia?
Muitakin vaihtoehtoja saa tietty ehdottaa ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Malto 6 + HERA..ei missään nimessä pelkästään. Tai sitten muscle+ pelkästään.

Tottakai maltoa voi hiilaritankkaukseen käyttää pelkiltään.

Käyttääkö joku maltoa sellaisenaan? Muscle+:aa olen kokeillut yhden säkillisen. Aivan julmetun kallista oli, joten jääköön siihen kertaan.

Mitenkäs tuo pölötys tuosta kreatiinin käyttötauosta?

Purkkien ohjeiden mukaan siinä ainenkin kannattaa pitää tauko, kun kreatiinivarastot ovat "täynnä" kuurin jälkeen.

Mitenkäs tuo pölötys tuosta kreatiinin käyttötauosta?
Nykyisin ei enää suositella kreatiinitankkausta ja taukoja vaan on hyvä ottaa kreatiini joka kerta palautumisjuomassa treenin jälkeen. Esimerkiksi 5-10g kreatiinia voisi olla hyvä määrä palkkariin. Ei mitään käyttötaukoja siis.

Noista vaihtoehdoista Muscle+ on ehdottomasti parempi.

Jees sanottiin vaan, että hiilihydraatit sopii voimaharjotteluun, mutta ei siis sellaisenaan. Täytyy kattoa tässä ku lähen lauantaina ostoksille, mitä tulee maksamaan, kun täytys ostaa vyökin samalla.
Se Muscle+ kai sieltä täytyy ottaa kotiin.

Tuo muscle+ kreatiinimäärä kun näyttää olevan 5g/100g, joten jos ottaa sen 1dl tuota, joka painaa 45g, silloinhan tulee kreatiinia alle 2,5g. Aiheuttaako tuo vielä suurta kukkimista naamassa?

juu

ite oon käyttäny muscle plussaa ny yli vuoden putkeen, tauoitta, muuta ku viikon pari taukoja ku oon ollu kipeenä.

ei se kukkiminen pahemmin siitä lisäänny, samallainen se kukkiminen on, käyttää tai ei muscle plussaa :)

mutta en sitte tiedä, auttaako se muscle plussa niin paljoa, en oo oikeestaan suurempaa eroa huomannut kun on ollut tauokja siitä aineesta :) toki vähän se auttaa kyllä sarjakestävyyteen, ei maksimivoimaan niinkään :)

ei kyl mun mielest, ainakaa ny sen vertaa et se ny haittais yhtää mitää.
kukkiminen tulee loppujen lopuks iha muista syistä sanoisin :rolleyes:

Nykyisin ei enää suositella kreatiinitankkausta ja taukoja vaan on hyvä ottaa kreatiini joka kerta palautumisjuomassa treenin jälkeen. Esimerkiksi 5-10g kreatiinia voisi olla hyvä määrä palkkariin. Ei mitään käyttötaukoja siis.

Noista vaihtoehdoista Muscle+ on ehdottomasti parempi.

kuka suosittelee kuka ei.joka tapauksessa se toimii ja sillä selvä.

eihän kasvissyöjät suosittele lihaa,vaikka sekin toimii ravintoaineena.:rolleyes:

Hassua että täällä puhutaan Muscle+:sta, maltosta ja kreatiinista, kuin ne olisivat joku vaihtoehto toisillensa. Nuohan ovat vaikutuksiltaan ihan eri tavaraa.

Muscle+ on ihan hyvä palkkarijauho. Itse olen kuitenkin jo pitkään vääntänyt palkkarit Hera80:sta ja panimosokerista => ajaa saman asian halvempaan hintaan. Toki Muscle+ on helpompi ja paremman makuinen vaihtoehto.

Kreatiinista olen luopunut, koska en jaksanut sitä naamapöhöä "taasko oot ryypänny Kaakku?" :jahas: Mitään kukkimista ei ole koskaan ollut, edes 30g/vrk annoksilla. Toiseksi, en ole saanut mainittavaa hyötyä kreasta.

Maltoa ei nyt sinällään kannata IMO hirveesti kiskoa treenin ulkopuolella, eikä mitään muutakaan korkeahiilarista weightgaineria, se hiilari kun on kovin nopeaa.

nimenomaan näin tulee kreat täälläkin otettua.

juu

eli siis käyttötapoja on monia, nämä kaksi täällä mainittua ovat yleisimmät.

itse otan kreat tankkaustyyliin. ja minulla se toimii kyllä erittäin hyvin.:rock:
penkkihuiput nousi 15kg krea jakson aikana :hyper: ei ollu noussu yli 8 kuukautee kiloakaa suunnillee penkki huiput, ja kreajakson aikana si nousiki yhtäkkii 15kg :eek:

Eiköhän tän asian käsittely ollu tässä. Piikkailua vuorossa, joten ostin reco2.
Saas nähä miten tuo naama muuttuu kun en käytä kreatiinia vähään aikaan, kuitenkin aikeissa vielä ottaa...

Suositut

Back
Ylös Bottom