Malto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Groohe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Juu elikkäs olisikos tuo juoma hyvä ostos?
En ole vielä mitään juomia käytellyt tai ruokavalioon kiinnittänyt huomiota enkä edes ohjelmaa ole kehitellyt mutta nyt parin kuukauden treenin jälkeen olen ajatellut nämä asiat pitäisi tehdä.
Niin elikkä jotain juoman sekotus vinkkejä, milloin se kannattaa juoda, hinta, ja auttaako se oikeastaan mitään.... Tai onko jotain muita hyviä juoma vinkkejä?
Jos tälläinen tästä aiheesta oleva topic on jo niin Moderaattorit voivat pistää linkkiä siihen ja lukita tämän.

Kaikkien aikojen ekoja posteja... Vanhaakin vanhempi vastaus: lueskele FAQ:ta kaikessa rauhassa. Löydät sieltä vastauksia muihinkin asoihin, jotka postistasi päätellen ovat hakusessa.

Joo näistä on kylla todella paljon threadeja, eli hakuhun hakusanoja vaan.Lue paljon ruoka-asioita täällä ja laita se ravintopuoli kondiksee, se on tärkeintä!
Sen jälkeen palautusjuoma messiin, johon laitat tärkeimmät eli maltoa ja heraproteiinia.

Juu nuo muut asiat olen löytänyt mutta noita juomien merkitystä tässä mietiskelen... :|
Että onko niillä kovin suurta merkitystä lihasten kasvuun...?

Groohe sanoi:
En ole vielä mitään juomia käytellyt tai ruokavalioon kiinnittänyt huomiota enkä edes ohjelmaa ole kehitellyt mutta nyt parin kuukauden treenin jälkeen olen ajatellut nämä asiat pitäisi tehdä.

Treeniohjelmatredejä löytyy enemmän kuin jaksat kahlata läpi. Katselepas myös huviksesi bodiruokaa yms. tredejä. Sen jälkeen palautusjuomatredejä.
Löydät varmasti etsimäsi asiat. Otat sieltä perusasiat haltuun ja kyselet sitten lisää, okei.. ?

SniffDaddy sanoi:
Treeniohjelmatredejä löytyy enemmän kuin jaksat kahlata läpi. Katselepas myös huviksesi bodiruokaa yms. tredejä. Sen jälkeen palautusjuomatredejä.
Löydät varmasti etsimäsi asiat. Otat sieltä perusasiat haltuun ja kyselet sitten lisää, okei.. ?
Juup selvä. Tämän voi puolestani lukita.

Jahas.
strutsi.jpg

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom