Makwan Amirkhani

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maku lataa itselleen paineita näillä jutuilla. Nyt on selvä tasonnosto vastustajassakin, ja nyt mitataan mentaalista vahvuuttakin enempi, jos voittaa suvereenisti, niin ohhoh hieno saavutus. :) WAR!
 
Mousasi mellevänä
12745413_1721029581445186_1399921741537632118_n.jpg
 
Moneltahan toi matsi on, tietääkö kukaan?
No ei sitä ihan tarkkaa voi arvioida.
Makwanin matsi on viimeinen prelim kortilla, ja pääkortti alkaa 23:00.
Siitä sitten arvioi.

Toki Packalenin matsi on sitten jo toinen prelim kortilla, ja se kortti alkaa 19:45.
 
Tuolla viimeisellä videolla Makwani lupasi tuoda UFCn Suomeen. Mikä ettei! :)

Lopuksi; kielitaito parantunu kummasti miehellä myös

Mä myös huomasin, että Makun haastattelut Englanniksi oli yhtäkkiä luontevia ja sujuvia. Maku on kehityskelpoinen kaveri, ja tämmösillä kavereilla monet alueet kehittyy, kun annetaan mahdollisuus. Mä uskon ihan oikeesti siihen että Makusta on ottelijaksi, joka tuo UFC:n Suomeen. Tämä on toki vielä epäselvää, mutta mahdollista varmasti. Nyt vaan Wilkinson pakettiin ja kohti seuraavaa uhria!
 
Mä myös huomasin, että Makun haastattelut Englanniksi oli yhtäkkiä luontevia ja sujuvia. Maku on kehityskelpoinen kaveri, ja tämmösillä kavereilla monet alueet kehittyy, kun annetaan mahdollisuus. Mä uskon ihan oikeesti siihen että Makusta on ottelijaksi, joka tuo UFC:n Suomeen. Tämä on toki vielä epäselvää, mutta mahdollista varmasti. Nyt vaan Wilkinson pakettiin ja kohti seuraavaa uhria!

Varmaan isoin juttu kielitaidon parantumiseen pitemmät ajat ulkomailla treenaten. Hyviä asioita... innolla odotan matsia.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom