Makwan Amirkhani

Tietyt jutut uppoaa tiettyihin ihmisiin. Eihän siitäkään kauaa ole kun jossain haastiksessa selittelee siitä ku muijat ottaa poskee ja on pannu niin ja niin monta ämmää, mutta toisella sivulla selittää kuinka räppibiiseissä halveksitaa naisia eikä vois ikinä tehdä niin :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meinaatko, ettei conor ole vielä päässyt sparraamaan hyvätasoisen painijan kanssa? Luulisi sellaisia tuolla SBG:llä jo olleen tai tarpeen tulleen hommattu campille.
Ei siellä niiden campilla ole ollut pystypainijoita tai vapaaottelupainijoita. SIellä on pysty- ja jiujitsujätkiä.... JOs siellä joku painija on kenet tiedät, niin kerro toki ihmeessä. Itse en ole sellaisesta kaverista kuullut.
 
Toivottavasti tämä on tämmöinen kotiinpäin vedelty viesti, mutta tosiasiahan on se, että Conorilla on kyllä löytynyt pikkusen kovatasoisempia painoijoita omasta takaa verrattuna Makuun, joka hävisi mille lie amerikkalaiselle painijalle :D
Kerroppa ketä kova tasoisempia PYSTYpainijoita siellä Dublinin salilla treenailee.
 
Täytyy varmaan iskeä tuo Makun haastis tänne myös, kunhan saa sen vaan linjoille. :) Semmonen kevyt viiden ja puolen minuutin pätkä, joten sen kestää katsoa varmaan yhteensoittoon ilman, että keskittyminen herpaantuu. Tämmöinen pikku tiisaus jo etukäteen. Jos siis ylipäätään amatöörin tekemät haastattelut kiinnostaa. :D
 
Mistä te edes tiedätte ketä siellä treenaa? Saattaahan siellä käydä jotai helvetin kovia painijoita vääntämässä jotka eivät vaparia kisaa..
 
Ei siellä niiden campilla ole ollut pystypainijoita tai vapaaottelupainijoita. SIellä on pysty- ja jiujitsujätkiä.... JOs siellä joku painija on kenet tiedät, niin kerro toki ihmeessä. Itse en ole sellaisesta kaverista kuullut.

Muuan Jordan Burroughs on ainakin tällä hetkellä Conorin painivalmentaja...:kuola:
 
Vapaaottelun paini on eri asia kuin vapaa- tai krekopaini. Esimerkiksi häkkiä vasten toimimista saati polvia clinchissä ei yleensä treenata noissa lajeissa.

Totta viserrät. Etenkin polveet on vaarallisia lähikontaktissa, Silti näin vanhana painivalmentajana tuskailen edelleen UFC:tä katsoessani, että miksi se ei tee sitä ja miksi ei tota. Etenkin niissä tilanteissa kun ottelijat ovat häkkiä vasten. Siihen olisi painin puolelta niin monta hyvää kikkaa. Sivuheitot, yliheitot jne. Yllättävän monta kertaa on tilanne, jossa ihan perinteinen niskalenkki olisi tehokas. En tiedä sitten. Ehkä noita sivuheittoja moni arastelee sen takia, että siinä osittain paljastaa selkäpuolta ja saa olla hyvin kiinni, ettei kaveri lipsahda selkäpuolelle. Mielestäni judotaustaisella Ronda Rowseyllä on ollut muutama todella oikein ajoitettu sivuheitto. Painijoista esim. Tanskan Mark Madsenilla olisi varmasti enemmänkin annettavaa vapaaottelupuolella, mutta herra taitaa keskittyä vielä ens kesän olympialaisiin ja siellä kreikkalais-roomalaiseen painiin.

Tässä video niin ymmärrätte mitä tarkoitan:
View: https://www.youtube.com/watch?v=xVRj23el0mE


Tässä toinen, missä paljon sivuheittoja, pahoistakin paikoista:
View: https://www.youtube.com/watch?v=FOV3qVIEFng
 
Tässä tuo meikäläisen hoitama Makun haastis. Sellaiset saatesanat, että kannattaa vääntää volumia päälle hieman enemmän kuin normaalisti tai kuuntelee esim. kuulokkeilla. Mulla oli kameran lisäksi erillinen nauhuri äänelle, mutta siitäkään ei ollut tällä kertaa jeesiä tarpeeksi. Kova taustamelu ja Goatin hieman hiljainen puhe vaikuttivat asiaan. Mutta siinä se nyt kuitenkin on tarjolla. :D Bonuksena saatte vielä Jerry Kurusen haastattelun. Oli mukana järjestämässä tapahtumaa ja on muutenkin hieno mies. Sivuille tulee myöhemmin myös Street Fighter V -pelin ennakko.



 
Maku on kuule paljon kovempi panii koska Suomi perkele!
On täysin eri asia treenata satunnaisesti jonkun valmennuksessa kun sparrata säännöllisesti. Burroughs asuu ja harjoittelee jenkeissä tavoitteenaan Rion Olympialaiset. Ei siinä juuri ole aikaa vapaaottelijoiden treenikaverina säännöllisesti pyöriä. Varsinkaan Irlannissa.
 
Conor ei ole treenannut pystypainia ollenkaan vapariurallaan?
On varmasti toki. Olisi hullua jos ei olisi, mutta se mitä itse ajoin takaa on se, että säännöllisesti salilla ei ole ollut hyvää pystypainijaa/vaparipainijaa. Makusta voi olla mitä mieltä vaan, mutta mä uskon vakaasti, että sen vahvuus (eli paini) on hyvä lisä COnorin treeniin kun vastaan tulee kokoajan kovempia ja kovempia painijoita.
 
Uskon, että on kasoittain ihmisiä jotka haluavat kertoa seuraavaan kysymykseen vastauksen. Itse ainakin olen kiinnostunut tietämään, että miksi Makwan siirtyy jokaiselta salilta pois kun on ollut siellä muutaman kuukauden? Voisi ainakin luulla, että Makwan olisi pysynyt FFG:llä alunperin mutta meni sieltä ilmeisesti Tuton (?) salille. Tuohan on sama kuin vaihtaisi Ferrarin Talbottiin. Ja lähti sitten Tutoltakin pois. Ja taisi jossain vaiheessa treenata ja asua FFG:llä jos facebookiin on uskomista. Vaikea vain kuvitella, että jos joku saa Harri Nivan ja Sampo Pänttäjän valmentakiksi niin vaihtaa sieltä pois. Muutenkin FFG (kuin myös Allstars Gym) on euroopan parhaimpia saleja ja heillä on vähintäänkin avoimet ovet naapuruston seuroille ja tuottaa kovia ottelijoita (Tipi, Tomppa, Heilimö, Packalen, Juice jnejne). Ruotsissa makwan ei viihtynyt hirveän kauaa ja syyski hän sanoi että joku oli käynyt kyntämässä hänen maitaan, mutta tuohon minun on vaikea uskoa koska makwan ei mielestäni ole antanut yleisölle kuvaa, että hän olisi liikkeellä "yhden pysähdyksen taktiikalla" vaan pysähtyy jokaisella vastaantulevalla huoltoasemalla.

En sano tätä pahalla, mutta jokin tässä kuviossa mättää. Urheilijana hän on mitä mainioin ja osaa paremmin kuin hyvin nostaa omaa nimeään ylöspäin joka puuttuu muilta suomalaisilta. Toivon pitkää uraa hänelle, mutta mikä ihme siinä on ettei mies pysy salilla kuin salilla muutamaa kuukautta kauempaa? Kiinnostaisi tietää miksi edes lähti FFG:ltä alun perin ja jos vaihtaa FFG:ltä Tutoon niin miksi ihmeessä hän lopetti siellä treenaamisen?



Mielenkiinnolla odotan, onko Makwan parantanut otteitaan siitä mitä viimeisen kerran otteli Cagessa. Nykyinen vastustaja on ilmeisesti hieman parempi kuin muut ja jos Wilkinson on pystynyt loukkaantumisen jälkeen treenaamaan kunnolla niin ei pitäis olla hirveän helppo ottelu.

Tästä koko kuviosta on paistanut läpi hieman sellainen, että Makwan antaa suurelle yleisölle toisen kuvan mitä oikeasti on. Kertokaa toki jos olen väärässä, mutta olen katsonut varmastikin jokaisen haastattelun ja niiden jälkeen on tullut hirveän ristiriitaiset fiilikset vaikkakin fanitin häntä alussa enemmän kuin redneckit Bushia.
 
Mielenkiintoinen eka posti. Kuka olet? ;)


Mulla kiinnostaa, mihin loppui Mousasin ja Makun BROMANCE ja miksi?

Tohon salivaihteluun, itse olen ajatellut, et nyt pitäs olla sellanen sali et haluu siel pysyä, ja jos lähtee sieltäkin niin en kyl oikein tiedä mitä ajatella.
 
Mielenkiintoinen eka posti. Kuka olet? ;)


Mulla kiinnostaa, mihin loppui Mousasin ja Makun BROMANCE ja miksi?

Tohon salivaihteluun, itse olen ajatellut, et nyt pitäs olla sellanen sali et haluu siel pysyä, ja jos lähtee sieltäkin niin en kyl oikein tiedä mitä ajatella.

Vaimoni mukaan en ole mitään. Olen vain perus vapariharrastelija jolla on liikaa aikaa seurata vapaaottelijoiden liikkeitä. Seurailisin kyllä muidenkin, mutta hirveän vaikeeta seurata esim thaikku- tai kb-ottelijoiden liikkeitä ja elämää koska se ei ikävä kyllä ole samalla tasolla mitä vaparipuolella.

Tuo tosiaan on pitkään jo pistänyt miettimään koska mun on vaikea ymmärtää pienen kunnan harrastelijana, että jos pääsee tuon tason tyyppien kanssa treenamaan ja kaiken lisäksi asumaan salilla niin kuka sieltä herranjumala lähtee pois? Olisi oikeasti kiinnostavaa tietää miksi Makwan lähti FFG:ltä pois edes ensimmäisen kerran. Tai Tutolta. Allstarsin kuuntelin Radio Rockin haastattelusta, mutta tuolla itsevarmuudella mitä Makwan antaa ulos, on vaikea nähdä sitä oikeana syynä. Jos minä saisin naiset niin märäksi pelkästään paidan pois ottamisella että sitä joutuu soittamaan Tehokuivauksen pojat kuivaamaan olohuoneen kuivaksi koska naiset on taas katsellu häntä ilman paitaa niin en mä ainakaan antaisi tässä tapauksessa muijan haitata mun elämäni tärkeintä matkaa.

Jos mä itse omaisin tuon tason lahjat urheilullisesti niin en mä antaisi yhdenkään naisen haitata mun matkaa kohti UFC:n kirkkainta kärkeä. En ainakaan jos sen jalat aukeaa kuin siwan ovet... :pano:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom