Makwan Amirkhani

. Seurailisin kyllä muidenkin, mutta hirveän vaikeeta seurata esim thaikku- tai kb-ottelijoiden liikkeitä ja elämää koska se ei ikävä kyllä ole samalla tasolla mitä vaparipuolella.
Tämän lauseen merkitys jäi mulle täysin mysteeriksi :D Thaikku ja kb jätkien elämä ei ole samalla tasolla mitä vaparissa, vaiko kiinnostuksesi sitä kohtaan?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä tuo salien vaihtelu ei ole huono homma,eiköhän tuohon harjoitteluunkin leipäänny jos samoissa piireissä pyörii vuosikaudet.mitä makun persoonaan tulee,siitä tykkää tai ei tykkää.ainakin julkisuuttaan mies on osannut käyttää oikeisiin asioihin.
 
Tämän lauseen merkitys jäi mulle täysin mysteeriksi :D Thaikku ja kb jätkien elämä ei ole samalla tasolla mitä vaparissa, vaiko kiinnostuksesi sitä kohtaan?

Hieman epäselvästi kieltämättä ilmaistu, mutta olisi hienoa jos samalla tasolla pystyisi seurailemaan noiden treenikausia jotka tulevat pysty- tai mattopuolelta. Jotkut ovat hyvinkin aktiivisia kertomaan mitä touhuavat jne.

Onhan se hyvä asia, että hakee oppia monelta suunnalta mutta tuo kuvio on ollut vähän erikoinen koska jotenkin on tullut sellainen fiilis, että aina Makwanin lähtö ei ole johtunut urheilullisista syistä. Viittaan esimerkiksi reaktioon Turun suunnalta kun tieto Makwanin pääsystä UFC:hen julkaistiin.
 
Onko UFC-organisaatiolta tullut mitään kieltoja vapaa-ajan tekemisille?
- En tiedä siitä oikeasti yhtään mitään. Halusin vain treenata ja tulin tänne. En ottanut selvää.​

:D

Mut ei kai niillä ole kieltoja, siis jos ei lasketa muita MMA organisaatioita? Jengi kuitenkin käy BJJ kisoissa jne, eiks je? Esim. Barnett Metamoriksessa.
 
163 paunasena kuitenkin, ettei painoja vedellyt tohon.

Toivottavasti Uncle Dana ei nyt revi pelihousuja ku MakGoat kävi vähä kisaamassa UFC ulkopuolella ilman lupaa.

MAKGOAT JA SALAPAINIT!!!!

THE KING DOES AS HE PLEASES!
 
Viimeksi muokattu:
163 paunasena kuitenkin, ettei painoja vedellyt tohon.

Toivottavasti Uncle Dana ei nyt revi pelihousuja ku MakGoat kävi vähä kisaamassa UFC ulkopuolella ilman lupaa.

MAKGOAT JA SALAPAINIT!!!!

THE KING DOES AS HE PLEASES!

Mä oon usein jäänyt miettimään millanen kaveri MMAutist -nickin takaa oikein kirjoittelee. Nuori, villi ja vapaa jantteri vaiko nelikymppinen perheenisä jonka jokapäiväisiin rutiineihin kuuluu pakkiksen kamppailu-osiolla riehuminen :pano:. Ja jottei ihan aiheesta eksyttäisi, niin Reemi ottaa vyöstä seuraavana. Ilman tuota Rothwell-JDS -ilmoitustakin olisin kallistunut siihen suuntaan. Overeem taitaa kuitenkin olla helpommin myytävissä oleva matsi, vaikka Big Ben onkin ollut vakuuttava jo hetken aikaa.
 
Mä oon usein jäänyt miettimään millanen kaveri MMAutist -nickin takaa oikein kirjoittelee. Nuori, villi ja vapaa jantteri vaiko nelikymppinen perheenisä jonka jokapäiväisiin rutiineihin kuuluu pakkiksen kamppailu-osiolla riehuminen :pano:. Ja jottei ihan aiheesta eksyttäisi, niin Reemi ottaa vyöstä seuraavana. Ilman tuota Rothwell-JDS -ilmoitustakin olisin kallistunut siihen suuntaan. Overeem taitaa kuitenkin olla helpommin myytävissä oleva matsi, vaikka Big Ben onkin ollut vakuuttava jo hetken aikaa.

Pitäis järkätä pakkisjengillä kisakatsomo niin selviäisi nämä kaikki mysteerit :D
 
Onko UFC-organisaatiolta tullut mitään kieltoja vapaa-ajan tekemisille?
- En tiedä siitä oikeasti yhtään mitään. Halusin vain treenata ja tulin tänne. En ottanut selvää.​

:D

Mut ei kai niillä ole kieltoja, siis jos ei lasketa muita MMA organisaatioita? Jengi kuitenkin käy BJJ kisoissa jne, eiks je? Esim. Barnett Metamoriksessa.

On niillä mut ne antaa lähes poikkeuksetta luvan otella grappling kisoissa. Nyrkkeilyssä yms ei taas saa kisailla. En nyt muista mistä mä ton luin/kuulin mut iha täs lähipäivinä oli jossain juttua tosta
 
Hän on Vuoden Turkulainen 2015

Turkulaiset ovat valinneet Vuoden Turkulaiseksi 2015 ammattilaisvapaaottelija Makwan Amirkhanin. Kilpailussa annettiin reilut 5200 ääntä, Amirkhani keräsi äänistä reilun kolmasosan, yli 1900 ääntä. V
alinta julkistettiin Turun kaupungintalolla tänään. Amirkhanin kruunasi voittajaksi Turun kaupunginjohtaja Aleksi Randell.
 
Tänks tipsist.
Avasin Fight Passin jo nyt uudestaan ihan vain tuon pätkän takia.

Ihan melkosen näppärä homma että Makwanille tommonen focus?
Tosin enpä tiedä paljon näitä UFC Now pätkiä duunaillaan.
 
Makwan saapui siis Irlannin jälkeen Vaasaan ja viimeisteli ennen UFC-otteluaan kuntoaan viikon mittaisella leirillä. Ohjelmassa oli paljon painia ja puolileikilläni kysyin jos Maku haluaa osallistua myös SM-kisoihin. Ja halusihan Maku, kun vielä aikataulutkin sopivat yhteen. Painoja ei tietenkään ollut mitään järkeä pudotella. UFC:ssä Makun sarja on 65,8 kg, mutta Janakkalassa painittiin reilusti 74-kiloisissa. Ottelutuntuma painin suhteen oli vähän hakoteissään, mutta pääasia oli, että Makwan sai neljä lähes täysiaikaista ottelua. Ja jotenkin otteista näkyi, että pitkiä otteluita Maku halusikin. Neljässä käymässään ottelussa Maku teki peräti 55 suorituspistettä, joten tylsiä ottelut eivät ainakaan olleet. Tuloksena kaksi voittoa ja kaksi niukkaa tappiota. Loppusijoitus 4.

Viime vuonna muuten Tukholman UFC-ottelun jälkeen Maku osallistui myös "salapaineihin". Tuolloin Maku oli Uumajassa ja voitti Pohjois-Ruotsin avoimet mestaruuspainit, kreikkalais-roomalaista painia ja 74 kg.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom