Makwan Amirkhani

Otetaampas nyt järki käteen, Makwan on voittanut yhden matsin UFC:SSÄ vahintäänkin keskinkertaista huonompaa ottelijaa vastaan. Ja esiintyy mielestäni nyt, kun olis UFC mestari. Eli odotellaampas kuinka kaverin käy, kun tulee edes keskinkertainen ottelija vastaan. Jos en väärin muista niin viimeisessä matsissaan täällä suomessa tuli pataan, että pätkähti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En voi käsittää tai ymmärtää, että ihmiset jotka ilmeisesti vähän lajia seuraavat mutta ovat selkeästi autuaan tietämättömiä itse reenaamisesta ja ottelemisesta kehtaa huudella, että joku suomalainen lähtisi jotenkin nyöristelemään tai puolivaloilla kokeilemaan sinne häkkiin .. Kaikki lähtee voittamaan ja se jos sitä ei jokapaikassa tuuleta tai sattuu vaikka häviämään ei tarkoita sitä, että oltaisiin tehty niin ! Esim Maku ja Tauru, täysin eri tyylit mitä mediaan tulee mutta molemmilla rautainen melkeimpä ylisuorittaminen matsissa .. Järki käteen !
 
Itse en ainakaan puhunut suomalaisten vapaaottelijoiden asenteista vaan yleisellä tasolla. Tarkoitin sitä että tuollainen asenne on tervetullutta Suomessa.

Edit. Enkä nyt tarkoita tuota Tauruun liittyvää aivopierua tms.
 
En voi käsittää tai ymmärtää, että ihmiset jotka ilmeisesti vähän lajia seuraavat mutta ovat selkeästi autuaan tietämättömiä itse reenaamisesta ja ottelemisesta kehtaa huudella, että joku suomalainen lähtisi jotenkin nyöristelemään tai puolivaloilla kokeilemaan sinne häkkiin .. Kaikki lähtee voittamaan ja se jos sitä ei jokapaikassa tuuleta tai sattuu vaikka häviämään ei tarkoita sitä, että oltaisiin tehty niin ! Esim Maku ja Tauru, täysin eri tyylit mitä mediaan tulee mutta molemmilla rautainen melkeimpä ylisuorittaminen matsissa .. Järki käteen !

Suomesta ei ole tullut vielä yhtään kansainvälisen tason tähteä vapaaotteluun, joten mistä sen tietää mikä se oikea tyyli tulee olemaan. muissa lajeissa, joissa suomalaset ovat pärjänneet, Formulat, rallit, jääkiekko, ja joskus yleisurheilu, niin ei siellä nämä huipulle menneet ole mitään kovin nöyriä poikia olleet. Hyvinkin itsetietoista sakkia. Eikä sitä pidä nöyristellä, jos haluaa päästä huipulle, saa sen sanoa ääneen, mutta tyylinsä on kullakin.
 
Oksettaa tuollaiset hävyttömät kunniattomat lehmät. Häpeäpaaluun sais tuollaset laittaa toisten syljettäväksi.
 
Parhaat läpät tulee näissä "kansainvälisissä" haastatteluissa. Toivoisin Makulta samaa rentoo fiilistä myös suomenkielisiin haastatteluihin.
 
Parhaat läpät tulee näissä "kansainvälisissä" haastatteluissa. Toivoisin Makulta samaa rentoo fiilistä myös suomenkielisiin haastatteluihin.

Jep suomenkielisissä haastiksissa jotenki todella defensiivinen ja menee siihen itsensä todistelemiseen "minä tein, minä saavutin". Unohtais vaan ne epäilijät ja näyttäs siel kehässä sit whos who.
 
JoJo käytti vaan merkkipäivää tekosyynä! Haaveillut tästä päivästä pöksyt märkänä jo tukholman eventistä lähtien! Onkohan Alona nyt mustis? Voisin kuvitella et on. :pano:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom