Makwan Amirkhani

"Kaikki keskittyminen on nyt urheilussa. Jos mä meen paskallekin, niin mä haluan, että sekin tekee jotain hyvää mun urheilu-uralle" :D Aivan huikee kaveri! Kunnon asenne! Toivottavasti Makwanille tulee paljon menestystä UFC:ssä. :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
25ktxkw.jpg
 
Vituttaa katsoa uusintaa tuosta mageasta kahdeksasta sekuntista, kun voisi fiilistellä uskomatonta suoritusta Roganin huutaessa tyyliin; Oh my god, what just happent, what a flying knee, came out of nowhere, what a beast!!!!! Todellisuudessa Rogan tappaa täysin fiiliksen, ei tosin minun fiilistä Makwanin voitosta ainakaan täysin mutta tekee kaiken mahdollisen yrittääkseen. Ja muuten kyllä tykkään Roganin jutuista helvetisti. On tää kyllä pojat uskomatonta. Suomalainen UFC debyytissä pistää pihalle brittipojun ennätysaikaan kaheksassa sekuntissa. En olisi ikinä uskonut että moista tapahtuu. Ihanata.
 
edelleen itellä sama fiilis ku aikasemmin... yritin jossain vaiheessa seurata Makua instagrammissa mutta ei vaan pysty... jotenki niin ärsyttävän olonen jätkä et vaikka kuinka yritän en pysty fanittamaan sitä... olihan toi hieno nopee lopetus mutta eihän matsi ehtiny kunnolla edes alkaa.. veikkaan et jos vähänkin tekijämies vastassa seuraavassa niin tulee kylmää kyytiä... yllättävän nopeesti jengi unohti Adam Ward tappion heti ku tuli tollanen nopee voitto mut niin kai se menee.. Haters gonna hate ja kyllä minä olen Makwan Amirkhani hater ja toivon että se tyrmätään seuraavassa matsissa. :puntti:
 
Makulaku on näköjään laittanut Instagraminsa yksityiseksi, pitää seurata, et näkee sisällön, ja ei oo instagramia itel, eikä tuu. En aiemminkaan ole nähnyt mitä siel on ollut, muutako nyt UFC-debyytin aikaiset videot jne, niin en oikein tiedä mitäs hän on sinne postaillut. :rolleyes: Uskon kuitenkin, et showhommat on showhommii ja niihin pitää suhtautua tietyl huumoril. :) Rajansa kaikella kuitenkin, eli hyvän huumorin rajois kannattee pitää showmeiningit.

Enivei, UFC:n aikana nähtiin todella rentoa ja aitoa (uskon vahvasti näin) Makwania joka vain täysin rinnoin nautti ja otti tilanteesta kaiken irti, tällaista olisi mukava nähdä lisää. Maku ja hänen ympärillä olevat varmasti tietää mitä miehiä hän on ja Makun ei tarvi todistella kenellekkään yhtään mitään, mutta sanonpahan vain, että se aito Maku vaikuttaa positiiviselta tyypiltä, ja sellaisesta olisi kiva kuulla jatkossakin lisää. Ei aina tarvii olla "sotajalalla" joka suuntaan ja uhitella, vaikka oliskin pointtia. :)
 
sehän tuosta ottelusta tekeekin mitä makiaaaamman kun ajattelee miten moni vähätteli miehen pystytaitoja ja sitten tekee tuollaisen tempun debyytissään. Itse en voi kun ihailla ja ihmetellä kävi jatkossa miten kävi. Hieman ihmettelin miten kaverin jokaista vitsiäkin arvosteltiin matsin jälkeen, koitettiiin kaikesta löytää jotain negatiivista. Makwan teki kuitenkin uskomattoman suorituksen debyytissään kehässä ja sen ulkopuolella ja itse ainakin naatiin täydellä sydämellä. Ei suuria odotuksia jatkon suhteen, koska on niin nuori mmaottelijana mutta kaikki on kuitenkin mahdollista kun urheilullista lahjakkuutta piisaa ja pää ainakin kestää.
 
edelleen itellä sama fiilis ku aikasemmin... yritin jossain vaiheessa seurata Makua instagrammissa mutta ei vaan pysty... jotenki niin ärsyttävän olonen jätkä et vaikka kuinka yritän en pysty fanittamaan sitä... olihan toi hieno nopee lopetus mutta eihän matsi ehtiny kunnolla edes alkaa.. veikkaan et jos vähänkin tekijämies vastassa seuraavassa niin tulee kylmää kyytiä... yllättävän nopeesti jengi unohti Adam Ward tappion heti ku tuli tollanen nopee voitto mut niin kai se menee.. Haters gonna hate ja kyllä minä olen Makwan Amirkhani hater ja toivon että se tyrmätään seuraavassa matsissa. :puntti:

Makwan joko esittää leuhkaa ja ylimiestä tai on sitä luonnostaan. Erään painoluokan mestari, jonka fani sinä muistaakseni olet, on oikeasti leuhka ja ylimielinen, mutta yrittää sen lisäksi esittää Jeesusta. Pidän Makwanin tyylistä enemmän.
 
Makwan joko esittää leuhkaa ja ylimiestä tai on sitä luonnostaan. Erään painoluokan mestari, jonka fani sinä muistaakseni olet, on oikeasti leuhka ja ylimielinen, mutta yrittää sen lisäksi esittää Jeesusta. Pidän Makwanin tyylistä enemmän.

niin no joissain ihmisissä on vaan sellanen fiba et ne ärsyttää vaikka olis ihan okei tyyppejä esim. joku Tim Kennedy.. ja sit taas kusipäitä joista silti pitää :D ei ne kaikki asiat oo niin mustavalkosia...

sitä paitsi jos olet maailman kaikkien aikojen paras vapaaottelija niin on vähän ehkä varaa ollakkin leuhka ja ylimielinen. ei voi ihan verrata Makuun.
 
Vituttaa katsoa uusintaa tuosta mageasta kahdeksasta sekuntista, kun voisi fiilistellä uskomatonta suoritusta Roganin huutaessa tyyliin; Oh my god, what just happent, what a flying knee, came out of nowhere, what a beast!!!!! Todellisuudessa Rogan tappaa täysin fiiliksen, ei tosin minun fiilistä Makwanin voitosta ainakaan täysin mutta tekee kaiken mahdollisen yrittääkseen. Ja muuten kyllä tykkään Roganin jutuista helvetisti. On tää kyllä pojat uskomatonta. Suomalainen UFC debyytissä pistää pihalle brittipojun ennätysaikaan kaheksassa sekuntissa. En olisi ikinä uskonut että moista tapahtuu. Ihanata.

Turha siitä Roganin reaktiosta on mitään vitutusta ottaa. Sehän päinvastoin kääntyi positiiviseksi Makun osalta, kun ei provosoitunut vaan oli naantalin aurinkona ja Roganin horinoista huolimatta halasi idoliaan. Kyllähän jenkkifoorumeillakin porukka oli aika yksimielisiä siitä että Rogan teki tilanteessa itsestään pellen ja Makwan keräsi pointsit kotiin positiivisuudellaan. Enkä mä loppujen lopuksi sen enemäpää lähtisi Roganiakaan tuomitsemaan. Se elää hetkessä ja joskus sanoo mitä sylki suuhun tuo ja välillä tulee huteja. Kyllähän se podcastissaan jo veti sanojaan takaisin ja kehui Makua. Ruotsin reissu meni Makun osalta kaikin puolin niin täydellisesti kuin vaan voi. Todella kiinnostavaa nähdä miten Makwan ottelee nyt kun saa muutaman kuukauden kovaa ja tasokasta treeniä alle ja tulee sitten kehään merkittynä miehenä.
 
No, eiköhän tuo tulla näkemään, kuinka pitkälle ne rahkeet oikeasti siellä häkissä riittää. Itse olen ainakin ymmärtänyt niin, että häkki se on paikka jossa ratkaistaa se tulevaisuus, vaikka olisi minkälain showmies, niin ei se määräänsä enempää kanna. Eli jos lätty lätisee kolme kertaa perä jälkeen, niin se on siinä. Itselläni ei mene kummassakaan tapauksessa yö unet, pärjää tai ei pärjää.
 
Ois se kyl aika antikliimaksi jos nyt tulis kolme tappiota putkeen, mut toisaalta en kyllä usko siihen hetkeämään. Makwan "Mr. Finland" Amirkhani UFC FW Champ 2016! :)
 
Makun voitto oli hieno, mutta match up oli todella hyvä Makulle. Painoluokasta ei nimittäin kovin montaa Oglea huonompaa kaveria löydy ja Oglekin sai lähtöpassit neljännen peräkkäisen tappion myötä.

Makulle toivon menestystä, mutta realistina odotukseni eivät ole kovin suuret. Hypejuna on ehkä hieman karannut käsistä :rolleyes:
 
Vituttaa katsoa uusintaa tuosta mageasta kahdeksasta sekuntista, kun voisi fiilistellä uskomatonta suoritusta Roganin huutaessa tyyliin; Oh my god, what just happent, what a flying knee, came out of nowhere, what a beast!!!!! Todellisuudessa Rogan tappaa täysin fiiliksen, ei tosin minun fiilistä Makwanin voitosta ainakaan täysin mutta tekee kaiken mahdollisen yrittääkseen. Ja muuten kyllä tykkään Roganin jutuista helvetisti. On tää kyllä pojat uskomatonta. Suomalainen UFC debyytissä pistää pihalle brittipojun ennätysaikaan kaheksassa sekuntissa. En olisi ikinä uskonut että moista tapahtuu. Ihanata.

Samanlainen olo tuli Wanderlei Silvan voitosta Cung Le:tä vastaan aikoinaan
 
Toni Tauru
1 t ·
Onko meil Makwan joku biiffi?
Ihan selvyyden vuoksi niin mä tai mun tuleva vaimo ei oo kirjottanut mihinkään palstoille mitään..
Mä oon saanu omalla urallani kovat matsit ja haasteet täysin urheilullisin perustein. En oo tarvinu missään kohtaan sirkustemppuja. Tää on mun itse valitsema reitti ja tyyli eikä sen pitäisi olla keltään pois. Samalla sä oot tehny sun omaa juttuu ja päässy pitkälle, sekään ei oo keltään pois, ei varsinkaan multa.
Nettininjat kirjoittelee nyt ja tulevaisuudessakin, välillä positiivisia ja joskus negatiivisia. Niitä ei välttämättä kannata ottaa noin henkilökohtaisesti.
Ikävää jos sun mielestä kaveri kuka ottelee kovia jätkiä vastaan, usein miten altavastaajana, ja voittaa on tylsä sen takia ettei se saavu kehään vaikkapa kärrynpyörii tehden, mut onneksi kaikki saa ite valita kenen matseja seuraa.
Terveisin
‪#‎kukavituntauru‬
Makun haastattelun voi kattoo tosta videon lopusta..
Nyt otettiin miehistä mitat - Cage 29 -punnitustilaisuus - Katso videot - ISTV

BOOM! Rispekt Tauru! :)
 
Täyttä asiaa Taurulta. Kova äijä tuo Makwani, kun ihan toisten muijat ottaa targeteiksi.

Luultavasti tällä hetkelläkin Maku lukee tätä kyynel poskella äitylin vieressä upouudella sängyllä ja itkee kuinka netin pahat pojat kiusaa.

Ai niin, eihän Makua kiinnosta mitä muut ajattelee herrasta...
 
Tauru vei todellakin ja veis myös matsissa jos ottais makua vastaan. Maku vois pikkasen ajatella mitä puhuu eikä käyttäytyä kuin 12v pikkutyttö.
 
Vaikka Makulle toivon menestymistä vaparin osalta niin toi kukavituntauru varsinki oli helvetin typerä kommentti. Ennen Makun UFC debyyttiä Tauru on varmasti matseillaan (ei show hässäköillä) tehny enemmän nimeä maailmalla kuin Maku.
Makun kommenteista kyl paistaa läpi et jäbä ottaa porukan paskanjauhamisen liian henkilökohtasesti. Silti, toivottavasti molemmat herrasmiehet menestyy. Vittuile Maku ennemmin Siverille, se toimii paremmin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom