Makwan Amirkhani

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotenkin tuohon Makun pahan pojan "mua ei kiinnosta mitä muut ajattelee"—imagoon ei sovi kaikkien herraan liittyvien nettikirjoitusten lukeminen ja niiden katkera julkinen ruotiminen. Netistä itseensä liittyvien keskustelujen haravoiminen ja voimakas reagointi "nettininjojen" kirjoituksiin antaa hänestä pikemminkin hyvin epävarman ja tunneherkän kuvan.
 
Hehee, on toi maku tyhmä jätkä. Netissähän kukaan ei voi esiintyä toisen nimellä ja kirjotella tollasta.

Täytyy myöntää että toi oli ajattelematon kommentti, mutta ei se hänestä tyhmää tee. Ehkä tässäkin voi vetää sen kortin että pääasia että puhutaan. Hyvässä tai pahassa :D
 
Nyt oli Makulta hyvä haastis, 5/5 ja :thumbs: hyvä! näin jatketaan! Mukavampaa kun alkaa olla tää "maku vs epäilijät" -tarina lopussa niin ehkäpä sellasia ainoastaan mielenkiintoisia haastiksia saadaan tästä lähin, joissa keskitytään kuulumisiin ja tulevaisuuteen jne. eikä mitään ehkä ärsyttäviä avautumisia ja vittuiluja, jotka sit latistaa tunnelman.
 
Hyvä vaan et on itsevarma, ja uskaltaa rohkeasti olla tavallaan röyhkeä: "hyviä aikoja tiedossa" tmv. Itse kuitenkin toivoisin et sitä toisenlaista röyhkeyttä vois hioa pois, niinku esim se Tauru-case nyt viimeisimpänä. Keskittyis vaan omaan juttuun, eikä välil angstailis niinku pikkulapsi, Maku on kuitenki huippu jätkä ja ottelija varmasti! WAR MAKU!
 
Tämä oli ensimmäinen Makwan Amirkhanin haastattelu jonka näin ja aivan mahtava ukko. Miten tuota ulosantia nyt voi pitää jotenkin liian ylimielisenä. Minusta tuo on juuri oikeanlaista asennette ja aiotaan yrittää tosissaan.
 
On oikeanlainen asenne! Mutta ei se ainut oikea, myös nöyryys viehättää itseäni. En oo samaa mieltä Makwanin kans, että tätä hommaa pitäisi tehdä vain showmielessä. Tylsäähän se olis, jos enemmistö olisi sellaisia väkipakolla veistettyjä näyttelijöitä. Se sopii vain tietyille persoonille, ja ne tietyt persoonat yleensä ovat automaattisesti sellaisia. Sen näkee niin monesti huipullakin, ku joku päättää et no tähän otteluun mä voisin alkaa vaikkapa kunnon trash talkeriksi jne... EI! Fanit pitävät susta, jos sä olet aito ja tuomalla itseäs esille heille ja tutuksi, viihdytät heitä siten. Viihdytys ei tarkoita vain et tooga päälle, kruunu päähän ja kiroillaan ja lopetetaan vastustaja. Vaikka noilla "aineksilla" sen saavutus on yleensä kaikkein nopeinta. On lukuisia ottelijoita, jotka eivät olleet Conoreja, Makwaneja, Nurmisia jne, joilla on huikea määrä faneja ja tekivät rahaa.

Fedor, Silva, GSP... ja lukuisat muut. *EDIT* jossei nyt vuohia tähän pelkästää laitettais, niin esim Urijah Faber, Cerrone, jne. pätäkkää tulee ovista ja ikkunoista varmasti. #brand

Kaikki on kiinni omasta brändistä, ei oo yhtä ainoaa oikeaa tapaa. :) Kuitenkin Makwan on erityinen siinä mielessä, että hänelle sopii olla äänekäs, esillä ja tuoda omaa röyhkeää itseluottamusta esille. Vielä kun pääsis seuraavalle tasolle, ja olisi kunnioitettavampi LAPSIEN ESIMERKKI ;) ja jättäis angstailut jne siel kameran edessä niin vau! Samat asiat voi tuoda esille yhtä äänekkäästi, mutta varmasti kunnioitettavammin! WAR MAKU!
 
On oikeanlainen asenne! Mutta ei se ainut oikea, myös nöyryys viehättää itseäni. En oo samaa mieltä Makwanin kans, että tätä hommaa pitäisi tehdä vain showmielessä. Tylsäähän se olis, jos enemmistö olisi sellaisia väkipakolla veistettyjä näyttelijöitä. Se sopii vain tietyille persoonille, ja ne tietyt persoonat yleensä ovat automaattisesti sellaisia. Sen näkee niin monesti huipullakin, ku joku päättää et no tähän otteluun mä voisin alkaa vaikkapa kunnon trash talkeriksi jne... EI! Fanit pitävät susta, jos sä olet aito ja tuomalla itseäs esille heille ja tutuksi, viihdytät heitä siten. Viihdytys ei tarkoita vain et tooga päälle, kruunu päähän ja kiroillaan ja lopetetaan vastustaja. Vaikka noilla "aineksilla" sen saavutus on yleensä kaikkein nopeinta. On lukuisia ottelijoita, jotka eivät olleet Conoreja, Makwaneja, Nurmisia jne, joilla on huikea määrä faneja ja tekivät rahaa.

Fedor, Silva, GSP... ja lukuisat muut. *EDIT* jossei nyt vuohia tähän pelkästää laitettais, niin esim Urijah Faber, Cerrone, jne. pätäkkää tulee ovista ja ikkunoista varmasti. #brand

Ei ole ei, olet oikeassa. En myöskään sanonut tuota ainoaksi oikeaksi tavaksi, mutta tuosta huokui jotain muuta kuin se suomalaisten yleinen "lähden tekemään parastani". Ja siitä minä pidin.

Kaikki on kiinni omasta brändistä, ei oo yhtä ainoaa oikeaa tapaa. :) Kuitenkin Makwan on erityinen siinä mielessä, että hänelle sopii olla äänekäs, esillä ja tuoda omaa röyhkeää itseluottamusta esille. Vielä kun pääsis seuraavalle tasolle, ja olisi kunnioitettavampi LAPSIEN ESIMERKKI ;) ja jättäis angstailut jne siel kameran edessä niin vau! Samat asiat voi tuoda esille yhtä äänekkäästi, mutta varmasti kunnioitettavammin! WAR MAKU!


Ei ole ei, olet oikeassa. En myöskään sanonut tuota ainoaksi oikeaksi tavaksi, mutta tuosta huokui jotain muuta kuin se suomalaisten urheolijoiden yleinen "lähden tekemään parastani". Ja siitä minä pidin. Vittuako sitä nöyristelemään, jos siihen ei ole taipumusta.
 
Sit kun olet tarpeeks hyvä niin voit pitää turpas kiinni. Suomessa ei olla lähelläkään joten ainoa tapa päästä edes aktiiviseuraajien tietoisuuteen on avata se suu.
 
Onhan se nyt nähty, että ei semmoisella "mennään nyt kokeilemaan mihin ne rahkeet riittää" asenteella pitkälle ainakaan ufc:ssä mennä. Niin tyypillistä, että heti kun löytyy Suomesta kaveri, jolla on asenne sellainen että uskoo itseensä ja tyyliin kaikki on mahdollista just mulle niin eihän siitä täällä tykätä. Tyylin pitää olla just tollanen vähän röyhkee ja varsinkin tässä lajissa hyvän ja huonon maun rajamailla.
 
Onhan se nyt nähty, että ei semmoisella "mennään nyt kokeilemaan mihin ne rahkeet riittää" asenteella pitkälle ainakaan ufc:ssä mennä. Niin tyypillistä, että heti kun löytyy Suomesta kaveri, jolla on asenne sellainen että uskoo itseensä ja tyyliin kaikki on mahdollista just mulle niin eihän siitä täällä tykätä. Tyylin pitää olla just tollanen vähän röyhkee ja varsinkin tässä lajissa hyvän ja huonon maun rajamailla.

Makulla on just oikee asenne. Nöyristelijöitä on Suomessa ihan tarpeeks.
 
Jos seuraavassa matsissa tulee vastaan joku edes kohtuullinen pystyukko, niin veikkaan KO/TKO tappiota 1. erässä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom