Makwan Amirkhani

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pidätkö siis mahdottomana sitä, että Makwan voisi enää kehittyä? Minusta hänellä on paljonkin ulosmittaamatonta potentiaalia ja oikealla treenaamisella hänestä saataisiin merkittävästi parempi vapaaottelija.

Pystyottelussa on edelleen kehittymisen varaa, eikä se vaadi ihmeitä. Matossa riittäisi se, että lisää aktiivisuutta. Peruskuntoa voisi myös luultavasti nostaa paljonkin, mikä vaikuttaisi kisasuoritukseen jo vuoden sisällä.
Tuntuuko edelleen siltä, että arvioni meni metsään?
 
Tuntuuko edelleen siltä, että arvioni meni metsään?
Eka erä oli erittäin hyvä, en usko että olisi montaa erää pysynyt Murphy kyydissä. Osui nyt tuollainen tälli tohon, jos ei ois osunut, niin toka eräkin olis menty ekan tyyliin matossa. Eräänlainen onnenkantamoinen mutta kamppailu-urheilu on tätä. Kyllä Makwan mun mielestä oli nyt tosi hyvä. Ja toi oli ns hyvä häviö eikä huono.
 
Mikä siis on väitteesi?

Kysymys ei ollut minulle. Enkä väitä mitään, mutta teidän että sinä joka olet omasta mielestäsi huippu valmentaja, et todellisuudessa tiedä mitään miten tehdään hyviä kamppailu-urheilijoita. Et edes tiiä mitä huippu-urheilu vaatii. Et tiiä mistään mitään, luulet vain tietäväsi. Et ikinä vastaa suoraan sinulle kysyttyihin kysymyksiin. Vaan vastaat aina asian viereen. Olet ihan vitun spede jätkä joka elää vanhuuttaan ja leikkii valmentajaa. Mutta annan vinkin.... sinustakin voisi tulla hyväkin valmentaja jos joskus kuuntelisit muita, ottaisit oppia etkä olis aina nuine vasta kysymyksinesi mitkä ei vie asiaa eteenpäin. Tällä hetkelleä olet vielä mistään mitään tietämätön spede, jos mietitään taustaasi kuinka pitkään olet ollut mukana kamppailu-urheilussa. Ja minun tunnukset voi poistaa ylläpito. Kiitos ja näkemiin.
 
Kysymys ei ollut minulle. Enkä väitä mitään, mutta teidän että sinä joka olet omasta mielestäsi huippu valmentaja, et todellisuudessa tiedä mitään miten tehdään hyviä kamppailu-urheilijoita. Et edes tiiä mitä huippu-urheilu vaatii. Et tiiä mistään mitään, luulet vain tietäväsi. Et ikinä vastaa suoraan sinulle kysyttyihin kysymyksiin. Vaan vastaat aina asian viereen. Olet ihan vitun spede jätkä joka elää vanhuuttaan ja leikkii valmentajaa. Mutta annan vinkin.... sinustakin voisi tulla hyväkin valmentaja jos joskus kuuntelisit muita, ottaisit oppia etkä olis aina nuine vasta kysymyksinesi mitkä ei vie asiaa eteenpäin. Tällä hetkelleä olet vielä mistään mitään tietämätön spede, jos mietitään taustaasi kuinka pitkään olet ollut mukana kamppailu-urheilussa. Ja minun tunnukset voi poistaa ylläpito. Kiitos ja näkemiin.
nyt se korkki kiinni
 
Kyllä Andyn jutut ovat pääsääntöisesti oikein asiallisia. Mutta Makun tappion työtapaturmaisuudesta huolimatta pelkään että kolmen ottelun tappioputki aiheuttaa potkut ja itseluottamuskin voi kokea kolautuksen.

Suomessa ei ole yhtään vapaaottelijaa, jolla olisi pystyosaaminen UFCn keskitason yläpuolella. En tiedä mistä se johtuu, että meillä ei osaamista ole.
 
 
Eka meni Makulle 10-9 kaikkien tuomareiden mielestä. Mutta silti olisin kyllä toivonut aktiivisempaa painia matossa. Maku kuitenkin taisi hallita noin neljä minuuttia ja löi vaan joku neljä kertaa. Harmi homma kun ihan voitettavissa tää olisi ollut.
 

Liitteet

  • 827F1668-7D25-49C6-89B3-F70BBC6E5AE2.jpeg
    827F1668-7D25-49C6-89B3-F70BBC6E5AE2.jpeg
    140,3 KB · Katsottu: 147
Eka erä oli erittäin hyvä, en usko että olisi montaa erää pysynyt Murphy kyydissä. Osui nyt tuollainen tälli tohon, jos ei ois osunut, niin toka eräkin olis menty ekan tyyliin matossa. Eräänlainen onnenkantamoinen mutta kamppailu-urheilu on tätä. Kyllä Makwan mun mielestä oli nyt tosi hyvä. Ja toi oli ns hyvä häviö eikä huono.
Ekassa erässä oli sama ongelma kuin monesti aikaisemminkin: aseettomuus matossa. Vaikka Amirkhani pääsi hallitsemaan tapahtumia matossa melkein koko erän ajan, niin eipä siellä matossa yhtään mitään olennaista tuo hallinnan lisäksi tapahtunut. Tuntuu, että sen yhden kuristuksen lisäksi ei löydy mitään muuta aseita.
 
Ekassa erässä oli sama ongelma kuin monesti aikaisemminkin: aseettomuus matossa. Vaikka Amirkhani pääsi hallitsemaan tapahtumia matossa melkein koko erän ajan, niin eipä siellä matossa yhtään mitään olennaista tuo hallinnan lisäksi tapahtunut. Tuntuu, että sen yhden kuristuksen lisäksi ei löydy mitään muuta aseita.
Toki olis hyvä jos olis enempi reservissä aseita mattoon, kun toi peruspaini ja hallinta matossa on noin UFC mittapuullakin vahvaa. Edelliseen matsiin verrattuna oli kuitenkin ihan eri tavalla skarppina ja otteluhalua, tosin ihan se alkuaikojen tekemisen ilo ehkä vieläkin puuttui. Merkittävä ura kuitenkin ollut jo nyt hänellä UFC ssä, ja oli kuitenkin hyvä eikä huono häviö toi nyt. Uskon että vieläkin hänellä ura jatkuu. Karisma ja pr arvo kuitenkin niin tärkeää tuolla, bisnestähän toi on. Olisko ennenkaikkea motivaatio hiukan vajaata, ja se sinänsä asia joka voi nopeaa korjaantua, kun potentiaalia kuitenkin on valtavasti edelleen
 
En kyllä näe että on mitenkään erikoisesti karismaa verrattuna muuhun rosteriin, eikä tuo potentiaalikaan tule missään esiin, sen lisäksi että Makwan ei aiheuta mitään uhkaa pystyssä, nyt vastustaja keskittyi pitämään koko ekan erän makun kädestä kiinni estäen anakonda yrityksen ja jäljelle jäi positiopainija joka ei uhkaa edes lyönneillä matossa. Pelkkä LnP ei ole niin kiinnostavaa että UFC pitäisi Makun hintaista kaveria siellä, tai ainakin näin luulen. Tilalle voi ottaa pari kolme kymppitonnin palkalla ottelevaa kaiken peliin pistävää uutta tulokasta.
 
Back
Ylös Bottom