Makwan Amirkhani

Sisääntulossa katsoin, että onko Maku hermostunut, kun oli niin vakava ilme ja yleensä vaan hymyilee ja naureskelee noissa. Onneksi tuo vakavuus oli vaan kova keskittyminen ja lataus itse otteluun.

Makulla kaikki toimi hienosti, liikkuminen oli herkkää ja hienosti liikkui lyöntien alta pois ja iski muutaman oman sekaan. Somea seuraamalla on tullut kuva, että fysiikkaan on nyt panostettu paljon ja ammattimaisessa valmennuksessa. Se näkyy kyllä nyt hienosti, kun tekniikkapohja on jo valmiiksi kovalla tasolla myös pystyssä.

Seuraavaksi Makulle vähän kovempaa nimeä ja suunta kohti kärkikymppiä. Hieno voitto kaiken kaikkiaan!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vakuuttava voitto (y)

Nyt kiinnostaisi tietää että onko tehty yhtä iso painonveto kuin edellisessä matsissa, vai onko kenties menty otteluiden välinen aika vähän kevyempänä ja vaa-alle pienemmällä painonvedolla.
 
Mahtaa rasisteja taas ottaa pannuun
En tiedä kannattaisiko tähän edes vastata mutta vastaan silti. Se että jos on esittänyt kritiikkiä Makwanin vapaaottelu-urasta mitä tehdään tyyliin jokaisen ottelijan kohdalla ei tee kenestäkään rasistia. Varmasti jokainen sinun mainitsema rasistikin täälä foorumilla on sitä mieltä että tämä Makwanin voitto oli hieno. Omasta mielestäni kommenttisi on vaan turhaa riidan haastamista aikuiselta mieheltä.
 
En tiedä kannattaisiko tähän edes vastata mutta vastaan silti. Se että jos on esittänyt kritiikkiä Makwanin vapaaottelu-urasta mitä tehdään tyyliin jokaisen ottelijan kohdalla ei tee kenestäkään rasistia. Varmasti jokainen sinun mainitsema rasistikin täälä foorumilla on sitä mieltä että tämä Makwanin voitto oli hieno. Omasta mielestäni kommenttisi on vaan turhaa riidan haastamista aikuiselta mieheltä.

En tiedä kannattaisiko tähän edes vastata mutta vastaan silti. Maku ei nähdäkseni enää kohtaa mitään ihan älytöntä henkilöön menevää kritiikkiä, mutta kyllähän tuossa vuosien varrella on kaikenlaista älämölöä kuultu jota ei taatusti olisi tullut jos Makwan olisi aanelosen värinen Seppo Pohjanmaalta. En siis väitä että Makwan olisi varmasti viaton kaikkeen mahdolliseen, mutta väitänpä että myös länkytys olisi ollut vastaavista asioista lievempää. Väitän tätä ihan vapaan muistini pohjalta enkä ala kaivaa mitään esimerkkitapauksia, koska se ylittää henkilökohtaisen "parempaakin tekemistä" -rajani, vaikka minulla ei olisikaan parempaa tekemistä.

OT Muistanpa lukeneeni myös paljon positiivisempaa sävyltään olevaa juttua vaikka millä mitalla eräästäkin melko äärioikeistolaista ajatusmaailmaa edustavasta suomalaisesta vapaaottelijasta. Mutta tätä tämä ilmeisesti vaan näissä piireissä on.
 
Itse kyllä näkisin, että ihminen voi olla mielipiteitä jakava ihonväristä riippumatta. Tiedän esim yhden Tuomaksen Lohjalata joka on saanut saavillisen jos toisenkin niskaans kritiikkiä.

Edit: ja siis on Maku saanut www:ssä myös aidosti rasistista paskaa päälleen. Mikä ei tietenkää ole millään lailla cool juttu.
 
Hauska kun tämänkään Makun voiton jälkeen ei ole tullut yhtään Makua vähättelevää kommenttia tähän ketjuun, mutta tätä samaa skeidaa tulee sulta jokaisen voiton jälkeen 😄

Mä luulen, että toi kommentti missä vihjataan että rasisteja ottaa pannuu viittaa siihen kun yleisessä keskustelussa, esim. Iltalehden kommenttiosiossa jatkuvasti kerrotaan miten Maku ei ole suomalainen, koska on lähtöisin Iranista eikä häntä voi tämän takia pitää suomalaisena (mikä nyt on ihan idioottimainen ajattelutapa).
 
Itse kyllä näkisin, että ihminen voi olla mielipiteitä jakava ihonväristä riippumatta. Tiedän esim yhden Tuomaksen Lohjalata joka on saanut saavillisen jos toisenkin niskaans kritiikkiä.

Ymmärränkö nyt oikein että argumenttisi on se, että värillä ei ole väliä koska Tuomas on saanut valkoisuudestaan huolimatta kuittia vittuilustaan mahdollisimman moneen suuntaan ja mahdollisimman kovasti?
 
Lähinnä oli tarkoitus nostaa esiin esimerkki missä henkilön menevää kritiikkiä on tullut runsaasti vaikka onkin aanelsonen värinen kaveri lohjalta. Räiskyvät persoonat herättää tunteita ja Makwan on melko räiskyvä persoona.
 
Lähinnä oli tarkoitus nostaa esiin esimerkki missä henkilön menevää kritiikkiä on tullut runsaasti vaikka onkin aanelsonen värinen kaveri lohjalta. Räiskyvät persoonat herättää tunteita ja Makwan on melko räiskyvä persoona.

Räiskyvä persoona on hivenen eri asia kuin se että yrittää jatkuvasti provosoida kaikkia. Makwanin tapauksessahan on kaiveltu ties mitä kaverin kaiman juttuja vuosien takaa ja niiden perusteella kirjoiteltu ties mitä, oli nyt totta tai ei. Simolaa on taas kritisoitu siitä että tahallaan koettaa millä hinnalla hyvänsä herättää huomiota erilaisilla kyseenalaisilla tempauksilla. Ymmärrän mitä koetat sanoa mutta ei nyt mennyt ihan maaliin tämä vertaus.
 
Mä en muista mitään muuta, kuin ne mitä Simola toi sillon heijän taiston alla esiin ja ne mitä iltapäivälehdet on uutisoinu.

Edellisessä matsissahan kaveri järjesti ihan älyttömän paskashown jossa ei paljon vastustajaa kunnioitettu ja joka huipentui siihen että kaveri viskoo kortonkeja yleisölle etteivät vaan lisääntyisi. Ja vähän vastaavaa käytöstähän se on somessa miehellä ollut ihan jatkuvalla syötöllä. Nämä kaikki menny ihan ohi mutta käytät kuitenkin esimerkkinä?
 
Kuka ois seuraavaks vastassa? Joku nimekäs top15 ulkopuolelta tyyliin Mitchell, Swanson tai Kron.

Vaiko kenties Ryan Hall?

Oisivat ainakin nimekkäitä kavereita ja hyviä matseja koska kovin paljoa heikommaksi ei vastuksen enää kärsis mennä.
 
En nyt ihan ymmärrä miten porukka pitää Swansonia "just sopivana" seuraavaksi vastustajaksi. Onhan Cub nyt vielä ihan hemmetin kova, enkä oikein näe miten Maku siitä matsista voittajana selviäisi. Viime matsissa Cub kuitenkin nollasi Kronin, ja sitä edellisessä otti tasatahtia Burgosin kanssa. Stephens olisi myös tyylinsä puolesta todella paha vastus, vaikka onkin jo uransa ehtoopuolella. Veikkaan, että Makun seuraava vastus on vielä jostain TOP30 joukosta, koska mihinkäs tässä nyt vielä kiire on. Burgosin tasoiset kaverit ovat vielä turhan kaukana.
 
Edellisessä matsissahan kaveri järjesti ihan älyttömän paskashown jossa ei paljon vastustajaa kunnioitettu ja joka huipentui siihen että kaveri viskoo kortonkeja yleisölle etteivät vaan lisääntyisi. Ja vähän vastaavaa käytöstähän se on somessa miehellä ollut ihan jatkuvalla syötöllä. Nämä kaikki menny ihan ohi mutta käytät kuitenkin esimerkkinä?
Tarkoitin siis sitä, että mä en muista mitään muita juttuja mitä Makwanin historiasta ois kaiveltu, muuta kun ne mitä Simola jauhoi aikanaan Makwanista ja ne asiat mitä on iltapäivälehdissä kirjoiteltu.

Tuomaksen sekoiluista olen melko hyvin perillä.
 
Back
Ylös Bottom