- Ikä
- 40
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
– Fight Islandilla (tappelusaarella), hän sanoo blogissa arvoituksellisesti.
– Todellisuudessa en itsekään tarkkaan tiedä matsin tarkkaa lokaatiota. Jenkeissä se on, ja sinne pitää lähteä. Kyllä ne mulle paikan kertoo.
Itse olen koko ajan ihmetellyt, miksi tosi monet pitävät tätä Fight Island -ideaa jotenkin ihan mahdottomana toteuttaa. Kai areenoita ja majoitustiloja voi olla saarella yhtä hyvin kuin manterellakin?
Melkein kaikenhan rahalla voi toteuttaa, tuo saari lienee vaan aika tarpeeton nyt kun Apex on saatu taas käyttöön. Miksi hassata miljoonia paikkaan jonne yleisöä ei käytännössä saa tulevaisuutta ajatellen paikalle ja logistiikka aiheuttaa tarpeettomia lisäkustannuksia? "Fight island is real" voidaan varmaan vähän ajan kuluttua lisätä Danan muiden epätosien letkautuksien joukkoon. Olisihan tuo siisti homma, mutta lausunnot siitä taisivat olla vaan aikansa tuote.
Makwanin vastustaja on varmistunut. Vastaan tulee skotti Danny Henry.
Danny
The industry pioneer in UFC, Bellator and all things MMA (aka Ultimate Fighting). MMA news, interviews, pictures, videos and more since 1997.www.sherdog.com
Miehen kokonaisrekordi on 12-3 ja UFC-rekordi 2-1. Henryn FightMatrix-rankkaus on #136 ja uran paras rankkaus #51. Makwanin tämänhetkinen ranking on #56 ja uran paras #36. Paperilla Makwanin siis pitäisi olla selvähkö ennakkosuosikki.
Pitkä kaveri höyhensarjaan Danny Henry. Ige antoi kyllä kylmää kyytiä tossa edellisessä matsissa, siitä nyt on paha sanoa sen enempään kun pudotti heti alkuun lyönneillä ja siitä nopea kuristus.
Eiköhän tässä taas Makun subivoittoa betsata!![]()