Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haukifile sanoi:Vähän epäilen kyllä tätä, nuo leffojen kannetkin kun on copyrightattua matskua, ei niitä saa varmaan sen enempää kopsailla kun noita leffojakaan.
Missukka sanoi:Mistäs mie tiijän, mie vaan olin siellä töissä.
setae sanoi:Tosin.
Olen vuokrannut elämässäni yhden dvd:n. En vuokraa enää toiste. Levyn pinta oli kuin hiekkapaperia, ja soittimeni (Philips 963SA, ainakin joskus aikoinaan siinä oli huippuluokan virheenkorjauskin muiden herkkujen lisäksi) ei suostunut leffaa pyörittämään kuin joku 5min alusta. DVD-asemani koneessa levyn luki (joskin lukunopeus oli 0.3x muistaakseni), jonka jälkeen käräytin siitä dvd-r kopion ja katsoin sen.
setae sanoi:CD- ja DVD-levyt ovat erittäin surkeita medioita vuokrakäyttöön. Naarmuuntuminen on lähes väistämätöntä, ja naarmun aikaansaama vahinko on pahimmillaan koko levyn meneminen käyttökelvottomaksi.
metalman sanoi:IMO sulla on käynyt vaan surka tuuri. Olen ite vuokrannut varmasti satoja dvd-leffoja eikä kertaakaan ole tullut vastaan levyä joka ei toimisi.. Pitää tietty muistaa että vuokraan melkeinpä pelkästään uutuuksia, mutta silti..
Tomi sanoi:Se on aika uskomatonta, että kukaan menee jollain ~6 euron tuntipalkalla Makuuniin tai mihinkään muuallekaan duuniin.
Tomi sanoi:Se on aika uskomatonta, että kukaan menee jollain ~6 euron tuntipalkalla Makuuniin tai mihinkään muuallekaan duuniin.
edit: wtf, siis 5 euroa tunnissa?
Integrandi sanoi:Mahtaakohan muuten kaikissa Makuuneissa olla sama "sääntö" että miehiä ei oteta töihin? Näin oli pomo kertonut ystävälleni (nainen) työhönottotilanteessa. Itse kun tarkemmin mietin niin en ole yhdessäkään Makuunissa nähnyt miespuolisia työntekijöitä.
Integrandi sanoi:Mahtaakohan muuten kaikissa Makuuneissa olla sama "sääntö" että miehiä ei oteta töihin? Näin oli pomo kertonut ystävälleni (nainen) työhönottotilanteessa. Itse kun tarkemmin mietin niin en ole yhdessäkään Makuunissa nähnyt miespuolisia työntekijöitä.