Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elikkä millä saisi maustettua maustamatonta heraa?
Eli saako jostain jotain jauheita jolla voisi maustaa kuten noi valmiiksi maustetut prodet kun ne on niin överi hintavia nähden maustamattomiin protskuihin.
Tai onko kokkemusta mehujen käytöstä
maustetut prodet kun ne on niin överi hintavia nähden maustamattomiin protskuihin.
Paljonko näissä nyt sitten on kilohinnassa todellisuudessa eroa? Ja paljon menee funlightiä maustamiseen ja paljon se maksaa? Vaiva ainakin tuplaantuu. Tuleeko todella paljon halvemmaksi?
edit: eihän se vaiva mikään paha tossa tapauksessa ole, mutta mulla ainakin kulkee sheikkeri "lisää vain vesi" periaatteella jatkuvasti mukana. Sinne kun laittaisi funlightit valmiiksi muhimaan niin voisi olla että tulisi aika kökköä..
Ulkomailta saa tilattua varsinaisia prodejauheiden maustamiseen tarkoitettuja makujauheita ja -nesteitä. Oman kokemuksen mukaan ovat erittäin hyvän makuisia. Toinen mitä tulee käytettyä on tumma kaakaojauhe ja makeutusaine = vesikaakaon makuista prodea.
katso wikipediasta. oon laittanut sinne faktaa.Ilkka2, jos koitat pistää perusteluja tolle Aspartaamin vaarallisuudelle, niin pistä edes jotain kunnollista faktaa.
Minuun ei vaan iske jonkun jenkkifundamentalistin sanat, joka mainitsee saaneensa tietoa Jumalalta. :jahas:
tutkimuksia on vaikka kuinka ja aspartaami on niissä osoittautunut myrkylliseksi. niissä ensimmäisissä kokeissa apinoita mm. kuoli, kun niille annettiin aspartaamia. aivokasvaimien syntyminen on tiedetty koko ajan. alkuperäisetkin tutkimukset osoitti sen."Life extension foundation"... Olen pahoillani jossei vakuuta, mutta kuulostaa niin taas yhdeltä jenkkihapatukselta.
Jospa jotain terveyslaitosten tai muiden julkisten organisaatioiden sponssaamia tutkimuksia?