Lexington
Banned
Näyttää siltä, että tekemällä yli 6 toiston sarjoja ei lihas hermotu kunnolla, vaikka se kasvaisikin. Todettiin tämä kaverini Juccin kanssa, kun tehtiin vinopenkkiä. Juccin maksimiykkönen on 165 kg ja oma 180 kg. Silti esim. 130 kg:lla Jucci tekee kympin (joskus tehnyt 12 t), minä en saa kuin 8 toistoa. Tuosta ylöspäin vain tiukkenee meikäläisellä. Muuten 150 kg:lla frendini Jucci tekee vielä kutosen, vaikka ollaan jo 90 % maksimista.
En reenaa ikinä yli 5 toiston sarjoja, olisiko syy siinä. Lisäksi hän on PALJON lihaksikkaampi kuin minä, kun nyt olen tällainen filemon. Tämän takia hän saa kaikki naiset rafloissa, vi......aa !:blow:
Miten saisin maksimiykkösen pysymään ennallaan ja kasvattamaan lihasmassaa, edellinen esimerkki pätee myös muissa pääliikkeissä. ?
En reenaa ikinä yli 5 toiston sarjoja, olisiko syy siinä. Lisäksi hän on PALJON lihaksikkaampi kuin minä, kun nyt olen tällainen filemon. Tämän takia hän saa kaikki naiset rafloissa, vi......aa !:blow:
Miten saisin maksimiykkösen pysymään ennallaan ja kasvattamaan lihasmassaa, edellinen esimerkki pätee myös muissa pääliikkeissä. ?