Maksimiykkönen/Sarjamaksimi

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by OlRa
Näyttää siltä, että tekemällä yli 6 toiston sarjoja ei lihas hermotu kunnolla, vaikka se kasvaisikin. Todettiin tämä kaverini Juccin kanssa, kun tehtiin vinopenkkiä. Juccin maksimiykkönen on 165 kg ja oma 180 kg. Silti esim. 130 kg:lla Jucci tekee kympin (joskus tehnyt 12 t), minä en saa kuin 8 toistoa. Tuosta ylöspäin vain tiukkenee meikäläisellä. Muuten 150 kg:lla frendini Jucci tekee vielä kutosen, vaikka ollaan jo 90 % maksimista.
En reenaa ikinä yli 5 toiston sarjoja, olisiko syy siinä. Lisäksi hän on PALJON lihaksikkaampi kuin minä, kun nyt olen tällainen filemon. Tämän takia hän saa kaikki naiset rafloissa, vi......aa !:blow:

Miten saisin maksimiykkösen pysymään ennallaan ja kasvattamaan lihasmassaa, edellinen esimerkki pätee myös muissa pääliikkeissä. ?:confused:

Teen kanssa vain max 5 toiston sarjoja perusliikkeissä, kun en enää isommaksi halua tulla, vaan vahvemmaksi. 5x5 treenisysteemissähan ekaksi vedetään pääliikkeillä voimaharjoitukset ja päälle sitten apuliikkeitä vaikkapa 3-5x 12 toistoa. Mahtaako tuolla apuliikkeiden pidemmällä pumppaamisella olla yhtenä tarkoituksena massan kasvattaminen?

Vuositasolla periodisoidut voimanosto-ohjelmatkin käy 8 toiston viikoissa välillä. Siinäkin siis tehdään välillä pidempiä sarjoja, eikä olla maksimikunnossa ympäri vuoden.

Jos taas pitää pääliikkeet voimatreeneissä ja apuliikkeillä treenaa sellaisia lihaksia, jotka eivät ole pääliikkeessä niin merkityksellisiä. Tuolloin saa sitä lihasmassaa ja muotoa pienempiin lihaksiin. Esim. hauiskäännöt sekä vasta- että myötäotteilla voi tehdä pidempinä sarjoina pelkäämättä sen vaikuttavan heikentävästi esim. penkin, kyykyn tai vedon maksimiin. Jos päättää missä liikkeissä haluaa maksimivoimaa, niin sen jälkeen voi eri lihaksille tehdä eri tavoitteen mukaisia harjoitteita. Voisin ajatella tekeväni viitosia kyykyssä penkissä ja vedossa sekä ojentajatreeneissä, mutta muuten vaikka 12 toistoa muissa liikkeissä.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maksimiykkönen/Sarjamaksimi

Originally posted by Baarikello
No niin.

Se, että tämä ohjelma oli Pavel Tsatsoulinen kirjoittamana Pavel Tsatsoulinen kirjassa Power 2 Da Peepuh, ei tarkoita sitä, että Pavel Tsatsouline itse käyttää sitä koekaniinin omaisesti. Tsatsouline pohjaa käytännössä kaiken saarnaamansa venäläiseen ( tai paremminkin neuvostoliittolaiseen) tutkimusaineistoon, joka tunnetusti on laadittu aika runsaan koekaniiniotoksen pohjalta. Kirjassa oli käytetty ohjelman esimerkkinä jotain Venäjän turvallisuusjoukkojen upseeria, joka oli (tosin subjektiivisesti) iso ja käsitteli melkoisia kuormia (luvut olivat kirjassa, mutta en kykene niitä nyt tarkastamaan). Tämän vuoksi on mielestäni aika helvetin epäoleellista, mikä Tsatsoulinen lihasmassan määrä on. Toivottasti tämä helpottaa.
Väitinkö kommentissani pavelia huonoksi valmentajaksi?
Vätinkö pavelia osaamattomaksi?
Ärsyynnyitkö?

muistutin vain pakkotoistoilijoille minkä näköinen jäppinen pavel on

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maksimiykkönen/Sarjamaksimi

Originally posted by Jeesus19
Väitinkö kommentissani pavelia huonoksi valmentajaksi?
Vätinkö pavelia osaamattomaksi?
Ärsyynnyitkö?

muistutin vain pakkotoistoilijoille minkä näköinen jäppinen pavel on

Voihan dziisös. Nyt alkaa olla toisella puolella jo sen verran ahkeruutta ja älyä samassa paketissa, että tipuin totaalisesti kyydistä. Lisäksi olen täysin varma siitä, että kykyni eivät tule vastaamaan jatkossakaan ko. kyydin vaatimuksia, vaikka kuinka pinnistelisin. Kuunnellaan siis Treeni ja Ravinto-puoltakin tästä lähtien. Toivottavasti tämä helpottaa.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maksimiykkönen/Sarjamaksimi

Kuunnellaan siis Treeni ja Ravinto-puoltakin tästä lähtien.

Älä ny viiti lopettaa. Sää oot symppis. Ei aina voi voittaa. Edes vammaisten olympialaisissa. HTH Lotion.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maksimiykkönen/Sarjamaksimi

Originally posted by Hannibal
Älä ny viiti lopettaa. Sää oot symppis. Ei aina voi voittaa. Edes vammaisten olympialaisissa. HTH Lotion.
Yritän epätoivoisesti viedä Hannibalin vittuilumestaruuden.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maksimiykkönen/Sarjamaksimi

Originally posted by Hannibal

En mä tiedä, vaikka kolmelta. Nyt pitää mennä, palaa liukastusvoidetuubi pohjaan. Sitten mennään bussilla radalle, jossa on taas yllättävän paljon kisaajia. Ja minä kun tiesin, että olisin ainoa. Se se on hästii, kun saa pudottaa sen surullisenkuuluisan helpotusvoiteen lattialle. Sitten pieni mies huutaa: Korjaa poika ikäs. :kuola: :haart:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maksimiykkönen/Sarjamaksimi

En mä tiedä, vaikka kolmelta. Nyt pitää mennä, palaa liukastusvoidetuubi pohjaan. Sitten mennään bussilla radalle, jossa on taas yllättävän paljon kisaajia. Ja minä kun tiesin, että olisin ainoa. Se se on hästii, kun saa pudottaa sen surullisenkuuluisan helpotusvoiteen lattialle. Sitten pieni mies huutaa: Korjaa poika ikäs. :kuola: :haart:
sori tota kröhöm ehkä olen lukihäriöinen tai tyhmä koska en ymmärtänyt sanaakaan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maksimiykkönen/Sarjamaksimi

sori tota kröhöm ehkä olen lukihäriöinen tai tyhmä koska en ymmärtänyt sanaakaan
en mäkää :lol2:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maksimiykkönen/Sarjamaksimi

Yritän epätoivoisesti viedä Hannibalin vittuilumestaruuden.

Minä haluan opetuslapseksi. Miksi? Siksi, että haluan, että sinä näytät minulle suuntaa, koska en sitä itse osaa vielä hakea. Lisäksi haluan osallistua tuohon kilpailuun Hannibalin väärinymmärtäjien kesken Hannibalin vittuilumestaruudesta. Täten voin oksentaa suustani asiallista kommenttia kohtaan minkälaisen rysäyksen tahansa ja kuitata asian pelkällä "Yritän epätoivoisesti viedä Hannibalin vittuilumestaruuden."-lauseella. JOS siis minulla tekee joskus mieli oksentaa huonona hetkenä, sinä olet antanut minulle ja kaikille muille luvan siihen. Siitä en menisi takuuseen, viekö se tämän keskustelusiten ja Hannibalin huulten tasoa ylöspäin, mutta se on varmaa, että sinä olet ainakin näyttänyt tietä. Vapauden myötä vastuukin kasvaa, kuomaseni.

Minä haluan opetuslapseksi. Miksi? Siksi, että haluan, että sinä näytät minulle suuntaa, koska en sitä itse osaa vielä hakea. Lisäksi haluan osallistua tuohon kilpailuun Hannibalin väärinymmärtäjien kesken Hannibalin vittuilumestaruudesta. Täten voin oksentaa suustani asiallista kommenttia kohtaan minkälaisen rysäyksen tahansa ja kuitata asian pelkällä "Yritän epätoivoisesti viedä Hannibalin vittuilumestaruuden."-lauseella. JOS siis minulla tekee joskus mieli oksentaa huonona hetkenä, sinä olet antanut minulle ja kaikille muille luvan siihen. Siitä en menisi takuuseen, viekö se tämän keskustelusiten ja Hannibalin huulten tasoa ylöspäin, mutta se on varmaa, että sinä olet ainakin näyttänyt tietä. Vapauden myötä vastuukin kasvaa, kuomaseni.
Kyllä tämä tuli harvinaisen selväksi. Yhtä harvinaisen, kuin mammutti Maarianhaminan keskustassa viideltä iltapäivällä noukkiessaan liukastusvoidetta suojatieltä. Samalta suojatieltä, jolta huusit ja luulit olevasi turvassa kitkalta. Toisella puolella valoissa Hannibal odottaa vihreän vaihtumista ja vuoroaan saada käsiinsä limainen kitkavoide, jota niin monet foorumistit tavoittelevat. Kuin kiihkon vallassa Hannibal ja Baarikello repivät kitkavoidetta eri suuntiin huutaen SE ON MUN, MUN, MUN, MUN ja kukaan ei naura sulle, Sulta on kitka loppunut jo ajat päivät sitten. Kuin taivaan lahjana kitkavoidetuubi räjähtää molempien käsille roiskuen myös liikennevaloihin, peittäen valot alleen ja näin ei enää ketään näe valoja. Pakkotoistolaisia jää pilvin pimein autojen alle. Siinä Baarikello ja Hannibal itkevät rektaalivoiteen peittäminä suojatiellä Yksin ja sylikkäin ikävöiden rakkaimpiaan ja toivoen jonkun tuovan paikalle helpottavan peräruiskeen. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maksimiykkönen/Sarjamaksimi

Originally posted by onion
Kyllä tämä tuli harvinaisen selväksi. Yhtä harvinaisen, kuin mammutti Maarianhaminan keskustassa viideltä iltapäivällä noukkiessaan liukastusvoidetta suojatieltä.

Ai selväksi? No, mitä hittiä tuo somali tekee tuolla puhelinlangalla sitten, hä?

Pojilla alkaa kunto olemaan huipussa ja maksimeja haetaan. Sarjakestävyyttä tuskin on koskaan puuttunutkaan... :kuola:

en aijo lähteä samalle lapselliselle linjalle kanssasi ja haastaa riitaa jokaisen kanssa.Elämäsi ydin taitaa olla toisille vittuileminen jonka #pakkotoisto.comia seuratessani olen huomannut.ilmeisesti tuo ikäsi 4 taitaa pitää paikkaansa ,koska harvinaisen säälittävää ja lapsellista tekstiä tuo oli.no yksinäistä viikonloppua sullekin hah

Suositut

Back
Ylös Bottom