Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten siis kannattaisi menetellä, että saisi aamu/iltajaosta kaiken irti?
no jää enempi ainaki puhtia(tavallansa)illaksi.treenistä ei tule pitkiä.mutta kuten aiemmin totesinkin niin on se kyllä tosiaan melko vaivalloista rampata koko ajan puntilla.ja kyllä mä oon toin tyyppistä ohjelmaa kokeillu ja oli tosi hyvä koska hauista ja olkapäitä(ja mun ohjelmassa) ei ojentajia tarvitse liiemmin lämmitellä.ja tosta kopioimisesta vielä niin kyllä mun mielestä saa/kannattaa kopioida ohjelmia jos vaan on tarpeeksi järkeviä tai jos ei oo tarpeeksi järkeviä niin ainahan voi muunnella:dance2:Ja mitä sitten? Ihan turha kopioida jonkun pro-bodarin ohjelmia. Melko vammaista jos aamulla tekee rintaa ja sitten illalla lähtee uudestaan salille tekemään ojentajia. Voisit nari69 ehkä selventää tuon kaksi kertaa päivässä treenaamisen hyötyjä. Itse en tajua yhtään. Jos Vince Taylor treenasi noin, niin sillä ei ole mitään tekemistä tavallisen salillakävijän kanssa.
Enemmän tuota aamu/iltajakoa on käytetty dietillä jolloin on haluttu boostata rasvan palamista. Massan hankintaan ei varmaan ole ehkä paras vaihtoehto, ellei sitten ole järkyttävästi vapaa-aikaa. Mutta jos tuota nyt haluaa jostain kumman syystä lähteä toteuttamaan tulee tuo systeemi vaatimaan enemmän unta, kaloreita ja tietenkin aikaa.