maksa ja rasvanpoltto + myrkyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pvpfrs
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos asia on kuten hesarista moni saattoi lukea, että aina kun kropassa on alkoholia, maksa polttaa sitä ja rasvanpoltto tältä ajalta on pysähdyksissä.

Eli pelkästään jos ottaapi kunnon örvellykset ja hyvässä lykyssä menee vuorokausi ennenkuin promillet on alhaalla, on käytännössä menettänyt sen päivän rasvanpolton kokonaan!? lisäksi jos syö jotain rasvaista ruokaa tilanne on vielä pahempi ja se varastoituu suoraan kroppan.

tuli sitten mieleen että miten se maksa regoi muihin myrkkyihin, esim. liikavitamiineihin, efeen jne. Eli alkaako polttamaan näitä rasvanpolton kustannuksella?

Originally posted by pvpfrs
tuli sitten mieleen että miten se maksa regoi muihin myrkkyihin, esim. liikavitamiineihin, efeen jne. Eli alkaako polttamaan näitä rasvanpolton kustannuksella?

Vitamiineja ja efeä ei polteta energiaksi koska ne eivät sisällä energiaa mitä voisi energiantuottoon käyttää.

Viittaamasi artikkeli tarkoittaa ilmeisesti sitä, että keho polttaa ensisijaisesti alkoholista saatuja kaloreita. Tällöin ruuan muodossa saadut muut kalorit (hiilarita, protskut ja rasvat) palavat vasta myöhemmin tai varastoituvat.

Olen aina ollut siinä luulossa, että kysymäsi asia lasketaan kaloreina eikä promilleina. Esim. keskiolut pullo sisältää 120 kaloria ja 12 grammaa alkoholia. Minulla voisi kulua tunnissa tuo määrä kaloreita, mutta promillet ovat poistuneet kokonaan vasta 2,5 tunnin päästä. Haluan uskoa siis, että tunnin jälkeen alkaa myös muut kalorilähteet palamaan.

Ja rasvan polttoahan ei tietääkseni tapahdu muutenkaan jos kaloreita on syöty muodossa jos toisessa tarpeeksi kulutukseen nähden. Ja örvellysilta roskaruokineen todennäköisesti tuottaa tuplasti enemmän kaloreita kun olisi tarve... Oikaiskaa jos olen hakoteillä :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom