Maito ruokkii lihaksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Axefil
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onks rasvattomassa ja kevarissa mitää muuta eroa kun tuo rasva%??

Tiedoks noille ketkä sanoo että maidon protskut on hitaita, et on siinä 20%heraa.

Meijerissä rasvattomaan maitoon (kurriin) lisätään vain tuon rasva% mukainen määrä kermaa sekaan, eli Rasvaton, Ykkös-, Kevyt- tai Täysmaito ei eroa millään tavalla muuten toisistaan kuin rasvan määrässä.

Meijerissä rasvattomaan maitoon (kurriin) lisätään vain tuon rasva% mukainen määrä kermaa sekaan, eli Rasvaton, Ykkös-, Kevyt- tai Täysmaito ei eroa millään tavalla muuten toisistaan kuin rasvan määrässä.
:eek:

Mä oon aina luullu et täysmaito on sitä aitoo maitoo ja siitä sitte otetaan sitä rasvaa pois kevyempiä versiota varten. Kämästä tämä.

Mä oon kuullu jostakin että jos juo yli 0,5l maitoa päivässä niin se estää raudan imeytymisen ja joidenkin muiden vitamiinien :eek: mutta joku viisaampi valaistakoon asiaa jos on tarvetta :david:

Mä oon kuullu jostakin että jos juo yli 0,5l maitoa päivässä niin se estää raudan imeytymisen ja joidenkin muiden vitamiinien :eek: mutta joku viisaampi valaistakoon asiaa jos on tarvetta :david:

Meikäläisellä menee maitoa yleensä 1-2 litraa maitoa päivässä. Mitään vitamiinien puutosoireita ei ole ja hemoglobiini ~180...

Meikäläisellä menee maitoa yleensä 1-2 litraa maitoa päivässä. Mitään vitamiinien puutosoireita ei ole ja hemoglobiini ~180...

Samalla tavalla itselläkin, vähintään 2l päivässä, ja hemoglobiini 185 viime mittauksessa. Onko noin korkea hemoglobiini muuten vaarallinen tai jotain, kun eikö suositusarvo ole siinä 150 paikkeilla?

Eipä 185 vielä mitenkää epänormaali ole. Korkea kyllä, mutta terveellinen eniveis. Aikuisella miehellä normi taitaa olla 165-175 ja liian korkea 205 paikkeilla, muistaakseni.

Kirjoitin jo tuonne ravinto-osioon, mutta en sieltä ainakaan vielä ole saanut vastausta. Eli mikä olisi koostumukseltaan parasta kaakaota, jota sekoittaa maitoon, jos ajattelee maitoa ja kakaota ihan palautusjuoma mielessä?

Viimeksi muokattu:
Normaali kaakao? Normikaakao on melkoista sokerijauhoa, mutta maistuu hyvältä maidon kanssa. Treenin jälkeen IMO en näe ainakaan mitään ongelmaa vaikka se jokusen gramma sokeria saisikin kaakaon seasta. Kaupasta saa sitten ihan oikeita kaakaojauheita, mutta niiden kanssa pelaaminen vaatii sitten jotain makeuttajia jos ei tykkää siitä "pelkistetystä" mausta. Onhan vielä sitten jotain herajauheita, joissa on kaakaon makua.

Join just äsken 1,5 litraa rasvatonta maitoo. En tiiä mikä muhun meni. Tuli vaa semmonen himo. Oliks tää nyt hyvä vai huono juttu?

Eipä 185 vielä mitenkää epänormaali ole. Korkea kyllä, mutta terveellinen eniveis. Aikuisella miehellä normi taitaa olla 165-175 ja liian korkea 205 paikkeilla, muistaakseni.
Normaali on 134-167. Yläraja, että pääsee kisaamaan (esim. hiihtämään) on 175. 205 on ihan vitusti

Naisilla normaali 117-155

:whip:

Juu, jos se hb on 205 luokkaa niin kehotan käymään sairaalassa tyhjentämässä verivarastoja ja pikaisesti!! 180 on jo korkeahko, muttei mitenkään vaarallinen ainakaan lyhyellä tähtäimellä. Jos se nyt on pysynyt sillä tasolla vuosia, niin kehotan silloinkin kääntymään lääkärin puolelle tai käymään verenluovutuksessa sopivin välin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom