Maistuuko mimmeille karkit?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hmmmmmm taidan uskaltautua mukaan :hyper: herkutonhuhtikuu kuullostaa hyvältä :rolleyes: Ja kun olen selvinnyt yhdestä karkittomasta kuukaudesta tänä vuonna niin varmasti pystyn tähänkin!! Herkuiksi lasken sitten kaiken makean ja myös sipsit sun muut ja taidan laittaa alkoholijuomatkin vielä kaupan päälle :D heh alkoholin kulutus kun on ollutkin se suuri ongelma (n. 1olut/kk) Jep onnea matkaan kaikille:eek:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Herkuttomaan huhtikuuhun sattuu pahasti pääsiäinen. Mä en siis ole mukana. Tota munajuhlaa ei voi mitenkään jättää väliin! :D Jos kaikki vetää vieressä munia, niin sit mäkin tahdon. Ja huhtikuu on täynnä niitä kissanristiäisiäkin.
Ehkä joku toinen kuukausi käy mulle paremmin. Esim loka-marraskuu ovat aika sopivia..

Eleonoora sanoi:
Herkuttomaan huhtikuuhun sattuu pahasti pääsiäinen. Mä en siis ole mukana. Tota munajuhlaa ei voi mitenkään jättää väliin! :D Jos kaikki vetää vieressä munia, niin sit mäkin tahdon. Ja huhtikuu on täynnä niitä kissanristiäisiäkin.
Ehkä joku toinen kuukausi käy mulle paremmin. Esim loka-marraskuu ovat aika sopivia..

Näimpä, sitä mäkin kelasin!!:D Siks herkuttomat huhtikuut taitaapi jäädä väliin. Vo itosin olla et alotan sen suoraan pääsiäisen jälkeen ja jatkan kesäkuuhun.:lol2:

Noniin, nyt uskaltaa jo tulla kommentoimaan karkkiketjuun, koska herkkupäivä (lauantai) lähestyy :D ! Ketjua lukiessa huomasin, etten taidakaan olla ainoa Makuunin karkkitarjonnan ystävä. Kaikki salmiakit on mun ykkössuosikkeja (ufot, remmit, merkkarit..) ja suklaasta tumma suklaa, Fazerin sininen, valkoinen suklaa :haart: !

Mulla kerran viikossa herkuttelu toimii mainiosti. Totaalikieltäytyminen ei oo mun juttu, ja herkuttelun rajoittaminen yhteen päivään viikossa on ollut yllättävän helppoa. On kivaa kun yhtenä päivänä saa syödä ihan mitä mieli tekee :kuola:. Mopo pysyy kuitenkin hanskassa ihan hyvin, koska ei yhtenä päivänä ehdi syödä "liikaa" herkkuja koska öklö olo tulee helposti vastaan.

Mulla oli vuosia sitten kahden kuukauden karkkilakko. Se oli suuri saavutus. :)

Nyt on viimeksi karkkia tullut syötyä viime viikon maanantaina, joten hyvällä alulla olisi pieni tauko... Saa nyt nähdä. ;) Täytyy ainakin jättää lempparikarkkien luettelu väliin, ettei käy köpelösti.

täytyy minunkin jättää tuo herkuton huhtikuu väliin... on niin monet juhlat tiedossa:D ...täytyy kokeilla joku toinen kuukausi sitten...vaikka toukokuu...olisihan se hienoa nähdä kuinka hyvin pystyy olemaan ilman herkkuja ja pystyisikö sen avulla vähentää normaalin herkun syömisen esimerkiksi vaikka vain yhteen kertaan kuussa...no katsotaan sitten kun toukokuu lähestyy kuinka mimmin käy;)

Haaveilen tässä 3,5 dietti viikon jälkeen jo päivästä, jolloin saa upottaa koko päänsä irtokarkkipussiin, kätensä juustonaksuihin ja suklaaseen....Kun arki koettaa otan aerobisen tuonne buffaan ja syön sen tyhjäksi:) En vain tarkkaan tiedä milloin tuo päivä koettaa..

:offtopic: Pakko kysästä, että kun pidätte tuon karkki/herkkupäivä ja syötte reilusti esim karkkia niin nouseeko paino? Jos itse pidän "kunnon herkkupäivän" niin paino nousee 1-2kg ja vatsa turpoaa :(. Paino tietysti laskee takaisin normaaliin noin 3 päivän kuluttua, mutta sitten taas pian on herkkupäivä... Tästä syystä olen jättänyt mm.tuon karkin syönnin mahdollisimman vähälle. Sitä tulee helposti syötyä liikaa. Huomasin että löysää alkaa pitkällä aika välillä kertyä jos kerran viikossa mässää...

helpottavaa kuulla

Huh, onneksi en ole ainoa karkki holisti punttimimmien joukossa!:)
En kyllä tohon herkuttomaan huhtikuuhun lähde mutta sen verran otan itseäni niskasta kiinni näin kesän kynnyksellä että arkena EI HERKUTELLA! :curs:

NÄIN TEEN! ZEMPPIÄ KAIKILLE! :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aivi sanoi:
:offtopic: Pakko kysästä, että kun pidätte tuon karkki/herkkupäivä ja syötte reilusti esim karkkia niin nouseeko paino? Jos itse pidän "kunnon herkkupäivän" niin paino nousee 1-2kg ja vatsa turpoaa :(. Paino tietysti laskee takaisin normaaliin noin 3 päivän kuluttua, mutta sitten taas pian on herkkupäivä... Tästä syystä olen jättänyt mm.tuon karkin syönnin mahdollisimman vähälle. Sitä tulee helposti syötyä liikaa. Huomasin että löysää alkaa pitkällä aika välillä kertyä jos kerran viikossa mässää...
Ei herkkupäivän jälkeen kuulu käydä vaa'alla:D! Varmasti mullakin paino nousee, maha ainakin pönköttää tuskallisesti ja farkut puristavat. Nestettä se tietenkin suurimmaksi osaksi on, sillä parin päivän kuluttua se on poissa.

Itse kuulun ilmeisesti tuohon onnekkaaseen ihmisryhmään, jolle ei läskiä kerry kovinkaan helposti, sillä olen mättänyt kerran viikossa jo vuoden päivät (samalla silti syöden kunnolla terveellistä ruokaa viikolla, ei siis mitään panttaamista!) eikä ole mitään ekstraa tullut. (Sitäpaitsi saahan sitä rasvaa ainakin mun puolesta vähän ollakin, mitään six-packia en edes koskaan kuvittele itselläni näkeväni!) Ehkä päivän aikana ei välttämättä pysty syömään niin paljoa, että se hirveästi vaikuttaisi? Jossakin toisessa ketjussahan tätä pohdittiin äskettäin, että tuollaiset useamman tuhannen kalorin pommit jäisivät osittain imeytymättä. Tiedä sitten, onko näin, mutta ihmeellisen paljon olen itse ainakin välillä syönyt ilman mitään läskiryöppyä.

Olen luvannut karsia herkkupäiviä heti kun läskiä alkaa näkyä, mutta toistaiseksi ei ole tarvinnut. Eli irtokarkkivuoret (ja välillä pizzatkin) säilykööt mun viikko-ohjelmassa edelleen! Ai niin, herkkulakkoon en myöskään lähde mukaan, ei riitä tahto tuollaiseen todellakaan... Tsemppiä teille kaikille "selkärankaisille":)

Tähtityttö sanoi:
Oonkohan mä jotenkin sairas, kun en tarvitse karkkia? Kyllä sitä 0-2 kertaa kuussa tulee syötyä, lähinnä makuunin/leffassa käynnin yhteydessä. Sipsejä tulee syötyä lähinnä jossain bileissä, mutta niistähän ei nyt kysyttykään.

Et ole, tai sitten minä olen yhtä sairas. Kyllä ne karkit edelleen minun suussani ihan hyviltä maistuvat, mutta makeanhimo on hävinnyt lähes kokonaan.

EDIT: Silloin, kun karkkia ostan, päädyn 99% tapauksissa "kumikarkkeihin" eli siis hedelmä- ja/tai salmiakkinamuihin. Valmiista sekoituksista suosikkeja ovat MättöKax ja mikähän Tutti Frutti se toinen nyt olikaan, irtokarkeista taas menevät lähes kaikki viinikumityyppiset hedelmät ja salmiakit. Suklaasta en välitä, enkä oikein Parrots-karkeistakaan.

mat-marabou-dubbel_nougat.jpg

E. Mä vedän aina nää herkuttelut överiksi (kuten aina kaiken muunkin...), joten olisi parempi ihan suosiolla kerralla lopettaa. Lopetinhan tupakoinninkin, nyt 3 kk polttamatta eikä tunnu missään, miksikäs siis en voisi lopettaa karkilla, suklaalla ja sipseillä mässäilyä. Ei tää hyvä tuuri ikuisesti riitä, kyllä se syöpöttely alkaa vääjäämättä jossain vaiheessa näkymään.

Yhdyn vahvasti edelliseen! Mulla ainakin on paha tapa vetää karkkia ja muuta roskaa aina ihan liikaa. Yleensä mulla on ollu käytössä 1 karkkipäivä/viikko- periaate, mutte viime kuukausina on nähtävästi tullu vedettyä aika paljonkin liikaa. Sen siitä saa kun on mahoton herkkuperse ja kaikki makea maistuu :) Ois kuitenkin kiva päästä kesäkuntoon ennen syksyä, joten minä kyllä lähden tuolle Herkuton Huhtikuu- linjalle. Saan sitten hyvän syyn jättää ne ensimmäisetkin herkkupalat syömättä (niiden jälkeen kun syöminen villiintyy aina hillittömäksi kauhonnaksi..)

Eikä sitten muuta kun keräämään itsekuria, että pystyy vastustamaan pääsiäismunien ihanan suklaista tuoksua!

Taas yksi herkkutakapuoli ilmoittautuu.
Lähes joka päivä on saatava, viikolla tosin vähemmän: lakupötkö tai pari. Joskus intoudun mässyttelemään, jolloin menee yksi suklaalevy kuin tyhjää vain. Saattaa tosin tulla huono omatunto jälestäpäin, ja on pakko päästä lenkille sulattelemaan kalorit poikkeen.

Kahdesti vuodessa pidän suklaapaaston: joulun ja pääsiäisen alla. Maistuvat sitten vars. juhlapäivinä sitäkin nannemmalta. Tämän aikana rajoitan myös muiden karkkien käyttöä, mutta ihan kokonaan en niistä luovu.

Mielikarkkejani ovat Englannin lakritsit, lakritsi ja salmiakki yleensä sekä tietenkin suklaa tummana. Minttusuklaalla miut voisi melkein lahjoa. After eight, :kuola: , slurpsista!

Tunnustan. Maistuuhan se nami tällekin tädille. Sokeroitua kuivattua inkivääriä on saatava joka viikko. Muuta karkkia vähän epäsäännöllisemmin. Onneksi Leaf lopettaa tuotannon/siirtää sen jonnekin hindustaniin ja voin luopua sen aakkosista ja lakuista, mutta muuten... pandan täytelaku (saa myös Lidlistä!), ja erilaiset hedelmäkarkit kelpaavat kyllä. Minttusuklaa, ou jeah! Mitään erityisempää vakkarisuosikkia ei ole, mielialan mukaanhan tätä nannaa pitää ostaa.

Mutta jos jotain karkkia syö, kalorien on mahduttava kiintiöön. Ja kun sitä bodysafkaa on saatava riittävästi, niin eihän sitä karkkia voi mitenkään joka päivä syödä. Herkutonta huhtikuuta voisi kyllä harkita, ellei noita pahuksen Mignon-munia myytäisi.

Ja onhan se niinkin, että hyvää kannattaa vähän odottaakin. Ei se karkinsyönti oikeastaan enää tunnu ihan samalta kuin karkkipäiväikäisenä, kun oli koko viikon kuolannut sitä Jimiä tai Ahaata tai Roope-sedän kolikoita. Ja sittenkin sai vain pienen pussin.

Aijai. Taidanpa lähteä ostamaan vähän karkkia.

Akikonomu sanoi:
Herkutonta huhtikuuta voisi kyllä harkita, ellei noita pahuksen Mignon-munia myytäisi.

Siis yök. Vaikka söisin kilon karkkia mulle ei tule siitä paha olo (voi kun tuliskin, se olisi suorastaan siunaus...) mutta mignon-munat on kaikista kamalin öklöpöklö "herkku" minkä tiedän. :urjo: Muutenkin pääsiäismunat on aina niin pahaa suklaata että mieluummin syön niiden sijasta jotain oikeasti hyvää suklaadia (okei, kinderit on hyviä). Ja tänä vuonna en syö pääsiäisherkkuja olleskaan, täällä on herkuton huhtikuu menossa jo toista päivää (pieni varaslähtö), kuis muilla? :D Pahin hetki tulee olemaan 30.4. kun vapun kunniaksi tekisi mieli kuitenkin ottaa drinkkiä (juu, lasken nekin kiellettyjen listalle...) ja herkutella, joten saas nähdä kuin tytön käy. :evil: Mutta ehkä mä voin huhtikuun vikana päivänä jo löysätä nutturaa kun aloitin tämän rojektin jo näin aikaisin? :rolleyes:

Hassu juttu muuten, aina kun käyn kaupassa mun on pakko koukata karamellihyllyn kautta ja tuijotella namuja hetki. Yleensä päädyn siihen tulokseen että ei tee mieli niistä mitään ja pois kävellessä mulle iskee mielettömän hyvä ja vahva olo ja saan siitä olotilasta enemmän tyydytystä kuin siitä itse mässystä!!! :)

Zone-sarja -42%
lewe sanoi:
Ja tänä vuonna en syö pääsiäisherkkuja olleskaan, täällä on herkuton huhtikuu menossa jo toista päivää (pieni varaslähtö), kuis muilla? :D Pahin hetki tulee olemaan 30.4. kun vapun kunniaksi tekisi mieli kuitenkin ottaa drinkkiä (juu, lasken nekin kiellettyjen listalle...) ja herkutella, joten saas nähdä kuin tytön käy. :evil: Mutta ehkä mä voin huhtikuun vikana päivänä jo löysätä nutturaa kun aloitin tämän rojektin jo näin aikaisin? :rolleyes:

Vappuna aloitat syöpöttelyn ja juopottelun vasta puolenyön jälkeen eli toukokuun puolella ;) tulee sitten täydellinen herkuton huhtikuu!

Hedelmäirtokarkit ja laku on mulle varsinainen kompastuskivi.
Ajatus herkuttomasta huhtikuusta kyllä houkuttaa mutta mutta... tuo lasten jokalauantainen karkkipäivä on aika paha rasti. Pitäis kai mennä istumaan toppatakissa rappusille siksi aikaa, kun perhe herkuttelee.

Lähden ehdottomasti tuohon herkuttomaan huhtikuuhun. Ei tästä tule enää yhtään mitään, kun karkkia tekee nykyään mieli lähes joka päivä! Ja mitä enemmän sitä syö, sitä enemmän tekee mieli. Nimim. taas irtokarkkipussin tyhjentänyt :david:

Latest posts

Back
Ylös Bottom