Kyllä todellakin karkit maistuu!!! Oon saanut kuulla kyllä miljoonat kerrat kommentteja mun karkinsyönnistä, mutta karkit vaan on niin hyviä!!! Ja suklaa vasta onkin..... NAM!!
Itse kans joskus söin lähes päivittäin karkkia, mutta se oli niitä aikoja kun ei vielä urheilu ollu niin tärkeätä mulle. Mutta sitten vaan jossain välissä tajus, että ei helvetti oo mitään järkee vetää sokeria joka päivä, sillä se vaan pilaa hampaat, paisuttaa mahan ja mullapas nousi kolesterolikin.... :( Kyllä sit vähän itsekin heräs kun kolesteroli oli 5,7 ja iältäni kuitenkin olin silloin vasta 22. Ei oikein hyvä merkki, että niin nuorella jo kolesteroli nousee. Sit lopetin ainaisen karkkien syönnin ja lopetin rasvan käytön lähes kokonaan. Kaikki ruuat vaihtui vähärasvaisiin tai rasvattomiin ja karkkia alkasin syömään lauantaisin. Lauantaista tuli mun "syöntipäivä". Sitä samaa rataa on nyt sitten jatkettu tähän asti, vaikka pakko on myöntää, että joskus tulee lipsuttua ja ostettua jotain pientä vkollakin, mutta ei kai se maailmaa kaada kun ei tavaksi ota
Mun herkkua on kans Makuunin irtokarkit.... erityisesti kaikki suklaakarkit, lakut ja kirpeät hedelmäkarkit. Makuuni on paikka jonne suuntaan joka lauantai
Sitten toinen herkku mitä rakastan on jäätelö.... sitä voisin syödä vaikka kuinka paljon. Parasta jätskiä on kaikki toffeejäätelöt...
Oon kans aina ollu kateellinen ihmisille, jotka pystyy ostamaan kaappiinsa herkkuja ja syömään niitä vain silloin tällöin. Mulla ei karkkipussi säästyis kyllä päivää pidempään, jos tiedän, että kaapissa jotain on.... Sama kaiken makean suhteen. Mä en pysty ostamaan mitään herkkuja kaappiin, sillä sit mun on pakko ne vetää samantien nassuun....... Kun oiskin karkin ja muun namin suhteen enemmän itsekuria :(
Oih, nyt alkas kyllä tekeen mieli karkkia