Maistuuko mimmeille karkit?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meah sanoi:
Vitsit, ja mulla sitä tekstiä riittäis:lol2:

elikkä ttas edelliseen lisäää: Mun isä on kaikenlisäksi fazerilla töissä, tekee fazerin sinistä:D

Oh, sun isäsi tekee arvokasta työtä. Musta Fazerin sininen on oikeasti maailman parasta suklaata :lol2:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vielä yks karkkihiiri ilmoittautuu:hyper: . Ja kaikki karkit uppoo, parhaimpia on lakut kaikissa mahdollisissa muodoissa mitä vaan löytyy, suklaarusinat ja -pähkinät ja jogurtti-semmoset kans. Ja tietty supi suomalainen salmiakki ja siinäkin kaikki mahd. laadut ja muodot ym. Karkkia menis varmaan joka päivä, mutta onneks olen sen puolen saanut pidettyä kurissa; karkkia vain kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa. Yleensä tulee sit kerralla syötyä niin että napa ruskaa:D . Mutta se siitä... viikonloppua odotellessa:kuola:

BamHI sanoi:
Oh, sun isäsi tekee arvokasta työtä. Musta Fazerin sininen on oikeasti maailman parasta suklaata :lol2:

Ai. Mä oon enemmän maraboun tavallisen ja krokanttisuklaiden aknnalla! Musta se on MAAILMAN parasta. Siihen ei mitenkään voi kyllästyä!:kuola: :kuola:

Eleonoora sanoi:
Mulle maistuu kyllä lähestulkoon kaikki karkit, mitä vaan saatavissa on. Pari vuotta sitten mulla oli vielä homma hanskassa ja karkkia tuli syötyä kerran tai kaksi viikossa, mut nykyään saattaa kyllä mennä vaikka joka päivä. Välillä aina päätän yrittää olla esim viikon ajan karkkilakossa ja just ja just se aina onnistuu. Mut sen jälkeen tuleekin kai syötyä sit kerralla sitä karkkia koko viikon edestä. :jahas:

MÄ OON IHAN SAMANLAINEN!!! Mun pisin karkkilakko kesti 6 viikkoa ja sen jälkeen sitä karkkia kyllä menikin. Kun onnistuiskin pitää karkkipäivä niinkuin pienenä, mutta kun on omat rahat niin sitä vaan tulee ostettua. Nytkin oon syönyt monena päivänä peräkkäin karkkia :(

Mä oon muuten ajatellut kirjottaa Fazerille, et takas ne 100g karkkipussit, joita oli silloin, kun mä olin pieni. Ne oli just sopivia, ei tullut huono olo eikä niin mieletön morkkis, kun näiden nykykokoisten jälkeen. Kannattaako joku muu niin kerätään nimiä listaan?? ;)

Mä rakastan myöskin irttareita:kuola: Makuunissa käydessä meinaa mopo karata välillä käsistä....erityisesti tykkään kirpeistä ja väkevistä karkeista, sekä lakuista ja suklaasta...:haart:

Olettekos huomanneet että kokoajan karkkipussit vain kasvaa? Mun mielestä hyvin riittäis vaik 100-150g karkkipussit, mutta kun kaupasta löytyy 400g karkkipusseja ja kokoaika valmistetaan suurempaa niin kyllähän ihmiset syö! Ihan menny överiks tää homma. Kokoajan tulee uusia superextramegamättö-pusseja ja sit ihmetellään kun suomalaiset on muka lihavaa kansaa..?:rolleyes:
Luin jostain et suomalaisten naisten keskim. painoindeksi oli 25. Siihen tietenkin vaikuttaa myös pakkiksen punttimimmit joilla on palaa :D

Mun ainoa todellinen heikkous on karkit. Kun ei penskana saanu kotona karkkia kun jouluna niin oon ottanu vahinkoa takas sitten aikuisiällä. Karkki on kaveri ja vihollinen, linjoille ainakin . Ja kerralla menee se 300-400 grammaa ja sitten kolme viikkoa taukoa ja sama uusiks. Ikinä en opi että paha makuhan siitä jää suuhun kun liikaa syö ,mutta kummasti vaan unohtuu sekin morkkis.

Naapurissa on Makuuni ja lemppareita on lakut, tummat suklaanapit, mokkapavut, suolakalat, suklaapääkallovaahtikset ja ...oikeastaan kaikki menee, paitsi sokeripäällysteiset hedelmäjutut.

Dietillä en syö karkkia. Ja tottahan se on että mitä vähemmän syö sitä vähemmän tekee mieli.

Zone-sarja -42%
Meah sanoi:
Olettekos huomanneet että kokoajan karkkipussit vain kasvaa? Mun mielestä hyvin riittäis vaik 100-150g karkkipussit, mutta kun kaupasta löytyy 400g karkkipusseja ja kokoaika valmistetaan suurempaa niin kyllähän ihmiset syö! Ihan menny överiks tää homma. Kokoajan tulee uusia superextramegamättö-pusseja ja sit ihmetellään kun suomalaiset on muka lihavaa kansaa..?:rolleyes:
Luin jostain et suomalaisten naisten keskim. painoindeksi oli 25. Siihen tietenkin vaikuttaa myös pakkiksen punttimimmit joilla on palaa :D

Todellakin oon huomannut. Erityisesti mua huolettaa lapset. Kun oon kaupan kassalla töissä ja samoja lapsia kattelen päivästä toiseen, kun ne ostaa joka päivä 200g karkkipussin ja suklaapatukan. Ja sit ne samat lapset ei varmaan syö ruokaa ollenkaan?!

Sulimaani sanoi:
Todellakin oon huomannut. Erityisesti mua huolettaa lapset. Kun oon kaupan kassalla töissä ja samoja lapsia kattelen päivästä toiseen, kun ne ostaa joka päivä 200g karkkipussin ja suklaapatukan. Ja sit ne samat lapset ei varmaan syö ruokaa ollenkaan?!

Joo, muakin huolettaa lapset! Nykyään näkeekin muuten tosi paljon ylipainoisia lapsia ja nuoria. Hyvä esimerkki on oma 10 v. pikkuveljeni joka mussuttaa vähintään 3-4 kertaa viikossa karkkia ja ilta ja aamupalaksi ei kelpaisi kuin naminamivanukas tai suklaamurot, ja ruoaksi hamppari, pizza, tai jokin valmisruoka. Hedelmiin ja vihanneksiin ei tosiaankaan kosketa.:wall: Minkäs teet.

Meah sanoi:
Joo, muakin huolettaa lapset! Nykyään näkeekin muuten tosi paljon ylipainoisia lapsia ja nuoria. Hyvä esimerkki on oma 10 v. pikkuveljeni joka mussuttaa vähintään 3-4 kertaa viikossa karkkia ja ilta ja aamupalaksi ei kelpaisi kuin naminamivanukas tai suklaamurot, ja ruoaksi hamppari, pizza, tai jokin valmisruoka. Hedelmiin ja vihanneksiin ei tosiaankaan kosketa.:wall: Minkäs teet.
Tämäkin on vähän kotikasvatuksesta kiinni, vanhempien vastuulla on valvoa lasten karkin syöntiä...karkkipäivä kerta viikossa esim. ei ole huono ratkaisu. Tottakai jos vanhemmatkin aina mussuttaa niitä herkkuja niin lapsetkin niihin helpommin tottuu...ja sitten ei ainakaan kelpaa enää terveellinen kotiruoka...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tytteli sanoi:
Tämäkin on vähän kotikasvatuksesta kiinni, vanhempien vastuulla on valvoa lasten karkin syöntiä...karkkipäivä kerta viikossa esim. ei ole huono ratkaisu. Tottakai jos vanhemmatkin aina mussuttaa niitä herkkuja niin lapsetkin niihin helpommin tottuu...ja sitten ei ainakaan kelpaa enää terveellinen kotiruoka...

Toinen juttu on mun mielestä raha. Lapsilla on nykyään ihan älyttömästi rahaa ja mihinkäs muuhun ne sen laittaa ku karkkiin!

Oonkohan mä jotenkin sairas, kun en tarvitse karkkia? Kyllä sitä 0-2 kertaa kuussa tulee syötyä, lähinnä makuunin/leffassa käynnin yhteydessä. Sipsejä tulee syötyä lähinnä jossain bileissä, mutta niistähän ei nyt kysyttykään. Joulu on ainoa aika jolloin syön parikin konvehtirasiaa, mutta muuten elelen hyvinkin siivosti. Kulutuksen kannalta voisin syödä pussin vaikka joka päivä, tiedän ettei se missään näkyisi, mutta kun ei tee mieli.
Toivottavasti mulla ei sitten käy niin, että alan joskus keski-iässä vetämään pusseittain..:D

Sulimaani sanoi:
Toinen juttu on mun mielestä raha. Lapsilla on nykyään ihan älyttömästi rahaa ja mihinkäs muuhun ne sen laittaa ku karkkiin!

Niimpä, se ostaakin omilla viikkorahoillaan ne karkkinsa. mUT toisaalta tuo 10vuoden ikä on juuri se kun mikään ruoka ei maistuisi ja krkki vain kelpais...Äiti sanoi kuulemma minullakin olleen sama vaihe mikä meni sitten myöhemmin ohitse.

Sulimaani sanoi:
Näimpä...eiku (pieni)viikkoraha käyttöön...mulla ei ainakaan ollu pienenä liikaa rahaa karkkeihin, joten karkitkin oli harvinaista herkkua.

Meah sanoi:

Ihan samaa ollaan täälläkin mietitty:eek: ja pussien suurentuminen ei jää pelkästään karkkeihin vaan esim. sipseissä on ihan sama juttu! Ja kaiken huipuks jos löydät karkkeja tai sipsejä sen pienemmän pussin niin se maksaa melkein enemmän kuin ne jättisäkit samaa tuotetta:jahas: Ja kehenkäs muuhun kuin lapsiin tää kohdistuu:( Ja mitä hedelmiin ja vihanneksiin tulee niin nykynuoret hyvä jos tunnistavat enää ihan perus kasviksia:eek:

rebanna sanoi:
Ihan samaa ollaan täälläkin mietitty:eek: ja pussien suurentuminen ei jää pelkästään karkkeihin vaan esim. sipseissä on ihan sama juttu! Ja kaiken huipuks jos löydät karkkeja tai sipsejä sen pienemmän pussin niin se maksaa melkein enemmän kuin ne jättisäkit samaa tuotetta:jahas: Ja kehenkäs muuhun kuin lapsiin tää kohdistuu:( Ja mitä hedelmiin ja vihanneksiin tulee niin nykynuoret hyvä jos tunnistavat enää ihan perus kasviksia:eek:

Mutta joo, nykyään kyllä KAIKKI vaan suurenee. Niin sipsit ja hampurilaisetkin..MEGAMEGABURGER. Felixin ketsuppikin on 1kg+250g. Ja katsokaapas jotain jättijuustojakin..:rolleyes:

edit: ja sit taas hinta pienemmissä pakkauksissa on kallis, jolloin helposti ostaa enemmän kerralla.

Meah sanoi:
Mutta joo, nykyään kyllä KAIKKI vaan suurenee. Niin sipsit ja hampurilaisetkin..MEGAMEGABURGER. Felixin ketsuppikin on 1kg+250g. Ja katsokaapas jotain jättijuustojakin..:rolleyes:

edit: ja sit taas hinta pienemmissä pakkauksissa on kallis, jolloin helposti ostaa enemmän kerralla.

Niinpä... mihin tää maailma on menossa :rolleyes: . No kaitpa sitä kuluttajat itse sen valinnan viimekädessä tekee.. Mutta liha on heikkoa...:D

rebanna sanoi:
Niinpä... mihin tää maailma on menossa :rolleyes: . No kaitpa sitä kuluttajat itse sen valinnan viimekädessä tekee.. Mutta liha on heikkoa...:D

:D Niin.

edit: Nojoo, alko mennä vähänkyllä aiheen ohi, joten hehkutetaans niitä karkkeja ja herkkuja vaa nytten! Lakumix-pussit:kuola: Maraboun minttukrokantti:kuola: Irtarit:kuola: Kaikki jäätelöt:kuola: Pähkinät:kuola: Sittne chipseistä ne uudet sydämenmuotoiset:kuola:

Olen aina kadehtinut niitä, jotka pystyy ostamaan tarjouksesta jättipakkauksen karkkia/suklaata ja sitten herkuttelemaan sillä vuoden päivät...mulla on samanikäinen serkku ja penskana kyläillessä sillä oli aina laatikossa jemmassa puolilleen syötyjä suklaapatukoita/karkkipusseja, joita minä sitten koko vierailun ajan kuolasin :kuola: Itellä ei tollanen varastointi ole onnistunut koskaan...kaikki mitä on, menee kerralla, vaikka paha olo iskisi kesken "projektin". Yritän kyllä aina houkuttelevan "neljä kympillä" -tarjouksen nähdessäni uskotella itselleni, että tällä kertaa onnistuu - ja sitten hirveä morkkis, kun itsekuri ei taaskaan pidä. Yksi karkki ja peli on menetetty, eli mullakin se on kaikki tai ei mitään -kysymys.

Ei mulla oikeestaan suurempaa tuskaa tuota karttaa irtokarkkeja (eli jättää sitä ensimmäistä syömättä), mutta TUMMAA suklaata tekee mieli useestikin. Onneksi sillä on terveydellisiäkin vaikutuksia :D Onko muuten muilla joku tietty hetki päivästä, kun tekee erityisesti mieli herkkuja? Mulla se on selkeesti aamupäivä, aamupalan jälkeen olis pakko saada jotain namia :hyper:

:kuola: Kyllä todellakin karkit maistuu!!! Oon saanut kuulla kyllä miljoonat kerrat kommentteja mun karkinsyönnistä, mutta karkit vaan on niin hyviä!!! Ja suklaa vasta onkin..... NAM!!
Itse kans joskus söin lähes päivittäin karkkia, mutta se oli niitä aikoja kun ei vielä urheilu ollu niin tärkeätä mulle. Mutta sitten vaan jossain välissä tajus, että ei helvetti oo mitään järkee vetää sokeria joka päivä, sillä se vaan pilaa hampaat, paisuttaa mahan ja mullapas nousi kolesterolikin.... :( Kyllä sit vähän itsekin heräs kun kolesteroli oli 5,7 ja iältäni kuitenkin olin silloin vasta 22. Ei oikein hyvä merkki, että niin nuorella jo kolesteroli nousee. Sit lopetin ainaisen karkkien syönnin ja lopetin rasvan käytön lähes kokonaan. Kaikki ruuat vaihtui vähärasvaisiin tai rasvattomiin ja karkkia alkasin syömään lauantaisin. Lauantaista tuli mun "syöntipäivä". Sitä samaa rataa on nyt sitten jatkettu tähän asti, vaikka pakko on myöntää, että joskus tulee lipsuttua ja ostettua jotain pientä vkollakin, mutta ei kai se maailmaa kaada kun ei tavaksi ota :)

Mun herkkua on kans Makuunin irtokarkit.... erityisesti kaikki suklaakarkit, lakut ja kirpeät hedelmäkarkit. Makuuni on paikka jonne suuntaan joka lauantai:)
Sitten toinen herkku mitä rakastan on jäätelö.... sitä voisin syödä vaikka kuinka paljon. Parasta jätskiä on kaikki toffeejäätelöt... :kuola:

Oon kans aina ollu kateellinen ihmisille, jotka pystyy ostamaan kaappiinsa herkkuja ja syömään niitä vain silloin tällöin. Mulla ei karkkipussi säästyis kyllä päivää pidempään, jos tiedän, että kaapissa jotain on.... Sama kaiken makean suhteen. Mä en pysty ostamaan mitään herkkuja kaappiin, sillä sit mun on pakko ne vetää samantien nassuun....... Kun oiskin karkin ja muun namin suhteen enemmän itsekuria :(

Oih, nyt alkas kyllä tekeen mieli karkkia :kuola:

Latest posts

Back
Ylös Bottom