Maistuuko mimmeille karkit?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jep, nyt täytyy osallistua tähän skabaan ja pyrkiä tohon herkuttomaan huhtikuuhun. Pitää nyt maaliskuun lopusta vähän mässätä ettei heti himottas herkkuja. :D

Oma paha tapa on syödä herkkuja niin ähkyyn ettei kykene liikkumaan ja on todella paha olo. Sitten ei halutakkaa pariin viikkoon. Ei kovin terveellistä.:(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nameista jäätelö on ehdoton suosikki. Olen kanssa sellainen, etten ole koskaan voinut ostaa nameja kotiin, niin että ottaisin pari silloin tällöin. Kyllä ne kaikki menisi heti. Nyt olen ollut muutaman viikon dieetillä eikä ole ollenkaan tehyt mieli mitään herkkuja. Sitä mieluummin söisi jotain oikeata ruokaa enemmän.

no siis ööh! Kyllähän ne karkit maistuu, mut joskus on tosiaan sellaisia kausia, ettei haluta yhtään, mut sitten taas joskus tuntuu, että nyt jotain salmiakkia mun nenän etteen justiinsa! Ja sit häviää koko pussi melkein kerralla :rock:

Miekin oon miettiny, että on sitä ihminen tyhmä, ku pitää jotein karkkia syödä, sehän on vain hetken nautinto ja sit alkaa ärsyttää, että pitikin syödä! Mutta noita kiusauksia on elämässä.

Hiton Äiti, taas sil on herkkuja tääl himassa!!!
Tossa tollanen..hmm..840g fazerin suklaakonvehti(Levy,paketti yms.):curs:

:wall:

Karkit maistuis nyt hyvinkin kovasti kun niistä on pidättäydyttävä :rolleyes:

No enää muutama viikko niin niitä saa syödä kaksin käsin ja sittenpä taas vähäksi aikaa varmaan piisaa. Mäkin olen sellainen "kaikki tai ei mitään" eli sillon kun karkkia syödään niin sillä vedetään perusteelliset överit ja ei turhan usein.Offilla en ole kovin perso karkille, parin viikon välein suunnilleen mätän kilon:)

Karkkia karkkia.. Maistuu.
Kotona on illalla aina pakko saada edes yksi nami..
Musta tuntuu että mä olen alkanut himoitsemaan karkkia nyt entistä enemmän ku lopetin e-pillerit. :jahas:
Tai sitten se on vaan mun oman pään tuotetta ja sillä syyllä vedän mässyä.

Parhautta on salmiakit ja suklaa..

Voisin syödä sellasia vampyyrikarkkeja (siivet värilliset ja keskusta musta) kilotolkulla. Ja Makuunissa myytäviä vaniljafudge -karkkeja - nam! :)

Paha asua Makuunin naapurissa. :rolleyes:

Mulle ei enää karkit maistu..ennen olin oikea mässäilijä:nolo:
Karkkeja ei oo tullut syötyä sitten uudenvuoden ja ennen jouluakin olin 2kk syömättä namuja.
Itseasiassa ei ole hirveästi edes tehnyt mieli ja lompakkossa on aina kolikkoja jotka ennen kuluivat herkkuihin!:)
"Lakon" oli jo tarkoitus päättyä aiemmin, mutta kun ei tee mieli, niin en sit myöskään syö..

Nyt on minunkin otettava itseäni niskasta kiinni ja vietettävä herkuton huhtikuu!!!

Oikeesti sitä karkkia tekee harvoin oikeesti edes mieli, mutta tyhmä kun olen, tulee sitä aina ostettua pari kertaa viikossa ihan turhaan. Onneks oon aika hyvin osannut vaihtaa karkit proteiinipatukoihin, joita voikin syödä sitten hyvin mielin. Jospa huhtikuun jälkeen viettäisi sitten herkuttoman toukokuun jne... Ei vaan, mutta ilmojen lämmetessä sitä on sallittava ainakin jäätelö itselleen! Niin, SITTEN kun noi ilmat joskus lämpenee...

Aluksi mulle lakkoilu oli yhtä helvettiä..karkkeja tuntui olevan joka puolella ja koko ajan joku oli herkuttelemassa!:curs:
Mutta ajan myötä on helpottanut, eikä muiden syömiset enää häiritse ja ei tee edes tiukkaa ohittaa ennen niin houkuttelevaa karkkihyllyä kaupassa!:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kellään oikeata tietoa?

Tämä menee osittain threadin ohitse, mutta...
Kituutan tässä viimeistä kahta viikkoa dietillä. Viimeiset 3 viikkoa ketoosilla. Joten...Miten käy kun tämä dietti saadaan onnellisesti loppuun ilman retkahtamista:D ja sitten kun tämä IIIIIHANA päivä koettaa ja dietti loppuu...Saako silloin suunnistaa kohti karkkikauppaa ja buffaa vai sanooko elimistö itsensä irti/ meneekö kaikki rasva ja energia suoraan kroppaan....? Pitääkö syödä hetken ns normaalisti ja sitten vasta herkutella...?:david:

OOn ihan tollo, mutta en tosiaankaan tiedä...Help!

hömppä sanoi:
ja sitten kun tämä IIIIIHANA päivä koettaa ja dietti loppuu...Saako silloin suunnistaa kohti karkkikauppaa ja buffaa vai sanooko elimistö itsensä irti/ meneekö kaikki rasva ja energia suoraan kroppaan....?

Kannattaa ottaa rauhallisesti niiden herkkujen kanssa, itsellä ainakin iskee rasvaripuli jos mätän yllättäen liian ison määrän rasvaista ruokaa ja karkeistakin voi tulla vatsanväänteitä. Toisaalta eipähän rasvat varastoidu kun tulee suorilta ulos. :jahas:

:offtopic: tämä sivuaa hieman nami asiaa...mutta:D
mites mimmit kun syötte nameja/herkkuja pidättekö seuraavana päivänä hiukan tiukempaa ja vähä kalorisempaa linjaa ruokailussa vai jatkatteko ruokailuja kuten ei-herkku päivinä? Itse pidin aikaisemmin siitä kiinni että herkkupäivän jälkeen vähensin syömistäni, mutta nyt olen sen tavan jättänyt pois, mutta mietin pitäisikö se ottaa uudestaan käyttöön...en tiedä oliko siitä kalorien tiputtamisesta mitään hyötyä...mutta aattelin kysellä mitä te muut teette/olette mieltä aisata:rolleyes:

Aaaaah, dietti loppuu!!!! :hyper:
Uneksin täällä jo kaikista karkeista ja yrttivoipatongista ja kermalikööristä... Mietin kans, että mitähän kroppa tykkää äkkinäisestä hiilariannoksesta, kun on jo tottunu olemaan ilman herkkuja. Mutta kohtahan se nähdään. Toivottavasti ei jää syöpöttelyvaihe päälle ettei kaikki vaiva mene ihan hukkaan :rolleyes:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom