Maistuu. Ei maistu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla on jotenkin varmaan pyörällä tuo elimistö kun välillä syö vaikka mitä ja miten paljon vaan mutta taas välillä ei mee pariin päivän aikana yhtää tai tulee heti huono olo jos vaikka yhenkin leivän vetää. Onko kellään muulla vastaavaa ja mitäköhän siihen keksisi avuksi?

Originally posted by Nike_Air
Mulla on jotenkin varmaan pyörällä tuo elimistö kun välillä syö vaikka mitä ja miten paljon vaan mutta taas välillä ei mee pariin päivän aikana yhtää tai tulee heti huono olo jos vaikka yhenkin leivän vetää. Onko kellään muulla vastaavaa ja mitäköhän siihen keksisi avuksi?

mulla oli itellä samaa mut sitä oli ennemminki kesän aikana.
en kyl osaa sanoa mikä vois olla...olisko et joku ruokalaji ei sovi elimistölle tjsp...

pitäis laittaa maistumaan, tuo ei meinaan pidemmän päälle ole kauhean terveellistä safkata jonain päivinä 5000kcal edestä ja jonain 1000kcal edestä.

Entäs jos masuun varastoituu useamman päivän köntti ihan luonnostaan? Joskus putoilee enemmänkin? Onkohan tuo terveelistä jos unohtaa säännöllisen tyhjennyksen? Tavallaan aiheeseen liittyen, vaikka söisikin samat mäiskeet kaloreilla mitattuna :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom