Mie en oikeastaan ees tiiä, mitä mie oon tehny salilla oikein tässä kun olen salilla aktiivisesti käynyt n. 9kk (3-5 x/vko). Mutta ykskaks tajusin, että se kaikkien itsessään vihaama alamahapömppö on kadonnut. Itseasiassa hyvin hennosti pilkottaa vatsalihasten sivut sekä yläpalatkin. Lisäksi peppu on pyöristynyt. Eli vatsa litistynyt ja peppu pyöristynyt yhtäaikaa. Tottakai olen treenannut tasaisesti koko kroppaa ja antanut rasitusta kaikille lihasryhmille. Minihiiri suositteli HIIT:ä. Itse teen kerran tai kaksi viikossa HIIT:n alkulämmittelynä salilla. Vartti juoksumatolla, jossa neljä pyrähdystä. Jako on 2min lämmittely, 2min kovempaa, 1min kävelyä, 2min kovempaa jne. ja lopuks 2min loppukävely. Lisäks mulla on aina pieni gradient matolla, 1.0%. Liekö tuo myös osasyyllinen, et peppu ottaa enemmän osumaa, en tiiä.
Syömisistä en oo ees juuri stressannut. Pidän hiilarit kurissa, ei-treenipäivänä syön ehkä 50-80g ja treenipäivänä ehkä 90-120g. Protskua reippaasti, kasviksia paljon. Rasvasta en välitä. Ilmeisesti vedän kuitenkin aika +/- 0 kaloreilla, tai rajan molemmin puolin vaihdellen, koska 9kk aikana paino on tippunut 68 -> 63, mutta lihasta silmämääräisesti on tullut kyllä lisää, ja myös rautaa nousee huomattavasti enempi kuin alussa. Tai sitten oon vaan jotenkin helvetin onnekas, et tuloksia tulee vaikken ruoka-asioista niin välitä. :D