Tosi vaikea kenenkään on ihan mitään täsmällisiä ohjeita antaa tuntematto sun tapausta tarkemmin ja pidemmältä ajalta. Mulle heräsi sellasia ajatuksia tosta, että voi olla et alkuun nyt ois hyvä jopa ottaa joku reverse dietti ja rakentaa sillä pohjaa dietille ja aineenvaihdunnalle tai sitten vaikka syklittää sitä hiilaria ja kaloreita, jos jatkaa diettiä. Esim joka toinen pv matalampi ja joka toinen pv korkeampi hiilari ja katsoa sillä mitä se keho lähtee tekemään.Eli onko nyt muiden mielipide se, että olen heikentämässä terveyttäni noilla BobCornin "kristalliojoogapseudovelli"-ohjeilla?
Minun tavoite on painoa tiputtaa (joka onkin alkanut ihan hyvin tippumaan noilla ohjeilla), mutta terveyttä minulla ei oo varaa menettää. Ei silläkään uhalla että pysyisin jatkossakin näin pahasti ylipainoisena.
Se mikä tossa hämmästyttää on, se että huhtikusta heinäkuun alkuun punnitsematta?? Tuliko se painon nousu yllärinä, ettet välissä käynyt puntarilla? Mites se sun aikaisempi tausta liikuntaan? Aloititko sillon huhtikuussa salilla käymisen vai oliko sinulla jo aikaisempaa taustaa siihen? Sekin voisi selittää tuon painon nousun. Muuttuiko kehonkoostumus tuona aikana. Se vaaka ei ole se abosluuttinen mittari etenemiselle eikä kerro kehon koostumuksen muutkoksia joita peili saattaisi kertoa. Entäs miten biofeedback mittarit? Jaksatko treenata? Miten jaksaminen muuten?? Nälkä taso millainen?