maha kasvaa bulkatessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Golem
  • Aloitettu Aloitettu
No semmosesta kirjotelkaapas että onko teillä ollu samanlaista ku mulla, että plussakaloreilla ollessa maha tuntuis kasvavan... siis ei läskiä (ainakaan vatsalihasten päälle juurikaan.. vähän toki) vaan pukkaa "pömpöttään" iha sikana.. Onkohan mahdollista että keränny rasvaa sinne vatsaonteloon?
onkos muilla samanmoista ollu.. ite en viime bulkilla vuos sitte huomannu moista...

---kiitos etukäteen!!---

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän tuo suurimmaksi osaksi ole nestettä.

No semmosesta kirjotelkaapas että onko teillä ollu samanlaista ku mulla, että plussakaloreilla ollessa maha tuntuis kasvavan... siis ei läskiä (ainakaan vatsalihasten päälle juurikaan.. vähän toki) vaan pukkaa "pömpöttään" iha sikana.. Onkohan mahdollista että keränny rasvaa sinne vatsaonteloon?

Koita syödä vähemmän kerrallaan ja useammin.

Hiilareiden lisääminen (varsinkin yhtäkkiä) turvottaa pakkia.

Jepjep, tässä tuliki jo ihan oivia vastauksia. Tota sun kuvailemaa oiretta kutsutaan "pöhöksi" :) Se maha siitä kyllä laskee kun vähennät hiilareita ja nestettä (et syö esim. mitään suolasta mikä kerää sitä nestettä).

Eiköhän noissa edellisisssä vastauksiss tullut jo oleellinen selville.
Mä ihmettelin kanssa samaa että missä vika kun maha vaan turpoo, mut mitään kauheeta rasvakerrosta ei tule päälle. Nykyään on jo sen verran oppinut (toivottavasti).
Hiilareita ja suolaa vähemmän. Syö niitä hiilareita maltillisemmin, mutta useammin.
Kunnon mätöt voi ottaa vaikka kerran viikossa tai kahdessa.

Kiitoksia vastauksista!
koitan vetää vähä useammin mutta vähemmän..

itellä taas pöhöttää kans hiilarit,mut mielummin kestän sitä raskasta oloo ku vähennän,reenit kulkee loistavasti ku ne hiilarit ajottaa oikein,eikä painoo saa helppoo nostettuu kovin vähäsil hiilareil (tai sais,muttei sovi mulle :) )

Suositut

Back
Ylös Bottom