Magnesium

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
diasporalissa on muistaakseni n. 0,1g sokeria/ tabletti ja noita menee kolme päivässä, joten en nyt hirveesti olis hädissäni 0,3 g ( = n. 1kcal) ylimääräisestä saannista... :)

Korjatkaa jos olin väärässä, en jaksa nyt käydä pakkaus selostetta lukemassa.

Ja niin, yks tommonen päivällä ja kaks illalla on kyllä pitänyt elohiiret ja krampit poissa, ja unikin tulee illalla hyvin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Magnesia 350
Magnesium (oksidi)
140 tablettia
Päiväannos (1 tabletti) sisältää:
Magnesium 350 mg

Maksaa jotain alle 10€ halvimmillaan. Hyvin on huomannut että kun vaan olen viikon ilman niin elohiiriä alkaa ilmestyä ja kun taas syön säännöllisesti magnesiumia niin ei ole elohiiriä.

Itsellä on krampit ja vedot hävinneet vain reenaamisen ja proteiinipitoisen safkan avulla. Ennen noita sattui aina silloin tällöin esim. yöllä pohkeeseen. Nytten ei ole ollut kuukausiin, kuin yksi, joka tuli wanhojen tansseja seuranneena yönä...

Siis nukkuessa! :D

Jazam: hmmmm... mitäköhän mun "luotto" apteekkari tarkoitti kun sano että noi Diasporat ei sovi mulle... -sano niiden sisältävän paljon sokereita, tarkoittikohan aspartamia, no sinne pharmasiaan ne jäi tämän vuoksi. Kiitos kuitenkin kun selvitit ettei "D" ainakaan juuri mitään "puhdasta" sokeria sisällä.

Jotenkin tuntuu, että Tolosen jutut tuppaa olemaan usein :anssi: ja äijä haluaa vain saada tuotteensa kaupaksi.

Onko väliä ottaako magnesiumin aamulla vai illalla, vai puolikkaan (350mg) tabletin aamulla ja illalla?... :offtopic: mites sinkin ja b-vitamiinin kohdalla? :arvi:

Magnesium menee mulla sinkin kyytipoikana viimesellä aterialla.

kohtis sanoi:
Magnesium menee mulla sinkin kyytipoikana viimesellä aterialla.

Tolonen väittää että: "Tietyt kivennäis- ja hivenaineet vaikuttavat haitallisesti sinkin imeytymiseen ja biologiseen hyväksikäyttöön: <B>magnesium</B>, kalsium, fosfori, kupari, nikkeli, rauta ja seleeni toimivat sinkin vastavaikuttajina."

Otan sinkin pari tuntia ennen kuin otan magnesium ja b-vit.

Tästä oli tossa aikasemminkin juttua, eli imeytyykö magnesiumaspartaattia sisältävät valmisteet merkittävästi paremmin? Lisä ravinne kaupan myyjä sai myytyä mulle Twinlabin magnesium valmistetta. Yksi kapseli sisältää sisältää 400mg magnesiumia, josta osa on magnesiumoksidia ja osa aspartaattia. Purkissa on 100 kapselia ja hintaa oli n. 10e eli 10snt/kapseli. Aika kallistahan toi oli, mutta kun sattu olee rahaa, niin ajattelin kokeilla. Onko noi threadissa aiemmin mainitut apteekin tuotteet vastaavia ja minkä hintasia?

Suositut

Back
Ylös Bottom