Magnesium

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Mulla oli joskus magnesiumia, mutta uutta ei ole tullut purkin loppumisen jälkeen ostettua. Syynä se, että magnesium tarttuu kurkkuun.

Onko kaikkien valmistajien magnesiumit samanlaisia, vai olisiko jollain tuote, joka menee helpommin alas kuin muiden valmistajien tuotteet?

Jollain sellaisella "multitabs-pinnalla" varustetut tabut olisivat oivia! :cool:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osta pureskeltavia.

Valmistaja? Tai mistä ostat omasi? Löytyy jokaisesta luontaistuotekaupasta?

Valmistaja Vita-balans ja apteekissa olen nähnyt. En mä itse noita käytä kun ei ole mitään nielemis vaikeuksia.

Ethän sä vaan ole vetänyt sitä magnesiumia jota laitetaan käsiin pidon parantamiseksi? :confused: Vitsi vitsi...
Itse ihan Maxi marketista olen taplettini ostanut eivätkä ne jää kurkkuun kiinni kuin ei mitkään muut tapletit. :p

Originally posted by Tonza
Valmistaja? Tai mistä ostat omasi? Löytyy jokaisesta luontaistuotekaupasta?

Magnesiumia löytyy varmasti jokaisesta luontaistuotekaupasta, yhdeltä sun toiselta valmistajalta, helposti nautittavassa muodossa. Itellä on tällähetkellä TwinLabin 350 mg magnesium kapseleita, ei oo jääny vielä kertaakaan kurkkuun kii.

Kiitoksia.

Ite ei tosiaan ole tullut kokeiltua kuin yhen valmistajan tavaraa ja huonoin kokemuksin. Kohtalaisen isokokoinen tabu ja vielä sellaisella karkealla kuorella, että jämähtää varmasti kurkkuun kiinni. Valmistajaa en muista, mutta tabu näytti aivan siltä, kuin se olisi puristettu vain kasaan siitä Cartmanin mainitsemasta käsimagnesiumista, ilman mitään sen kummempia.

Pitänee poiketa apteekissa/luontaistuotekaupassa kun tässä joku päivä lähen kyselemään tuolta Maken kaupasta Optimumin 100% heraa, samalla reissulla...

Itsekin kokeilin joskus magnesiumia, mutta eipä ole tullut pitkään aikaan ostettua. Itse en huomannut käytöstä olevan mitään hyötyä tai haittaa. Voisiko joku kertoa, mitä hyötyä magnesiumin syömisestä oikein on? Eikö tavallinen ruoka jo sisällä riittävästi vai pitääkö ottaa tablettina?

Originally posted by eccu
Itsekin kokeilin joskus magnesiumia, mutta eipä ole tullut pitkään aikaan ostettua. Itse en huomannut käytöstä olevan mitään hyötyä tai haittaa. Voisiko joku kertoa, mitä hyötyä magnesiumin syömisestä oikein on? Eikö tavallinen ruoka jo sisällä riittävästi vai pitääkö ottaa tablettina?

Poistaa kramppeja. Mä todellakin tarvitsen magnesiumia lisäravinteena.

Varmaan poistaa kramppeja, jos niitä on, mutta kun minulla ei sellaisia yleensä ole. Saanko sitten tarpeeksi magnesiumia tavallisesta ruoasta vai kannattaisiko kuitenkin ottaa varmuuden vuoksi lisäravinteena?

Magnesium taitaa muistaakseni olla myös hyväksi syrämmelle ja verenkierrolla eikä näitten hyvinvointia kannata mielestäni aliarvostaa.

[MAKSETTU MAINOS, SUORITUSTA ODOTELLAAN]
SANO-niminen yritys ainakin tekee magnesiumvalmistetta, purutablettia, joka ei pelkästään mene helposti alas, vaan myös maistuu hyvältä!
[MAKSETTU MAINOS, SUORITUSTA ODOTELLAAN]
Soon semmonen violetti purkki ja matkassa on myös xylitolia! :eek:

Magnesium (syötävä) kramppieston lisäksi helppaa hermoja, vähentää jännitystä ja hermostuneisuutta. Lisää verisuonten joustavuutta.
Pureskeltavat tabletit siksi että liukenee paremmin kropan käyttöön.

MAKSETTU MAINOS: Diasporal on jauhevalmiste mikä liuotetaan veteen, imeytyy tosi hyvin.

Itellänikin on vaikeuksia saada joskus noita tabuja alas, mutta magnesiumin kohdalla mielestäni noita pelkästään magnesiumia sisältäviä kapseleita voi hyvin pureskella, olipa sitten tarkoitettu tai ei. Omasta mielestä maistuvat vieläpä hyvälle. :thumbs:

Magnesiumia saa myös nestemäisessä muodossa. En muista merkkiä mutta sellaista kaupattiin luontaistuotekaupassa.

Apteekista saa Emgesan-merkkisiä nappeja. Toimii kuin junan vessa... Tai siis paljon paremmin! Samaa ainetta määrätään myös reseptillä magnesiumin puutteesta kärsiville.

Itellä on Magnex nimisiä 350 mg nappuloita, noi tosiaan on vaikea niellä, kostean kanssa se alkaa hajoamaan, ja on kuivahko se pinta kun menee kurkusta, mutta pureskelen ne niin saa nieltyä ihan hyvin.

magnex 350

Itsellä myös noita magnex 350 tabletteja,isoja ovat ja suussa hajoaa "mömmöksi" mutta kyllä se menee helposti alas...Joskus kun ei suussa kerkeä mennä "mömmöksi" ja nielaisee se jämähtää kurkkuun kiinni ja sitä saa siinä sitten kakoa vähän aikaa....Eli varmasti on parempiakin vaihtoehtoja kuin nuo,mutta olen aina noita käyttänyt ja käytän edelleen :thumbs:
(en tiedä miksi) Mutta eiköhän tosimies ne kaikki pillerit suustansa alas saa :)

Suositut

Back
Ylös Bottom