Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuukauden tullu macaa käytettyä, enkä kyllä oo huomannu mitään sen ihmeempiä vaikutuksia. kaipa siitä just vitamiineja ja mineraaleja saa jos ei muuta.
Itse suhtaudun näihin tiukan skeptisesti mutta toisaalta myös uteliaisuudella. En lähde tuomitsemaan ennen kun olen itse testannut. Olen jo maistanut noita goji-marjoja ja kaakaonibsejä. Nuo marjat ovat ihan ok maultaan mutta sanoisin että mielummin vedän vaikka mustikoita. Kaakaonibsit maistuu ihan vitunmoiselle paskalle, enkä ole keksinyt mitään keinoa saada niitä alas. Pilaavat kaiken mihin koskevat. Ajattelin myös jatkaa masokistista kokeilua maca-juurella kunhan sellaista tulee vastaan.
Toistaiseksi mun superfood-kokeilujen tulos on että mikään potenssin tai terveyden kohotus ei ole sen arvoista että kiduttaisin itseäni noilla järkyttävän makuisilla mössöillä.
Intoilijoiden mielestä tässä vaikuttaa tietysti se, että "olen tottunut teolliseen ja 10000-kertaisesti laimennettuun suklaaseen nii nibsit on alkuun aika voimakkaan makuisia". Juu, ehkä näin on joten jatkan testailua mutta toistaiseksi ei kyllä kovin lupaavalta näytä.
kaakaopavut saa maistuu hyvältä kun dippailee niitä hunajaan