Maca

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja smige
  • Aloitettu Aloitettu
Menin Prismaan hakemaan MSM-jauhetta, mutta tietenkään sitä ei ollut kyseisessä Prismassa niin vitutukseen ja tuhlaamis haluuni ostin sitten Macaa. Nyt pari viikkoa syöty ja kyllä sanon, että olo on taas kun 15 vuotiaalla. Ei voi kulkea enää aamuisin ilman housuja kun turvotusta on niin älyttömästi ja se ei laske sitten millään :D

Te jotka painitte maun kanssa niin suosittelen heittämään palkkarin sekaan. Itsellä menee sinne kaikki paskan makuiset asiat, jotta saisin ne alas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite käyttänyt aamusmoothiessa yhdessä lisäproden, viherjauheiden, kookosrasvan ja joidenkin siemenrouheiden kanssa. Se maku on macassa niin perseestä että rasvat peittää sen ainoona aineena jokseenkin siedettävästi.

Olen päätynyt ratkaisuun että maca- jauheena kannattaa vetää vaan raakasti sellaisenaan, lusikalla suuhun ja äkkiä vettä perään. Ihan sama mihin sitä sekoittaa niin se maistuu sen jälkeen macalle. Ja se ei maistu hyvälle. Pilaa maun puolesta kaiken mihin koskee, mutta eihän se sitä meinaa ettei se olisi sen arvoista :)

Sain eilen ekat macapulverit ja pakkasin kapseleihin. En aio edes maistaa sitä kun niin paljon porua pahasta mausta. Miksette pakkaa kans kapseleihin?

Koska mistä saa kapseleita? Ja eikös se tule melko kalliiksi ostella iso kasa kapseleita.

No kaikkea muuta. Tilasin ebaystä 500kpl kapseleita ja ne tuli kotiin kympin hinnalla. Seuraavaksi aion tilata tuhannen kappaletta. Kapseloin kans nimittäin msm-jauheen, koska en jaksa läträtä. vedet vetenä ja mehut mehuna, sano.
Koitin muute viime kesänä ostella yliopiston apteekista niitä tyhjiä kapseleita. Katsoivat mua kuin hylkyä ja pohtivat, voiko ollenkaan myydä. Sitten ilmoittivatkin, että 38cnt kappale ja kaupat tulee!!? Äkkiäkös mä sitten nettiin menin ja löysin nää öpaut 2cnt/kpl. Huolissaan ovat, ettei vaan porukka ala lääkitsemään itse itseään:wtf:

Osaisko joku kumpaakin maistanu sanoa onko pahemman makusta ku Ashwagandha? Voisin tilata mut totaki jo pussi ja ihan järkyttävää kuraa, menee heran kanssa mut en ala kyl päivän jokasta heradrinkkiä pilaamaan.

Osaisko joku kumpaakin maistanu sanoa onko pahemman makusta ku Ashwagandha? Voisin tilata mut totaki jo pussi ja ihan järkyttävää kuraa, menee heran kanssa mut en ala kyl päivän jokasta heradrinkkiä pilaamaan.

Maca maistuu hyvältä verrattuna ashwagandaan. Toki makueroja siinä onko valkoista, mustaa vai punaista, sekoitusta tai gelatinoitua vaiko ihan uutetta :)
Mutta mm. laturissa ja palkkarissa tykkään itse perus macan mausta.

No kaikkea muuta. Tilasin ebaystä 500kpl kapseleita ja ne tuli kotiin kympin hinnalla. Seuraavaksi aion tilata tuhannen kappaletta. Kapseloin kans nimittäin msm-jauheen, koska en jaksa läträtä. vedet vetenä ja mehut mehuna, sano.
Koitin muute viime kesänä ostella yliopiston apteekista niitä tyhjiä kapseleita. Katsoivat mua kuin hylkyä ja pohtivat, voiko ollenkaan myydä. Sitten ilmoittivatkin, että 38cnt kappale ja kaupat tulee!!? Äkkiäkös mä sitten nettiin menin ja löysin nää öpaut 2cnt/kpl. Huolissaan ovat, ettei vaan porukka ala lääkitsemään itse itseään:wtf:
Ja paljonko saat yhteen kapseliin mahtumaan kamaa? Jos yrittää ruokalusikallisen tai pari kiskoa päivässä macaa niin saa jo aika monta kapselia kiskasta huiviin. Kymmenen kapselia on jo 20snt päivässä ja vitunmoinen kapselointivaiva. No, kukin tyylillään... Ite vedän palkkarissa niin peittyy hyvin.

Voisin pitää jo jonkinlaisen tauon tuossa macan käytössä tai kasvattaa annostusta, jos osaisin hahmottaa käytön vaikutukset paremmin. Alussa tuo vaikutus libidoon oli kyllä merkittävä ja eiköhän tässä alkuvuotta pirteämpiäkin olla, siihen tosin varmasti vaikuttaa monikin asia.
Olen yleensä sekoittanut macaa aamupuuroon sekä tuorepuuroihin. Puuroissa olen jopa oppinut pitämään tuosta macan mausta. Joskus ennen treeniä menee buusterina kahvin seassa, ei sekään hassumpaa. Käytän 1-2 teelusikallista jauhetta päivässä. Nyt kesän tullessa olisi kiinnostusta kiinnittää vähän enemmän huomiota raakaruokaan. Jos olisi aikaa kokeilla jotain raakakakkuja ja -suklaata yms. Tulee varmaan macallekin siinä sivussa lisää käyttökohteita.

Suositut

Back
Ylös Bottom