Mac käyttäjiä keskuudessamme?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Väsäsin muna kovana itselleni mac-aiheisen avan. Eiks ole hieno?

Batbug, Reason ja Soppis, kiitti avusta :)
Laitoin kaikki linkit jemmaan, ja otin tuon Colloquyn kokeiluun.
En ole mikään kova irkkihai, varsinkaan siksi että "opettelin" X-chatin avulla. Ehkä se tästä lähtee... näytti ainakin heti selkeämmältä näin taviksen silmissä.:D

Mites photoshopin kanssa toimitaan? Olen duunannut erinäisiä actionoita winkku versioon, meneekö nuo suoraan mac versioon vai pitääkö lataa kaikki uudestaan ja duunaa räätälöidyt uudestaan?

Pitäisi mennä sisään ihan suoraan. Viet ulos .atn tiedostona ja tuot sen sitten Macciin. Testaan vielä illalla himassa miten CS2 photarista tuo jonkun itse kasatun actionin CS3 betaan.

Ja kiirettä pidetään aina!

Olis hyvä saada skulaamaan kun on muutama pätevä action, enkä enää millään muista mistä ne olen onkinut.

Hirvittää muuten aika paljon tuo siirtyminen uuteen käyttikseen. Vielä kun joutuu sekakäyttämään duunissa winkkua ja himassa macciä ja win-läpyä, niin miten tästäkin selviää?

Fotari tallentaa nuo actionit jonnekin kansioon. Kokeile kopsata maccifotariin sieltä vanhat.

Hirvittää muuten aika paljon tuo siirtyminen uuteen käyttikseen. Vielä kun joutuu sekakäyttämään duunissa winkkua ja himassa macciä ja win-läpyä, niin miten tästäkin selviää?

Ei kannata pelätä. Asioita ei tarvi tehdä tulevaisuudessa enää niin monimutkaisesti.
Käyttö on luontevaa ja selkeää melkein ensimmäisestä päivästä lähtien.
Jos joku homma ei onnistu, tai et tiedä miten joku tehdään tai mikä on oikea näppäinyhdistelmä, niin kysyt vaan täältä.
Eiköhän joku aina osaa neuvoa. En kuitenkaan usko että sellasta tilannetta tulee.
Mulla tuli kerran. En tiennyt oikeaa näppäinyhdistelmää printscreenille.
Sitten kun opin sen niin tajusin että macci on tehnyt senkin ominaisuuden huomattavasti fiksummin.

Onko muuten olemassa mitään kotimaista mac-lehteä?
Tietokone-lehden liitteenä tulee 11 kertaa vuodessa Macmaailma.
Oli aikoinaan itsenäinen lehti, jos en väärin muista.
Ironista, että mäkisti joutuu tilaamaan PC-lehden saadakseen mäkkiuutisia paperilla ja suomeksi.

Suomenkielisiä mäkkifoorumeita ja blogeja taasen on, ei hullumpi korvike tiedonhankintaan ja uutisnälkään. Mitkä on muuten muiden suosikkeja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom