Mac käyttäjiä keskuudessamme?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:anssi: Kerrotko lähteesi ja kaikkien matojesi nimet..? :D

Siis mä en ainakaan mistään virustorjunnasta/palomuuriohjelmasta maksa.
Mutta jos haluaa maksaa niin siitä vaan. Vääntöäkin tuntuu löytyvän kun kaikki ohjelmatkin aukeavat joten ei kait semmonenkaan missään tunnu?

Joo just se.
Pääsin hetki sitten kotiin tarkistaan. Edellinen viesti lähti töistä puuceen äärestä :D
Näyttää olevan versio 3.5.3
Uudempikin taitaa nykyään olla.

Vihdoinkin Mike teki sen.

Mulla kotileluna valkoinen MacBook 2GHz 1Gb muistilla ja duunissa MacBook Pro 2,33GHz parin gigan muistilla ja kaverina 20" Samsung. Piti valita 20" iMacin ja MacBook Pron välillä ja päädyin tuohon sen kannettavuuden takia.

Kokeile Taco HTML softaa. Koulussa joskus leikitty ja ihan toimiva se oli, mutta onhan macissakin notepadi.

EDIT. Neuvostoliitto <3

Vihdoinkin Mike teki sen.

Mulla kotileluna valkoinen MacBook 2GHz 1Gb muistilla ja duunissa MacBook Pro 2,33GHz parin gigan muistilla ja kaverina 20" Samsung. Piti valita 20" iMacin ja MacBook Pron välillä ja päädyin tuohon sen kannettavuuden takia.
Uskollisesti Ryssä painosti ja loppujen lopuksi tuli himaan ja veti rehellisesti turpaan. Tämä oli käännekohta ja tilattu on 20 tuumainen iMac 256mb näyttiksellä ja 2gb muistilla.

Saas nähdä miten äijän käy kun saa eteensä uuden käyttiksen.

Lacie jatkaa iMacin rinnalla päänäyttönä. Haaveena tosin on vielä lykkää joskus 3 x 24 tuumaiset riviin ja Mac pro niitä ajelemaan.

kohta saadaa varmaan mac käyttäjille oma alue....?
No ei kai sentään:) Kovasti tämäkin ketju on vaan kasvanut, ei sillä...

Mulla aika tarkkaan 2v wanha 12" Power Book G4, muistia 768mt.
Kovasti himottaisi päivittää uudempaan OSX versioon... ehkä jopa uuteen bookkiin. Odottelen nyt Office 2008 tulevaksi -ikävä kyllä sitäkin mäkisti tarvitsee kotiin.

Olen ollut erittäin tyytyväinen, tässä plussia:

+ jos yksi ohjelma kaatuu, se ei vie koko konetta nurin.
(Safari kaatunut varmaan 1-2 kertaa kahdessa vuodessa :D )
+aidosti kannettava (15" ja 17" ovat hienoja, mutta kuskaappa sellaista ilman autoa? :rolleyes: )
+ kaikki toimii ja hyvin. Minun ei tarvitse kikkailla vaikka osaankin painia PCn kanssa töissä ihan kiiteittävästi
+ ohjelmat jauhavat tosi tehokaasti tällä muistin määrällä, ei voi verrrata PCn tehoihin. Ohjelmat on vaan huoleton jättää päälle ilman, että kone menee tahmeaksi käyttää.

- X-chat aqua on ihan ihme IRC clientti.Ehdotuksia otetaan vastaan :)
- kaikki toimii "toisinpäin" kuin PCssä, sekakäyttäjä joutuu hakemaan jotain tiettyä näppäintä

Tokihan sitä nykyään Mäkillä mennään. Kotikoneena (vaimon käytössä) iBook G4 ja työkoneena MacBook Pro 2,0GHz. Tyytyväinen olen ollut kautta linjan. Tiettyjen ohjelmien porttaus Universaaliksi on vaan kestänyt turhan kauan...

Täällä on kans Mac käytössä. Noin vuosi sitten ostin 20" iMacin ja 1,5 GB muistia. Tätä aiemmin ei maceista kokemusta ollut, mutta tyytyväinen olen kyllä ollut.

Mä en tykänny ollenkaan noista Colloquy/ X-chat härpättimistä. Halusin siis clientin joka on mukavan pelkistetty mutta mikäli haluaa säätää niin sekin onnistuu. Eli MacIrssi on käytössä ja se on paras. :D

http://www.g1m0.se/macirssi/

Ite ostin tuossa joulun tienoilla 12" PowerBook G4 käytettynä ja olen tykännyt. Tarpeeksi pieni jotta on jopa aidosti kannettava. Kevyempi ehkä sais vielä olla. Olen suoraan sanottuna räpeltäny aika pirusti PC-koneiden kanssa ja aluksi OSX:n käyttö oli tietysti hieman hakusessa. Kuitenkin, jonkun aikaa opettelemalla alkaa sujumaan. Kyllä mäkissäkin saa softan jumiin mutta Force Quit -toiminto pelaa tosi hyvin ja varmemmin kuin Windowsin vastaava.

Niille jotka vääntää softaa voin kertoa että mäkkiin vaihtoa ei pidä pelkäämän ellei halua välttämättä vääntää VS.NETillä. X-codessa tulee vino pino eri kääntäjiä ja muuta kamaa mukana. Myös OSX:n Unix-pohjaisuus on hunajaa. Editorina käytän ite TextWrangleria, ihan ok on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom