Mac-aiheisia kysymyksiä ja vastauksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
Tuon kielikoneen kanssa on ollut hieman ongelmia. Käytä Firefoxia sen kanssa.

Kukas sulla on palveluntarjoajana? En ole juurikaan kuullut asiakkailta Mail-lähetysongelmista.

Mullakaan ei saatu toimimaan firman mailia tuossa imailissa. Thunderbirdillä mennään, ja ihan hyvin oon pärjänny.

Ainut asia mikä tökkii, on se, etten saa allekirjoitukseen toimivia linkkejä, esim. firmankotisivuille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivitin tigerin leopardiksi ja nyt ongelmana on, etten pääse verkkolevylle. Kun Finderista valitsee kohdan Verkko, sieltä ei löydy enää yhtään kohdetta, johon voisi liittyä.

Tuskin koskaan, asumme maapallon persereiässä. Meille tulee Nokian uudet mallitkin hitaampaa kuin muualle.

Tuosta iphonen puuttumisesta saat syyttää ihan puhtaasti Applen riistopolitiikkaa. Luuria ei myydä kuin kytkynä ja Suomessa ei kytkynä saa myydä kuin 3g luureja. Päivityksien jälkeenhän nuo jenkeistä tuodut luurit eivät toimi, mutta mikä pakko niitä on alkaa aina päivittämään? Vai ovatko nuo vielä softaltaan niin susia, ettei ilman päivityksiä tule toimeen?

Mistä saa mäkkeihin varaosia? Pari vuotta vanhaan MBP:hen pitäisi saada uusi tuuletin kun se on alkanut pitämään melkoista mekkalaa. Pelkkä varaosa siis riittää, vaihtaminen on tarkoitus tehdä itse.

Mistä saa mäkkeihin varaosia? Pari vuotta vanhaan MBP:hen pitäisi saada uusi tuuletin kun se on alkanut pitämään melkoista mekkalaa. Pelkkä varaosa siis riittää, vaihtaminen on tarkoitus tehdä itse.

Menipäs ihan ohi tämä kysymys. Eli huoltoon kannattaa olla yhteydessä.

Menipäs ihan ohi tämä kysymys. Eli huoltoon kannattaa olla yhteydessä.
Mistäs autoon saa varaosia? SLC näyttäisi olevan joka alan asiantuntija niin voinee vastata myös tähän? EDIT: ;)

:offtopic:

Mistäs autoon saa varaosia? SLC näyttäisi olevan joka alan asiantuntija niin voinee vastata myös tähän? EDIT: ;)

:offtopic:

douh :) en saa mainostaa, mutta huoltoja nyt löytyy Applen sivujen kautta.

Mitenniin joka alan? :) Enhänmäänysentäs...

No kunhan vedätän :lol2:
Kysymys sinänsä on jo täysin absurdi, mistä saa mäkkiin varaosia, tai noh, jos kaikille ei vain tule huolto mieleen...? :D
Pukinmäessä toimivasta huollosta saa ainakin ostettua myös pelkän varaosan jos joku tahtoo, kaikki eivät varmaan noita osia suoraan myy. (jos tuo nyt oli se pointti mitä alkuperäinen kysyjä haki)

No kunhan vedätän :lol2:
Kysymys sinänsä on jo täysin absurdi, mistä saa mäkkiin varaosia, tai noh, jos kaikille ei vain tule huolto mieleen...? :D
Pukinmäessä toimivasta huollosta saa ainakin ostettua myös pelkän varaosan jos joku tahtoo, kaikki eivät varmaan noita osia suoraan myy. (jos tuo nyt oli se pointti mitä alkuperäinen kysyjä haki)

Kyllähän noita huoltoja löytyy, mutta ne pari joihin olin yhteydessä, halusivat myydä tuon tuulettimen asennettuna eikä minulla ole halua maksaa n. 100e hommasta johon itsellä menee puolisen tuntia. Yhtäkään suomalaista yritystä en ole löytänyt joilla olisi sivuillaan lista mäkkeihin saatavilla olevista varaosista. Monia muita läppäreitä olen huoltanut ja parhaimmillaan tuulettimen on saanut paikkakunnan palvelevasta elektroniikkatarvikeliikkeestä.

hei onko kellään kokemuksia mäkin voip - ohjelmista?

mielellään ilmaisia/mahdollisimman halpoja, pitäis kaverin mb:hen saada voippisofta niin ei köyhdy liikaa austreiliasta soitellessaan. eikä tarttis pelkästään mesen ja skypen osoitelistoille soitella eikä ostaa mitään skypekrediittejä.

ja vaatimuksena että saunalyhdyn nettipuhelin toimii. joitain ohjelmia tuli vastaan kun kuukletin, mutta tarttis saada kokemuksia. thänks

Onkos täällä semmosia macin käyttäjiä jotka "harrastaa" musiikkia?

Eli olis tarkoitus löytää enemmän tai vähemmän netistä ladattava ohjelma jonka avulla voi miksata yms tehdä musiikkia, mb:lle.

[e] Etsitään siis esim. Logic Studion kaltaista ohjelmaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom